Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Gliwice: Wykonanie trawników, karczowanie krzewów oraz pielęgnacja drzew metoda alpinistyczną na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 102239 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie trawników, karczowanie krzewów oraz pielęgnacja drzew metoda alpinistyczną na Placu Grunwaldzkim w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Karczowanie krzewów 66 m2, zrębkowanie gałęzi, wywóz zrębków i korzeni oraz wykonanie traw-ników dywanowych o pow. 30 700 m2 wraz z pielęgnacją gwarancyjną (6 m-cy), w tym: - z rolki na terenie płaskim (wokół placu zabaw) - 2500 m2, - z rolki na skarpie (od ul. Mickiewicza) - 1000 m2, - z siewu na terenie płaskim przy uprawie mechanicznej - 27200 m2. 2. Zabiegi pielęgnacyjne na 90 drzewach metodą alpinistyczną: cięcia sanitarne (wycinka suchych, połamanych i chorych gałęzi) i cięcia redukujące najniższe gałęzie do wys. 2,5 m, kolidujące z komunikacją pieszą dla drzew rosnących w bezpośrednim sąsiedztwie alejek, placu zabaw. Zrębkowanie gałęzi i wywóz zrębków. Załączniki: Załącznik A - wykaz drzew do pielęgnacji. Załącznik B - wykaz krzewów do wykarczowania. Załącznik C - mapy z lokalizacją drzew i krzewów. Istotne warunki zamówienia: 1. Plac Grunwaldzki leży w strefie B ochrony konserwatorskiej. 2. Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzenia, sprzętu zabawowego, elementów małej architektury, itp. 3. Należy stosować zabezpieczenie terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części parku, przy której wykonywane będą prace. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania prac przy użyciu podnośnika mechanicz-nego. 5. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałek¸piątek), w godz. od 700 do 1700 - w soboty w godz. od 700 do 1400. 6. Każdego dnia uporządkować miejsce pracy - teren oczyścić z wszelkich odpadów i wywieźć, wyzrębkować gałęzie, wywieźć zrębki. 7. Dowóz materiałów oraz wywóz wszelkich odpadów dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówie-niem, 3) zrealizowali minimum 3 roboty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim ro-dzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje się roboty w drzewostanie i za-kładaniu trawników o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł. każda z nich. 4) zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. - personel wykonawczy - zatrudnienie min. 6 osób (oprócz personelu kierowniczego), 5) dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania niniejszego zamówienia: - min 2 szt. pił spalinowych, - maszyna do zrębkowania gałęzi, - glebogryzarka, - środek transportu o max nośności do 5 ton. 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności go-spodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia, 7) posiadają uprawnienia do wywozu odpadów inne niż niebezpieczne 8) sporządzą kosztorys ofertowy, 9) zaakceptują istotne postanowienia umowy dołączonej do niniejszej dokumentacji,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom w drzewostanie stanowiącym przed-miot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z infor-macjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wyko-nawca. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Decyzja o posiadaniu uprawnień do wywozu odpadów innych niż niebezpieczne. 8) Kosztorys ofertowy. 9) Zaparafowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy. 10) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych. 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub do-kumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je doku-mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowied-nio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej Parku Południowego, tzw. Alei Noworybnickiej w Gliwicach
- ZP/G/77/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 2,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut Ag0 średnica 2,6mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 6kg (+/-10%)
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej. IA1.282.83.2024.DM
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach. Adaptacja wybranych pomieszczeń w ZSP nr 13 w Gliwicach
- ZP/G/72/24dostawa liofilizatora laboratoryjnego z wyposażeniem do siedziby Zamawiającego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem w zakresie jego eksploatacji.
- Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu alarmowego wraz z dojazdem patroli interwencyjnych do obiektów hangarowych (...), znak sprawy: DZPZ.283.52.2024.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RDW w Hrubieszowie. Usługi podcinki drzew w pasach drogowych
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE GMINY KARPACZ w 2024/2025
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów - wykaszanie poboczy dróg leśnych 2024"
- Nasadzenia drzew wraz z ich pielęgnacją
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2025
- Przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych w koronach drzew przyulicznych
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.