eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńBudowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego ul. Jagiełły z ul. Justyny Budzyńskiej w śladzie tzw. Plantów Karola realizowana w ramach zamówienia pn."Budowa ścieżek rowerowych w Bieruniu przeznaczonych do aktywnego wypoczynku, rekreacji oraz turystyki".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 102179 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Bieruń: Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego ul. Jagiełły z ul. Justyny Budzyńskiej w śladzie tzw. Plantów Karola realizowana w ramach zamówienia pn.: "Budowa ścieżek rowerowych w Bieruniu przeznaczonych do aktywnego wypoczynku, rekreacji oraz turystyki".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Budowa ścieżek rowerowych w Bieruniu przeznaczonych do aktywnego wypoczynku, rekreacji oraz turystyki" otrzymał pomoc finansową pochodzącą ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509603-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, krajowy numer identyfikacyjny 27150489700000, ul. Rynek 14, 43150 Bieruń, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 242 400, faks 322 164 777, e-mail rzp@um.bierun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bierun.pl
Adres profilu: www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego ul. Jagiełły z ul. Justyny Budzyńskiej w śladzie tzw. Plantów Karola realizowana w ramach zamówienia pn.: "Budowa ścieżek rowerowych w Bieruniu przeznaczonych do aktywnego wypoczynku, rekreacji oraz turystyki".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45233140-2 Roboty drogowe kody pomocnicze: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 71355000-1 Usługi pomiarowe 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 45233221-4 Malowanie nawierzchni 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: "Budowa ciągu pieszo-rowerowego łączącego ul. Jagiełły z ul. Justyny Budzyńskiej w śladzie tzw. Plantów Karola realizowana w ramach zamówienia pn.: "Budowa ścieżek rowerowych w Bieruniu przeznaczonych do aktywnego wypoczynku, rekreacji oraz turystyki". 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową ciągu pieszo-rowerowego łączącego ul. Jagiełły z ul. Justyny Budzyńskiej w śladzie tzw. Plantów Karola w Bieruniu o długości 356 m; realizowanych w ramach zadania budżetowego pn.: "Budowa ścieżek rowerowych w Bieruniu przeznaczonych do aktywnego wypoczynku, rekreacji oraz turystyki". A) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu. 2. Roboty drogowe - przygotowawcze, ziemne i nawierzchniowe: 3. Przebudowa wodociągu: 4. Oświetlenie uliczne: UWAGA! Montaż słupów, opraw oświetleniowych, barwy światła należy wykonywać w oparciu o Standardy projektowania i wykonawstwa oświetlenia ulicznego w Gminie Bieruń stanowiącymi załącznik do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ). W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową w zakresie oświetlenia a Standardami projektowania i wykonawstwa oświetlenia ulicznego w Gminie Bieruń, należy zastosować wymagania zawarte w Standardach projektowania i wykonawstwa oświetlenia ulicznego w Gminie Bieruń. 5. Ogrodzenie z siatki. 6. Regulacje urządzeń istniejących. 7. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 8. Zieleń, w tym wycinka i nasadzenia drzew. 9. Dokumentacja powykonawcza. B) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SOPZ: 1. Projekty budowlane i projekty wykonawcze branży drogowej. 2. Projekty budowlane i projekty wykonawcze - sieć wodociągowa. 3. Projekty budowlane i projekty wykonawcze - oświetlenie uliczne. 4. Projekty docelowej i tymczasowej organizacji ruchu. 5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 6. Przedmiary robót. oraz we wzorze umowy stanowiącym również załącznik do SIWZ. E. Warunki i wymagania: 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć: wykonanie robót bitumicznych. 4. Projekt pn.: "Budowa ścieżek rowerowych w Bieruniu przeznaczonych do aktywnego wypoczynku, rekreacji oraz turystyki" otrzymał pomoc finansową pochodzącą ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność. 5. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art.93 ust.1a ustawy pzp: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub zamówienia nie zostały mu przyznane. 6. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 71355000-1, 45231300-8, 45233221-4, 45233290-8, 45310000-3, 45311000-0, 45232200-4, 45231400-9, 77314100-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT471296.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JKM Sp. z o.o., , ul. Skalna 6/12, 43-190, Mikołów, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 466221.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 466221.24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 595338.61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.