Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
Kutno: Dostawa różnych narzędzi ręcznych.
Numer ogłoszenia: 102237 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2536797, fax 024 2549365.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bmt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych narzędzi ręcznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych różnych narzędzi ręcznych. Kod CPV 28622000-8 - różne narzędzia ręczne Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z opisem i parametrami technicznymi określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na dostarczone narzędzia ręczne Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.62.20.00 - Różne narzędzia ręczne Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.520,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset dwadzieścia złotych). Wadium powyższe stanowi sumę wadiów cząstkowych za poszczególne przedmioty zamówienia. W przypadku składania oferty nie obejmującej całości zamówienia, wysokość wadium stanowi sumę wadiów za poszczególne przedmioty zamówienia w wysokościach przedstawionych poniżej: Przedmiot zamówienia 1 - 800,00 zł Przedmiot zamówienia 2 - 90,00 zł Przedmiot zamówienia 3 - 150,00 zł Przedmiot zamówienia 4 - 350,00 zł Przedmiot zamówienia 5 - 90,00 zł Przedmiot zamówienia 6 - 40,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy wartość zaoferowanego świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego należy przedstawić odpowiednio uchwałę organów spółki lub umowę spółki, (art. 230 w związku z art. 17 kodeksu spółek handlowych); 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru wykaz przedmiotów zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy wartość zaoferowanego świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego należy przedstawić odpowiednio uchwałę organów spółki lub umowę spółki (art. 230 w związku z art. 17 kodeksu spółek handlowych); 5) kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) jak również umowę regulującą tę współpracę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Baza Materiałowo-Techniczna ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 99-300 Kutno..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 11:00, miejsce: 2 BAZA MATERIAŁOWO-TECHNICZNA, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, budynek nr 3, pokój nr 220 (kancelaria tajna)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Korespondencję dotyczącą postępowania Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zaświadczenia i informacje przekazywać za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść została niezwłocznie potwierdzona przez Wykonawcę pisemnie (oryginał pisma wysłany pocztą w dniu nadania faksu). Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Ofertę należy złożyć na (lub ściśle według wzoru) formularzu \Oferta\ - załącznik nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta - pod rygorem jej nieważności - powinna być napisana w języku polskim, na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Każda kartka oferty wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być ponumerowana i parafowana przez osobę podpisującą ofertę, oraz trwale spięta. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać wszystkie dokumenty wymagane w pkt. V SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przedmiot zamówienia 1 - klucze dynamometryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z opisem i parametrami technicznymi określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na dostarczone narzędzia ręczne Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przedmiot zamówienia 2 - wkrętaki specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z opisem i parametrami technicznymi określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na dostarczone narzędzia ręczne Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przedmiot zamówienia 3 - szczypce specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z opisem i parametrami technicznymi określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na dostarczone narzędzia ręczne Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przedmiot zamówienia 4 - klucze nasadowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z opisem i parametrami technicznymi określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na dostarczone narzędzia ręczne Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przedmiot zamówienia 5 - klucze oczkowo- płaskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z opisem i parametrami technicznymi określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na dostarczone narzędzia ręczne Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przedmiot zamówienia 6 - wózki narzędziowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z opisem i parametrami technicznymi określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na dostarczone narzędzia ręczne Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji liczonego od daty przyjęcia przez Odbiorcę..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 4 postępowanie
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej i kruszywa drogowego
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.