Ogłoszenie z dnia 2017-06-29
Ogłoszenie nr 102135 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
Wieliczka: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wieliczka w okresie od 01.07.2017r. do 31.12.2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 90134
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, krajowy numer identyfikacyjny
12139884200000, ul.
ul. Limanowskiego
32,
32020
Wieliczka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 250 11 90, 278 20 10, faks
12 278 20 10, e-mail
tkuchnia@wieliczka.eu
Adres strony internetowej (URL): www.gzd.wieliczka.eu
Adres profilu: https://bip.malopolska.pl/gzdrog/Article/id,41442.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wieliczka w okresie od 01.07.2017r. do 31.12.2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GZD.7021.1.52.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wieliczka w okresie od 01.07.2017r. do 31.12.2017r. Przewidywany zakres prac: - mechaniczne zamiatanie ulic 1 raz na 2 tygodnie o długości 12 100mb, - mechaniczne zamiatanie ulic 3 razy na tydzień o długości 21 012 mb, - opróżnianie koszy ulicznych wraz z odwozem i utylizacja codziennie 87 szt, - mycie na mokro (polewanie) 1 raz na tydzień ulic o długości 11 382 mb, - sprzątanie chodników 2 razy na tydzień o powierzchni 3 008 m2, - zamiatanie i sprzątanie schodów 2 razy na tydzien o powierzchni 400 m2, - zamiatanie i sprzątanie płyty rynku 3 razy na tydzień o powierzchni 2 327 m2, - mycie ciśnieniowe płyty rynku 1 raz na tydzień o powierzchni 2 327 m2, - opróżnianie 13 sztuk koszy odwóz i utylizacja 1 raz na dzień z płyty Rynku, - zamiatanie i sprzątanie schodów 3 razy na tydzień na Rynku o powierzchni 190 m2. Kod CPV: 90.61.00.00-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90610000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168718.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 173894.73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie z wolnej ręki (tj.: Dz.U. z 2015r poz. 2164, ze zm.) o treści: "Zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) Zamawiający sprawuje nad tą osobą kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego." Wykonawcą usługi, któremu Zamawiający zamierza udzielić przedmiotowego zamówienia jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce, ul. J. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka, która jest jednoosobową spółką utworzoną przez Gminę Wieliczka. Zgodnie z treścią aktu założycielskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. jednym z podstawowych zadań tej Spółki jest obsługa zadań związanych z utrzymaniem i konserwacją zieleni urządzonej na terenie Miasta i Gminy Wieliczka. Wykazany stan faktyczny oraz prawny wskazuje na spełnienie przesłanek ustawowych udzielenia niniejszego zamówienia, w szczególności: Zamawiający - Gmina Wieliczka - Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce jako jednostka organizacyjna Gminy Wieliczka działającą w formie jednostki budżetowej, jest jednostką sektora finansów publicznych o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 uPzp. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce jest osobą prawną, nad którą Gmina Wieliczka zwana dalej Zamawiającym sprawuje kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Zamawiający jest właścicielem (100 % udziałów spółki) i posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka pełni funkcję zgromadzenia wspólników spółki. Powyższe dane wynikają z aktu założycielskiego Spółki oraz danych z KRS. 91,04 % działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego tj. Gminę Wieliczka. Powyższy procent działalności obliczono uwzględniając średni przychód osiągnięty przez spółkę w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych za trzy lata poprzedzające udzielenie zamówienia, tj. za lata 2014-2016. W spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Udzielenie przedmiotowego zamówienia mając na uwadze powyższe oraz fakt, że Spółka spełnia wymagania przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 12 pkt a) do c) ustawy Prawo zamówień publicznych jest prawnie uzasadnione i konieczne.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.