Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Warlubie: Zakup i dostawę trzech lekkich używanych samochodów pożarniczych dla jednostek
Ochotniczej Straży Pożarnej w: Buśni, Bzowie i Kruszach z przeznaczeniem
na cele ochrony przeciwpożarowej
Numer ogłoszenia: 102216 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Warlubiu , ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3326040, faks 52 2236054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę trzech lekkich używanych samochodów pożarniczych dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w: Buśni, Bzowie i Kruszach z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech lekkich używanych samochodów pożarniczych dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w: Buśni, Bzowie i Kruszach z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej. 1. Samochody będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać poniższe wymagania techniczne: 1.1 Rok produkcji nie starszy 2000 r. 1.2 Silnik diesel 1.3 Pojemność 2000cm3 - 2500cm3 1.4 Skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa 1.5 Hamulec ABS, 1.6 Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 1.7 Musi posiadać fabrycznie montowaną kierownicę po lewej stronie pojazdu, 1.8 Dobry stan techniczny , bezwypadkowy , 1.9 Karoseria oraz zabudowa samochodu nie może posiadać żadnych widocznych miejsc korozji i śladów malowania, 1.10 W przypadku samochodu sprowadzonego z zagranicy; samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju, potwierdzone przez Rzeczoznawcę. 2. Elementy zewnętrzne : 2.1 Kolor nadwozia - czerwień sygnałowa RAL - 3000, 2.2 Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego, wykonane z folii odblaskowej zgodnie z wymogami Państwowej Straży Pożarnej, 2.3 Pasy czerwone na bokach i z tyłu pojazdu, 2.4 Napisy STRAŻ na bokach, z tyłu, 2.5 Oświetlenie dla pojazdu uprzywilejowanego ( belka przednia błyskowa dwu sekcyjna, lampy naprzemienne w atrapie, lampa pojedyncza tył, 2.6 Nowe ogumienie, 2.7 Platforma dachowa z uchwytami na drabinę i węże ssawne, 2.8 Oświetlenie zewnętrzne do prowadzenia działań ratunkowych nocą, 3. Elementy przedziału załogi: 3.1 Przeszklenie w przedziale załogi, 3.2 Fotele z pasami bezpieczeństwa dla 9 osób 3.3 Oświetlenie w przedziale załogi, 3.4 Próg wejściowy z blachy ryflowanej, 3.5 System podawania komunikatów głosowych i sygnalizacji dźwiękowych , modulowana, z wnętrza pojazdu, 4. Przedział sprzętowy: Z uwagi na 9-cio osobową załogę pojazd musi być typem pojazdu przedłużonego w wersji MAX dla przedziału sprzętowego. 4.1 Podłogi i ściany wykonane z blachy ryflowanej, 4.2 Wykonana podsufitka, 4.3 Oświetlenie przedziału sprzętowego dużej mocy - włączane w kabinie kierowcy, 4.4 Drzwi wyłożone blachą ryflowaną, 4.5 Półka. 5. Inne: 5.1 Dwa komplety kluczyków, 5.2 Pełna dokumentacja do rejestracji jako pojazd specjalny - POŻARNICZY 5.3 Pełna dokumentacja pojazdu i książka serwisowa pojazdu, 5.4 Ważny przegląd techniczny dla pojazdu uprzywilejowanego, 5.5 Dokumentacja przeprowadzonych zmian konstrukcyjnych, 5.6 Oferent musi dołączyć do oferty dowód rejestracyjny pojazdu oraz kartę pojazdu, aktualne badania techniczne pojazdu na terytorium kraju, tłumaczenie dokumentów wraz z opłaconą akcyzą, do oferty należy dołączyć dokumentację fotograficzną samochodu: z przodu samochodu, z tyłu samochodu, z lewej i prawej strony samochodu, kabinę załogi, przedział sprzętowy. Szczegółowe warunki dostawy: 6.1 Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem samochodów pożarniczych i że przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i prawnych. 6.2 Przedmiot dostawy winien być zgodny z parametrami techniczno - eksploatacyjnymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 6.3 Odbiór samochodów pożarniczych dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pełnomocników 6.4 Cena samochodów pożarniczych jest niezmienna przez cały czas realizacji zamówienia. 6.5 Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę brutto zgodną ze złożoną ofertą. 6.6 Cena samochodów pożarniczych winna zawierać koszt dostawy. 6.7 Przed odbiorem Zamawiający dokona oględzin i prób technicznych samochodów pożarniczych w siedzibie Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia usterek, braków lub wad Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zakupu samochodów. 6.8 Termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury. 6.9 Płatność przelewem na wskazane konto Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy samochody powinny być udostępnione Zamawiającemu w celu oględzin oraz sprawdzenia ich parametrów technicznych przez przedstawicieli Zamawiającego. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Wykonawca udziela 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone pojazdy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - oświadczenie należy sporządzić na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku samochodu sprowadzonego z zagranicy; samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju, potwierdzone przez Rzeczoznawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Rocznik pojazdu - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warlubie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Warlubiu ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Warlubiu ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, sekretariat pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
- dostawa pojazdu strażackiego o masie do 3,5 t
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
- Zakup używanego samochodu specjalnego dla OSP Kostarowce
- Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Widaczu
- Dostawa jednej sztuki samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla KP PSP w Kraśniku
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.