eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówŚwiadczenie usług w zakresiePełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania polegającego na budowie parkingów "Parkuj i Jedź" ramach Projektu pn. "Budowa parkingów "Parkuj i Jedź" w mieście Pruszków, mieście Piastów oraz w gminie Michałowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ" Działania 4.3 "REDUKCJA EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA" Poddziałania 4.3.2 " MOBILNOŚĆ MIEJSKA W RAMACH ZIT" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 102097 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Pruszków: Świadczenie usług w zakresie: Pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania polegającego na budowie parkingów "Parkuj i Jedź" ramach Projektu pn. "Budowa parkingów "Parkuj i Jedź" w mieście Pruszków, mieście Piastów oraz w gminie Michałowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ" Działania 4.3 "REDUKCJA EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA" Poddziałania 4.3.2 " MOBILNOŚĆ MIEJSKA W RAMACH ZIT" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach Projektu pn. "Budowa parkingów "Parkuj i Jedź" w mieście Pruszków, mieście Piastów oraz w gminie Michałowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ" Działania 4.3 "REDUKCJA EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA" Poddziałania 4.3.2 " MOBILNOŚĆ MIEJSKA W RAMACH ZIT" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509578-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 86330-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Miasto Pruszków, ul.Kraszewskiego14/16, 05-800 Pruszków NIP 534-24-06-015, Gmina Michałowice, ul.Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice NIP 534-24-80-595, Miasto Piastów, ul 11 Listopada 2, 05-820 Piastów NIP 534-228-37-59

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kraszewskiego , 05800 Pruszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 587 244, faks , e-mail bzp@miasto.pruszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Miasto Pruszków

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie: Pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania polegającego na budowie parkingów "Parkuj i Jedź" ramach Projektu pn. "Budowa parkingów "Parkuj i Jedź" w mieście Pruszków, mieście Piastów oraz w gminie Michałowice" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ" Działania 4.3 "REDUKCJA EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA" Poddziałania 4.3.2 " MOBILNOŚĆ MIEJSKA W RAMACH ZIT" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn.: Budowa parkingu "Parkuj i Jedź" przy ul. Sienkiewicza i ul. Waryńskiego w Pruszkowie w ramach projektu ZIT pn. "Budowa parkingów Parkuj i Jedź" w mieście Pruszków, mieście Piastów oraz w gminie Michałowice. dla miasta Pruszków A. Budowa parkingu "Parkuj i Jedź" przy ul. Sienkiewicza na części działki o nr ew. 218/62 obręb 16 w zakresie: - weryfikacji dokumentacji projektowej na budowę parkingu "Parkuj i Jedź" przy ul. Sienkiewicza, - udziału w odbiorze dokumentacji projektowej, - przygotowania i współudziału w postępowaniu przetargowym na realizację zadania, - monitoringu, nadzoru, kontroli, rozliczenia i niezbędnej sprawozdawczości dla zadania inwestycyjnego, - pełnienia funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (we wszystkich branżach) zgodnie z obowiązkami określonymi w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2016 roku, poz. 290 z póź. zm.) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy, - koordynacji działań wykonawcy robót z PKP PLK S.A. w celu zapewnienia funkcjonowania linii kolejowych oraz współpracy z wykonawcą modernizacji linii kolejowej 447 i innymi instytucjami, - koordynacji działań wykonawcy robót z zarządcami, właścicielami innych terenów sąsiadujących z obszarem inwestycji, - zapewnienia stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia kadry technicznej pełniącej bieżący nadzór nad realizacją budowy w godzinach pracy Wykonawcy robót (czas pracy Inwestora Zastępczego powinien być dostosowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego) - przekazania obiektu do użytkowania, udział w odbiorach, - rozliczenia inwestycji / finansowego