eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaOchrona obiektów Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Bielsko-Biała: Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 102281 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Bielsku Białej, ul. Cieszyńska 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0334990499, fax 033 4990495.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsko-biala.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej, serwis techniczny istniejących systemów sygnalizacji i dozoru na terenie tych obiektów oraz konwojowanie środków pieniężnych i przedmiotów wartościowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 9 tys. złotych należy wnieść w formie przewidzianej ustawąPrawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Złożyli ofertę ważną w rozumieniu niniejszej specyfikacji. Zamawiający uzna, że oferta jest ważna w rozumieniu niniejszej specyfikacji, jeżeli spełnia wszystkie wymogi określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a w szczególności jeżeli została sporządzona zgodnie z treścią rozdziału niniejszej specyfikacji opisującym sposób przygotowywania ofert i zawiera wszystkie wymagane w specyfikacji elementy. 2. Spełniają następujące warunki: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej, a przedmiot wykonywanej działalności gospodarczej określony w tym rejestrze lub w tej ewidencji obejmuje prace będące przedmiotem zamówienia oraz jeżeli Wykonawca posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia: - w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej, ochrony polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz ochrony polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych, - w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania. b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli: - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za odpowiadające rodzajem uznaje się usługi polegające na ochronie obiektów użyteczności publicznej, banków, obiektów handlowych albo innych podobnych obiektów położonych na terenie miast o powierzchni co najmniej 2000 m2. Za odpowiadające wartością uznaje się usługi, których miesięczna wartość brutto jest co najmniej równa 50% miesięcznej wartości brutto złożonej oferty, - Wykonawca dysponuje i skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Za odpowiednie kwalifikacje Zamawiający rozumie posiadanie przez pracowników nadzoru licencji pracownika ochrony drugiego stopnia i pracowników bezpośrednio wykonujących czynności ochrony licencji pracownika ochrony, - Wykonawca dysponuje i postawi do dyspozycji w razie potrzeby interwencyjną grupę wsparcia w składzie co najmniej 2 osób uzbrojonych i wyposażonych w pojazd, która ma możliwość dotarcia do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 minut niezależnie od pory dnia i natężenia ruchu, - Wykonawca dysponuje służbami technicznymi zdolnymi do obsługi, konserwacji i naprawy instalacji sygnalizacyjnych, w które wyposażone są obiekty Zamawiającego, c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli z przedstawionych dokumentów będzie wynikać, że przychód z działalności operacyjnej za lata 2005 i 2006 lub obroty ( w przypadku załączenia informacji o obrotach ) jest nie mniejszy niż 12 krotność miesięcznej wartości brutto oferty, a także, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 krotnej miesięcznej wartości brutto złożonej oferty. d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawcy nie dotyczy żadna z przesłanek wykluczenia z postępowania opisanych w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia. 3. Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie usług zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych musi wynikać miesięczna wartość brutto świadczonej usługi sprzątania oraz okres, na jaki zawarta została umowa świadczenia tej usługi a także powierzchnia ochraniana. W przeciwnym przypadku dokumenty te zostaną uznane za nieważne w rozumieniu niniejszej specyfikacji a pozycja w wykazie usług nie zostanie uznana przez Zamawiającego. 5. Licencja pracownika ochrony drugiego stopnia osoby, którą Wykonawca skieruje do nadzoru. 6. Oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 o tym, że: - Pracownicy ochrony skierowani do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, w tym licencję pracownika ochrony, oraz predyspozycje fizyczne i psychiczne, a także wyposażenie zgodne ze opisem przedmiotu zamówienia załączonym do niniejszej specyfikacji, - Posiada interwencyjną grupę wsparcia uzbrojoną i zdolną do podjęcia działań na terenie obiektów Zamawiającego wciągu 5 minut od wezwania, - Posiada służby techniczne zdolne do obsługi, konserwacji i naprawy systemów sygnalizacji, w które wyposażone są obiekty Zamawiającego. 7. Sprawozdanie finansowe lub w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do jego sporządzania inny dokument określający obroty, zobowiązania i należności za okres roku obrotowego 2005 i 2006, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. 8. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.1 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsko-biala.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej ul. Cieszyńska 10, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej ul. Cieszyńska 10, pok.416, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.