eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaP/5/OPATRUNKI/2015 na dostawę materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Warszawa: P/5/OPATRUNKI/2015 na dostawę materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 102256 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/5/OPATRUNKI/2015 na dostawę materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów opatrunkowych zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych w podziale na następujące części: Część 1 - Tupfery i setony z nitką RTG Część 2 - Opatrunki różne Część 3 - Przylepce i opatrunki specjalistyczne Część 4 - Materiały opatrunkowe różne Miejsce dostawy materiałów opatrunkowych: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia zamawianego asortymentu - 2 dni robocze od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem, mailem lub przez telefon). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z zapisami w formularzu cenowym. Za produkty równoważne Zamawiający uważa produkty nie gorszej jakości, posiadające tę samą funkcjonalność, wielkość, skład oraz pozostałe parametry określone w formularzu cenowym dla poszczególnego asortymentu. Oferując produkty równoważne, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że produkt spełnia wszelkie wymagania i cechy opisane przez Zamawiającego. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33141000-0 jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33141110-4 opatrunki 33141114-2 gaza medyczna 33141119-7 kompresy 33141112-8 plastry 33141111-1 opatrunki przylepne 33141113-4 bandaże Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji z oferowanej części zamówienia spowoduje odrzucenie oferty w tej części. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Oferowane przez Wykonawcę materiały opatrunkowe muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności CE i certyfikat ). O ile w danym przypadku ustawa tak stanowi, dostarczony materiał opatrunkowy musi spełniać kryteria określone przepisami ustawy O wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107 poz. 679). Ponadto zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające podstawę dopuszczenia do obrotu były ważne na dzień rozpoczęcia realizacji umowy, a także w trakcie jej trwania, jaka zostanie podpisana po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby wyroby z gazy traktować jako wyrób inwazyjny kl. II A, Reg 7. W przypadku asortymentu jałowego wymaga się bezpiecznego zapakowania papier-folia z widniejącą etykietą zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu, seria i data ważności. Opakowania muszą posiadać kierunek otwierania /zgodnie z normami/. W przypadku asortymentu jałowego zawierającego nitkę RTG wymaga się bezpiecznego zapakowania, typu papier-folia z widniejącą etykietą zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu /zgodnie z normami/, która dodatkowo posiada samoprzylepny, naniesiony trwale odcinek etykiety umożliwiający przyklejanie do dokumentacji zabiegowej zaw. lot lub seria, indeks ident., datę ważności, opakowania muszą posiadać kierunek otwierania / zgodnie z normami/. W przypadku asortymentu jałowego konieczna jest sterylizacja parą wodną w nadciśnieniu. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli Wykonawca nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie, wymaga złożenia Oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie, wymaga złożenia Oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie, wymaga złożenia Oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie, wymaga złożenia Oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie, wymaga złożenia Oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty (według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), formularz cenowy (według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ) dokumenty, o ile w danym przypadku ustawa tak stanowi, że dostarczony asortyment spełnia kryteria określone przepisami ustawy o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107 poz. 679), Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą wyczerpujące informacje dotyczące każdego pojedynczego oferowanego przedmiotu zamówienia w j. polskim, kopie dokumentów potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności CE, certyfikat), Oświadczenie, że dany oferowany materiał nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych, wzór etykiety opakowania zbiorczego zewnętrznego, każdego oferowanego materiału, w celu weryfikacji jakości oferowanego produktu Zamawiający zastrzega sobie wezwanie Wykonawcy do dostarczenia bezzwrotnej próbki każdego pojedynczego oferowanego przedmiotu zamówienia, Ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.26 ust. 2d

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy; zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie terminu zamówienia w przypadku wykorzystania wartości umowy lub wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 12 miesięcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tupfery i setony z nitką RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tupfery i setony z nitką RTG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki różne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przylepce i opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce i opatrunki specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały opatrunkowe różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe różne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.