Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Katowice: Przygotowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 102273 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 65, faks 32 207 85 78.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do siwz/załączniku nr 1 do wzoru umowy. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi polegające na realizacji kampanii reklamowej przeprowadzonej w minimum 3 mediach, o wartości min. 400.000,00 złotych brutto każda. Za kampanię reklamową Zamawiający uznaje wyłącznie zespół działań marketingowych prowadzonych w min. 3 mediach, obejmujący stworzenie koncepcji kreatywnej, zaprojektowanie materiałów oraz ich emisję w mediach. Za kampanię reklamową Zamawiający nie uznaje organizacji imprez masowych typu piknik itp. oraz samego zakupu mediów. Jeśli usługa obejmowała również inne elementy, należy podać tylko wartość realizacji kampanii reklamowej, rozumianej zgodnie z powyższą definicją. W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość usługa została wykonana do dnia wystawienia dowodu, o którym mowa w pkt III.4.1), potwierdzającego czy usługa jest wykonywana należycie. Podana/wskazana wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyć będą przynajmniej: 1) koordynator zadania - osoba, która powinna posiadać: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w koordynacji realizacji o najmniej 2 kampanii reklamowych o wartości min. 400.000 złotych brutto każda, przeprowadzonych w min. 3 spośród następujących mediów: prasa, radio, outdoor, Internet; 2) copywriter - osoba, która powinna posiadać: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w tworzeniu tekstów reklamowych dla co najmniej 2 kampanii reklamowych o wartości min. 400.000 złotych brutto każda, przeprowadzonych w min. 3 następujących mediach: prasa, radio, Internet; 3) grafik - osoba, która powinna posiadać: - wykształcenie wyższe; - posiadać doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w projektowaniu graficznym materiałów dla co najmniej 2 kampanii reklamowych o wartości min. 400.000 złotych brutto każda, przeprowadzonych w min. 3 następujących mediach: prasa, outdoor, Internet; 4) dziennikarz radiowy - osoba, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 5 audycji radiowych, które zostały wyemitowane w stacji/stacjach radiowej/radiowych o zasięgu min. regionalnym (min. jednego województwa); 5) realizator spotu - osoba, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowała w zakresie: przygotowania kreacji, produkcji i postprodukcji co najmniej 2 spoty o długości min. 30 sekund w technice whiteboard animation / sketch video; 6) badacz - osoba, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 2 badania z wykorzystaniem min. badania CATI i analizy statystyk serwisów www. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. W przypadku gdy z dokumentów, o których mowa w pkt III.6) ppkt 1., nie będzie wynikało w wystarczający sposób czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, w celu dokonania niniejszej oceny, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzały łączne spełnianie warunków o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) i III.4.4) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Wydział Pomocy Prawnej i Zamówień Publicznych
ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice Kancelaria Ogólna pok. 164.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 2. Kampania będzie trwała łącznie 12 tygodni w okresie od 1 września do 30 listopada 2016 r. Raport pokampanijny zostanie przekazany w terminie do 15 dni od zakończenia całej kampanii. