eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoKompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Ulanowie" - wykonanie instalacji nagłaśniającej i teleinformatycznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 102263 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Nisko: Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Ulanowie" - wykonanie instalacji nagłaśniającej i teleinformatycznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508362-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański, krajowy numer identyfikacyjny 83040919800000, ul. Pl. Wolności 2, 37400 Nisko, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 412 057, faks 158 412 700, e-mail gm@powiat-nisko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Ulanowie" - wykonanie instalacji nagłaśniającej i teleinformatycznej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GM.272.24.2017.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: "Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Ulanowie" - wykonanie instalacji nagłaśniającej i teleinformatycznej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji nagłaśniającej i teleinformatycznej. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1. Instalacja nagłaśniająca: - przebijanie otworów w ścianach lub stropach, - wykucie bruzd dla przewodów, - ułożenie przewodów, - montaż szaf dystrybucyjny, - montaż aparatów elektrycznych - uruchomienie systemu. 2. Instalacje teleinformatyczne. 3. Roboty wykonywane będą w obiekcie gdzie wykonywane są prace przez Wykonawców realizujących inne zadania. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie innych zadań Wykonawcom przez cały okres prowadzenia robót. Teren robót, na którym będą prowadzone roboty budowlane będzie przekazywany sukcesywnie. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z innymi Wykonawcami realizującymi zadania na obiekcie kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektów. Roboty budowlane szczególnie uciążliwe (m.in. roboty rozbiórkowe) muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 4. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 6. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło został wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 7. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 10. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach (tj. przeznaczenie, funkcjonalność, wytrzymałość, wielkość, materiały, strukturę, bezpieczeństwo). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie materiały i urządzenia (produkty) pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i użytkowe jakim muszą one odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzór jakościowy i użytkowy. Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów itp. Wprowadzenie nazw producenta ma na celu jedynie w sposób przykładowy określić poziom wymagań Zamawiającego w stosunku do danego produktu. Każdy produkt wskazany przez Wykonawcę o parametrach wskazanych przez Zamawiającego lub wyższych zostanie uznany przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zastosować produkty równoważne Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów dotyczących tych produktów. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 11. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): roboty instalacyjne - instalacje elektryczne, teletechniczne. 11. 1 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 11 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 11.7. 11.2 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 11, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 11, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w ust. 11. 11.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 11 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcę z pracownikami. 11.4 Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 11. 11.5 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 11.2 lub 11.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 2 pkt 1 lit. j. 11.6 W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 11.2, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 11.3 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca - w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w ust. 11.3 dla drugiego wezwania lub upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust. 11.2. 11.7 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 11.2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45314000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT86761.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kamil Kak MILMAT , kamilkak22@gmail.com, Sarzyna 173B, 37 - 310 , Nowa Sarzyna, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105500,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.