To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-29
Ogłoszenie nr 102181 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
Przasnysz: Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505871-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny
55067104000000, ul.
ul. Gdańska
4,
06300
Przasnysz, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
029 752-27-28, faks
029 752-27-28, e-mail
pzd@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-przasnysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SIiZP 252.52.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych na drogach powiatowych Powiatu Przasnyskiego tj. kationowej emulsji asfaltowej, masy do stosowania na zimno, kruszywa o fracji 2-5 i pospółki drogowej. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: Część 1 - dostawa kationowej emulsji asfaltowej Dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC- tzw. K1-65 (wg normy PN- EN 138008) do Sekcji Służby Interwencyjnej Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu pod adresem ul. Warszawska 24, 069-323 Jednorożec. Dostarczony produkt zamawiający wykorzysta do wykonania remontów nawierzchni bitumicznych metodą wielokrotnego powierzchniowego utrwalenia. Prace remontowe wykonywane będą przez pracowników liniowych zamawiającego, na drogach powiatowych, obciążonych ruchem od KR1 do KR4. Zakres dostawy obejmuje: 1) Bezgotówkową sprzedaż towaru (emulsja) - 180 ton 2) Załadunek na transport Dostawcy 3) Transport i rozładunek pod adresem ul. Warszawska 24a, 06-323 Jednorożec Część 2 - dostawa masy do stosowania na zimno workowanej Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej o uziarnieniu 0-8 mm do wbudowania na zimno (dalej zwana masy do stosowania na zimno) w opakowaniach o masie 25-30 kg - z przeznaczeniem do bieżących remontów cząstkowych wykonywanych na drogach powiatowych. Zakres dostawy obejmuje: 1) Bezgotówkową sprzedaż towaru (masa do stosowania na zimno) - 150 ton 2) Załadunek na transport Dostawcy 3) Transport i rozładunek staraniem Wykonawcy pod adresem ul. Warszawska 24a, 06-323 Jednorożec Część 3 - dostawa kruszywa naturalnego łamanego płukanego 2-5 Dostawa kruszywa naturalnego zgodnie PN-EN 13043 tj. kruszywo naturalne łamane, płukane 2-5 mm. Zakres dostawy obejmuje: 1) Bezgotówkową sprzedaż towaru (kruszywo 2-5) - 1200 ton 2) Załadunek na transport Dostawcy 3) Transport i rozładunek pod adresem ul. Warszawska 24a, 06-323 Jednorożec lub ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz Część 4 - dostawa pospółki drogowej Dostawa kruszywa naturalnego wg PN-EN 13043 tj. pospółka w ilości 1000 ton. Zawartość sumy frakcji żwirowej i kamienistej pomiędzy 10 a 50% ( 50 % >= fk+fż > 10 % ), frakcji iłowej w ilości poniżej 2%. Uziarnienie graniczne pospółki od 0,075 mm do 63 mm. Zakres dostawy obejmuje: 1) Bezgotówkową sprzedaż towaru (pospółka) - 1000 ton 2) Załadunek na transport Dostawcy 3) Transport i rozładunek pod adresem ul. Warszawska 24a, 06-323 Jednorożec lub ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący Część III SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44113600-1
Dodatkowe kody CPV:
14212200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawa kationowej emulsji asfaltowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT203673.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 241990.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa masy do stosowania na zimno workowanej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52878.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62730 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: dostawa kruszywa naturalnego łamanego płukanego 2-5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Przyczyna unieważnienia: do upływu czasu składania ofert tj. do 22 maja 2017 godz. 10:00 na część 3 zamówienia nie została złożona żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT81445.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: dostawa pospółki drogowej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15195 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Odbiór i transport do miejsca utylizacji odpadów pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Miasta Przasnysz na 2025r
- Dostawa paliw dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Przasnysza
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.