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sześciu etapach: etap 1 - obejmujący realizację cyklu ogólnego, tj.: wykonanie wszystkich projektów graficznych, wyprodukowanie wszystkich materiałów audiowizualnych, przedstawienie wszystkich mediaplanów oraz przeprowadzenie tej części kampanii; etap 2 - obejmujący realizację I cyklu dot. naborów, tj.: wykonanie wszystkich projektów graficznych, wyprodukowanie wszystkich materiałów audio, przedstawienie wszystkich mediaplanów oraz przeprowadzenie tej części kampanii; etap 3 - obejmujący realizację II cyklu dot. naborów, tj.: wykonanie wszystkich projektów graficznych, wyprodukowanie wszystkich materiałów audio, przedstawienie wszystkich mediaplanów oraz przeprowadzenie tej części kampanii; etap 4 - obejmujący realizację III cyklu dot. naborów, tj.: wykonanie wszystkich projektów graficznych, wyprodukowanie wszystkich materiałów audio, przedstawienie wszystkich mediaplanów oraz przeprowadzenie tej części kampanii; etap 5 - obejmujący realizację IV cyklu dot. naborów, tj.: wykonanie wszystkich projektów graficznych, wyprodukowanie wszystkich materiałów audio, przedstawienie wszystkich mediaplanów oraz przeprowadzenie tej części kampanii; etap 6 - obejmujący realizację V cyklu dot. naborów, tj.: wykonanie wszystkich projektów graficznych, wyprodukowanie wszystkich materiałów audio, przedstawienie wszystkich mediaplanów oraz przeprowadzenie tej części kampanii, a także przeprowadzenie badania skuteczności kampanii oraz przygotowanie i przekazanie raportu pokampanijnego. 3. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 4. Dot. pkt III.4.1): Zamawiający precyzuje odnośnie przedmiotowego zamówienia: w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: a) wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 2 do formularza ofertowego), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dot. warunku, o którym mowa w pkt III.3.2), Uwaga: Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi wykazane w wykazie, niezbędne do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt III.3.2) b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do formularza ofertowego) - dot. warunku, o którym mowa w pkt III.3.4). 5. Dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o których mowa w pkt IV.4.16) ppkt 4a) są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt IV.4.16) ppkt 5a). 6. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt IV.4.16) ppkt 4a), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt IV.4.16) ppkt 5. 7. W celu uzyskania punktów w kryterium jakość o którym mowa w pkt XIII siwz do oferty należy dołączyć próbkę. Próbka musi być opracowana w wersji papierowej w pełnym kolorze (w 1 egzemplarzu) i obejmować: a) jedną koncepcję kreatywną kampanii Koncepcja kreatywna kampanii powinna być stworzona zgodnie z opisem w pkt IV, V i VIII-XI SOPZ i obejmować: - Big Idea (motyw przewodni), - hasło kampanii oraz - Key Visual (layout graficzny kampanii) wraz z uzasadnieniem. b) strategię komunikacji Strategia powinna precyzować, jak zapewniona zostanie spójność zarówno całej kampanii, jak i spójność pomiędzy elementami kampanii w różnych mediach. Strategia komunikacji powinna uwzględniać wymogi określone w Mechanizmie komunikacji (pkt XIV SOPZ). c) próbkę jednego artykułu prasowego nt. naboru nr RPSL.04.03.02-IZ.01-24-048/16 - 2 strony formatu A4 (+/-2%) w formie rozkładówki. Próbka artykułu prasowego powinna być zgodna z wymogami określonymi w SOPZ. Powinien on zostać stworzony na podstawie informacji dostępnych pod poniższym linkiem: http://rpo.slaskie.pl/lsi/nabor/59; projekt graficzny powinien być zgodny z linią graficzną wskazaną w pkt IX SOPZ; tekst napisany zgodnie z wymogami określonymi w pkt X-XI SOPZ, przystępnie prezentujący konkurs, powinna go wzbogacać i uzupełniać grafika/infografika/komiks itp. zajmująca co najmniej 25% powierzchni całej rozkładówki; d) scenariusz jednego spotu radiowego o długości 30 sekund, promującego nabór nr RPSL.04.03.02-IZ.01-24-048/16 Scenariusz powinien zostać stworzony na podstawie informacji dostępnych pod poniższym linkiem: http://rpo.slaskie.pl/lsi/nabor/59; e) projekt jednego citylightu w formacie A4 (+/-2%), promującego nabór nr RPSL.04.03.02-IZ.01-24-048/16 Projekt citylightu powinien zostać stworzony na podstawie informacji dostępnych pod poniższym linkiem: http://rpo.slaskie.pl/lsi/nabor/59; projekt graficzny powinien być zgodny z linią graficzną wskazaną w pkt IX SOPZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
- Wykonanie czyszczenia przewodów kominowych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w prowadzonej przez Katowickie Centrum Onkologii inwestycji. p
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.