To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-29
Ogłoszenie nr 102185 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
Konstancin-Jeziorna: Przebudowa i remont placu zabaw przy ul. Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61519-2017z dnia 07.04.2017r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, krajowy numer identyfikacyjny
1327104500000, ul.
ul. Warszawska
32,
05520
Konstancin-Jeziorna, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48 22 7564810, +48 22 2011975, faks
+48 22 7564885, +48 222011975, e-mail
zamowienia@konstancinjeziorna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.konstancinjeziorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont placu zabaw przy ul. Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie. 2. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie zaświadczenia Starosty Piaseczyńskiego, o nie wniesieniu sprzeciwu do wykonania przebudowy i remontu obiektów małej architektury służących rekreacji dzieci - placu zabaw, przy ul. Jaworskiego w Konstancinie-Jeziornie na działce nr ew. 7/27, obręb 02-02, jednostka ew. Konstancin-Jeziorna - miasto, nr rej. ARB.6743.675.2016.MP z dnia 21 października 2016 r. oraz dokumentacji technicznej, tj.: projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, autorstwa Woźnicki Zdanowicz Architekci z września 2016 r., stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ 3. Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ, należy traktować tylko jako materiał pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 4. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 5. Podczas wykonywania robót teren budowy należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 nr 47 poz. 401). 6. Wykonawca ma obowiązek właściwego zabezpieczenia roślinności na okres prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Materiały z rozbiórki i demontażu istniejących urządzeń należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej (składowisko, przy ul. Słowiczej 5 w Konstancinie- -Jeziornie). Należy uwzględnić transport materiału na odległość do 10 km. 8. Wykonawca powinien uwzględnić w swej ofercie koszty utylizacji nadmiaru gruntu/gruzu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - oraz dostarczyć Zamawiającemu stosowne zaświadczenie o przekazaniu urobku, tj. Kartę Przekazania Odpadów. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 10. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 11. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 13. Nakłada się na Wykonawcę obowiązek dołączenia do oferty : 1) aktualnych Certyfikatów, wydanych przez akredytowane jednostki certyfikujące na poszczególne urządzenia, potwierdzających spełnianie normy PN-EN 1176. Z treści Certyfikatów musi jednoznacznie wynikać, że dotyczą one urządzeń planowanych do zastosowania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Certyfikatu na nawierzchnię bezpieczną elastyczną z granulatu, wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, atestu PZH, raportu z badań dotyczących krytycznej wysokości upadku wg. Normy PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki). 3) kart katalogowych i/lub innych dokumentów przedstawiających rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny być przedstawione wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. Uwaga: powyższe dokumenty stanowią konieczny element oferty i Wykonawca ma obowiązek złożyć je w terminie jej składania. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wypełniony wykaz oferowanych urządzeń, którego wzór znajduje się w Załączniku nr 13 do niniejszej SIWZ. 14. Wszystkie urządzenia, planowane do zastosowania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania określone w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2, oraz posiadać dokumenty, o których mowa w ust. 13. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 1) elementy łączące poszczególne części urządzeń rekreacyjno-zabawowych oraz łańcuchy huśtawek były wykonane ze stali nierdzewnej, a wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami/nakładkami; 2) Średnica gniazda w huśtawce typu "bocianie gniazdo" wynosiła minimum 100 cm. 15. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, o której mowa w ust. 2. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 17. Wykonawca może zastosować równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność przedstawionych urządzeń na podstawie złożonej dokumentacji, o której mowa w ust. 13 powyżej. Oferowane urządzenia równoważne muszą spełniać wszystkie wymagania określone w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2, oraz wymagania określone w ust. 14 powyżej, z następującymi zastrzeżeniami: 1) dopuszczalne jest zastosowanie urządzeń, których wymiary spełniają następujące warunki: a) żaden z głównych wymiarów urządzenia, tj. długość, szerokość i wysokość, nie będzie mniejszy o więcej niż 15% od wymiarów podanych w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2; b) suma wszystkich głównych wymiarów urządzenia, tj. długość, szerokość i wysokość, nie będzie mniejsza o więcej niż 10% w stosunku do sumy tych wymiarów podanych w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2; c) suma długości i szerokości urządzenia nie będzie mniejsza o więcej niż 10% w stosunku do sumy tych wymiarów podanych w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2; d) w przypadku zabawki "pająk linowy" minimalna wysokość urządzenia powinna wynosić 300 cm. 2) W przypadku oferowania urządzeń o innych wymiarach, w tym w szczególności innych wymiarach stref bezpieczeństwa, niż określone w dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 2, dopuszczalne są niewielkie korekty lokalizacji urządzeń na placu zabaw w stosunku do lokalizacji wskazanych w ww. dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać w składanej ofercie, że wszystkie oferowane urządzenia, z uwzględnieniem ich stref bezpieczeństwa, mieszczą się w zakresie całkowitej powierzchni placu zabaw, przeznaczonej do ich montażu zgodnie z ww. dokumentacją techniczną; 18. Prace budowlane mogą być prowadzone wyłącznie w dni robocze, z wyłączeniem sobót, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 20:00. Zabrania się prowadzenia robót w soboty, niedziele i święta. 19. Wyłoniony Wykonawca sam wystąpi do Zakładu Gospodarki Komunalnej o wskazanie miejsca poboru wody i zrzutu ścieków na potrzeby budowy i poniesie koszty usługi. 20. Wykonawca wystąpi o przydział energii elektrycznej na potrzeby budowy i będzie sam ponosił koszty jej zużycia. 21. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1053). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45112723-9,
45111291-4,
37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT324532.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 246000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Konstancin-Jeziorna"
- Zakup i dostawa śruty sojowej (8x27) i rzepakowej(18x27), rok 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.