To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Katowice: Sukcesywna dostawa na potrzeby Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 102302 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58138 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa na potrzeby Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Sukcesywna dostawa na potrzeby Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych z podziałem na 7 zadań: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach ul. Myśliwska 5, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych. Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Częstochowa ul. Dmowskiego 3, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych. Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Zabrze ul. Chudowska 1, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych. Zadanie nr 4 Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Lubliniec ul. Klonowa 3, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych. Zadanie nr 5 Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Pszczyna ul. Bielska 32, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych. Zadanie nr 6 Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg ul. Drogowców 6, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych. Zadanie nr 7 Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Zawiercie ul. Towarowa 24, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II (Projekt Umowy), w Tomie III (Opis przedmiotu zamówienia) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w tym w szczególności: ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013, poz. 907 ze zm.) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (Formularzu Oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 44.61.71.00 - Pudła kartonowe 22.81.60.00 - Bloki papierowe 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.21.52 - Numeratory 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.92.30 - Koperty 39.29.25.00 - Linijki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 39.29.24.00 - Przybory do pisania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach ul. Myśliwska 5, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106426,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124189,38
Oferta z najniższą ceną: 124189,38 / Oferta z najwyższą ceną: 124189,38
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Częstochowa ul. Dmowskiego 3, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7102,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8375,06
Oferta z najniższą ceną: 8375,06 / Oferta z najwyższą ceną: 8375,06
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Zabrze ul. Chudowska 1, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18937,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21048,92
Oferta z najniższą ceną: 21048,92 / Oferta z najwyższą ceną: 21048,92
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Pszczyna ul. Bielska 32, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10204,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11297,38
Oferta z najniższą ceną: 11297,38 / Oferta z najwyższą ceną: 11297,38
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg ul. Drogowców 6, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14169,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16564,68
Oferta z najniższą ceną: 16564,68 / Oferta z najwyższą ceną: 16564,68
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Sukcesywna dostawa na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach Rejon Zawiercie ul. Towarowa 24, fabrycznie nowych nie noszących znamion użytkowania wolnych od wad, pełnowartościowych w pierwszym gatunku materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10543,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13168,17
Oferta z najniższą ceną: 13168,17 / Oferta z najwyższą ceną: 13168,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
- Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.