i rzeczowego np. dokumenty odbiorowe, protokoły zdawczo-odbiorcze środka trwałego PT, przyjęcie środka trwałego OT itp./ - rozliczenia przyznanych środków zewnętrznych zgodnie z umową o dofinansowanie, zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla RPO WM 2014-2020, - udziału w przeglądach pogwarancyjnych, egzekwowanie robót poprawkowych, - obsługi prawnej inwestycji, - promocji projektu zgodnie z umową na dofinansowanie oraz zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla RPO WM 2014-2020, Dane charakterystyczne zadania inwestycyjnego: - Powierzchnia zabudowy 2 668m2 - Powierzchnia całkowita 13 796 m2, - Powierzchnia netto 9 886 m2, - Kubatura 37 520 m2 - wysokość 16,84 Budynek zaprojektowano na planie prostokąta o wymiarach ok. 171m x 17,5m, o zwartej bryle, czterech kondygnacjach naziemnych (plus poziom +4 - kondygnacja stanowiąca jednocześnie zadaszenie obiektu nieczynna w okresie zimowym) bez podpiwniczenia. Parking przewidziano na 392 miejsca postojowe dla samochodów osobowych plus 82 miejsca dla jednośladów. Wyposażony będzie we wszystkie niezbędne dla jego funkcjonowania instalacje, takie jak: elektryczna, teletechniczna i monitoringowa, wodociągowa, hydrantowa i tryskaczowa, kanalizacja sanitarna i deszczowa oraz instalacja grzewcza. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr A do SIWZ) Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego określa dokumentacja projektowa I. Planowany termin realizacji inwestycji: III kwartał 2017 - II kwartał 2018r UWAGA Realizacja zadania inwestycyjnego będzie odbywać się przy czynnych obiektach - linie kolejowe i drogi publiczne. B. Budowa parkingu "Parkuj i Jedź" przy ul. Waryńskiego na działkach o nr ewid. 218/62, 436, 204/2, 204/5 obręb 16 w zakresie: - weryfikacji dokumentacji projektowej na budowę parkingu "Parkuj i Jedź" przy ul. Waryńskiego, - przygotowania i współudziału w postępowaniu przetargowym na realizację zadania, - monitoringu, nadzoru, kontroli, rozliczenia i niezbędnej sprawozdawczości dla zadania inwestycyjnego, - pełnienia funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (we wszystkich branżach) zgodnie z obowiązkami określonymi w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy, - koordynacji działań wykonawcy robót z PKP PLK S.A. w celu zapewnienia funkcjonowania linii kolejowych oraz współpracy z wykonawcą modernizacji linii kolejowej 447 i innymi instytucjami, - koordynacji działań wykonawcy robót z zarządcami, właścicielami innych terenów sąsiadujących z obszarem inwestycji, - przekazania do użytkowania, - rozliczenia inwestycji / finansowego i rzeczowego np. dokumenty odbiorowe, protokoły zdawczo-odbiorcze środka trwałego PT, przyjęcie środka trwałego OT itp./ - rozliczenia przyznanych środków zewnętrznych zgodnie z umową o dofinansowanie, zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla RPO WM 2014-2020, - udziału w przeglądach pogwarancyjnych, egzekwowania robót poprawkowych, - obsługi prawnej inwestycji, - promocji projektu zgodnie z umową na dofinansowanie oraz zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla RPO WM 2014-2020, Dane charakterystyczne zadania inwestycyjnego: Zestawienie powierzchni: - całkowita powierzchnia terenu objętego wnioskiem: 3518,40 m2 - chodniki: 793,9 m2 - drogi: 1470,6 m2 - zjazdy: 49,60 m2 - miejsca parkingowe: 1630,9 m2 - ścieżki rowerowe: 478,9 m2 - parking dla rowerów: 246,6 m2 Projektowany parking pomieści 110 samochodów osobowych oraz minimum 100 rowerów. Projekt zakłada wybudowanie 95 miejsc ukośnych pod kątem 45 stopni, 5 miejsc dla niepełnosprawnych i 10 miejsc prostopadłych oraz jezdnie manewrowe o szerokości 4,5 m (jednokierunkowe) i 5 m (dwukierunkowe). Parking dla rowerów składa się z 4 rzędu wiat wyposażonych w stojaki rowerowe. Wiaty wykonane będą z 25 modułów o wym. 2,5x 2,09 m. Ponadto projekt obejmuję przebudowę dwóch zjazdów publicznych, budowę zatoki autobusowej, budowę monitoringu (8 kamer), budowę oświetlenia, wykonanie odwodnienia, przestawienie kiosku, budowę chodników oraz ścieżki rowerowej. Parking zostanie wyposażony w szlabany oraz wygrodzony słupkami U-12c. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr A do SIWZ) Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego określa dokumentacja projektowa II. Planowany termin realizacji inwestycji IV kwartał 2017 - II kwartał 2018r UWAGA Realizacja zadania inwestycyjnego będzie odbywać się przy czynnych obiektach - linie kolejowe i drogi publiczne. Dla miasta Piastów Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn.: Budowa parkingu "Parkuj i Jedź" przy ul. J. Hallera w Piastowie w ramach projektu ZIT pn. "Budowa parkingów Parkuj i Jedź" w mieście Pruszków, mieście Piastów oraz w gminie Michałowice w zakresie: - monitoringu, nadzoru, kontroli, rozliczenia i niezbędnej sprawozdawczości dla zadania inwestycyjnego, - pełnienia funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (we wszystkich branżach) zgodnie z obowiązkami określonymi w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2016 roku, poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy, - przekazania obiektu do użytkowania, udział w wprowadzeniu na budowę i odbiorach, - rozliczenia inwestycji / finansowego i rzeczowego, - rozliczenia przyznanych środków zewnętrznych zgodnie z umową o dofinansowanie, zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla RPO WM 2014-2020, - udziału w przeglądach pogwarancyjnych, egzekwowanie robót poprawkowych, - obsługi prawnej inwestycji, - promocji projektu zgodnie z umową na dofinansowanie oraz zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla RPO WM 2014-2020, Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr A do SIWZ) Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego określa dokumentacja projektowa III. Planowany termin realizacji inwestycji - XI.2017r. Dla gminy Michałowice Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn.: Budowa parkingu "Parkuj i Jedź" przy ul. Kuchy w Michałowicach w ramach projektu ZIT pn. "Budowa parkingów Parkuj i Jedź" w mieście Pruszków, mieście Piastów oraz w gminie Michałowice w zakresie: - pełnienia funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (we wszystkich branżach) zgodnie z obowiązkami określonymi w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku, poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy, - koordynacji działań wykonawcy robót z zarządcami, właścicielami innych terenów sąsiadujących z obszarem inwestycji, - przekazania do użytkowania, - rozliczenia inwestycji / finansowego i rzeczowego np. dokumenty odbiorowe, protokoły zdawczo-odbiorcze środka trwałego PT, przyjęcie środka trwałego OT itp./ - rozliczenia przyznanych środków zewnętrznych zgodnie z umową o dofinansowanie, zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla RPO WM 2014-2020, - udziału w przeglądach pogwarancyjnych, egzekwowania robót poprawkowych, - obsługi prawnej inwestycji, - promocji projektu zgodnie z umową na dofinansowanie oraz zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla RPO WM 2014-2020, Rozbudowa parkingu przy ul. Kuchy wraz z budową ul. Przytorowej obejmuje: 1. Rozbudowę parkingu przy ul. Kuchy 2. Budowę autonomicznej wiaty solarnej 3. Oświetlenie terenu parkingu Ad.1/ Rozliczenie przyznanych środków zewnętrznych, Ad.2/ Wiata solarna spełniać będzie funkcję parkingową dla 2 samochodów ładowanych elektrycznie oraz 20 rowerów elektrycznych wraz ze stacjami ładowania elektrycznego tych pojazdów oraz konstrukcji wsporczej dla 48 modułów fotowoltaicznych o mocy 250W Ad.3/ Zewnętrzne oświetlenie wiaty solarnej i przyległego parkingu realizowane będzie 4 autonomicznymi latarniami fotowoltaicznymi z oprawami posiadającymi źródło oświetlenia LED 24W. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr A do SIWZ) Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego określa dokumentacja projektowa IV. Planowany termin realizacji inwestycji - 31.08.2017r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71540000-5, 71700000-5, 71000000-8, 71244000-0, 79994000-8, 71630000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Projektowanie, Nadzór, Budownictwo, Mariusz Gniadek, , ul. Górna 19A/2, 25-415, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 317214,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299628,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 489000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.