eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieruszówWykonanie podwójnych powierzchniowych utrwaleń nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Wieruszów: Wykonanie podwójnych powierzchniowych utrwaleń nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych.
Numer ogłoszenia: 102349 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, ul. Marianów 7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 062 7836062, 7831977, fax 062 7836062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podwójnych powierzchniowych utrwaleń nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podwójnych powierzchniowych utrwaleń bitumicznych nawierzchni dróg powiatowych nr 4706 E Wieruszów - Cieszęcin - Osiek - Węglewice - do gr. woj. wlkp. w km od 9+630 do km 10+430 oraz nr 4713 E Węglewice - Galewice w km od 4+130 do km 4+830. Zakres - 7500,0 m2 tj. 1,5 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia o wykonywania działalności lub czynności objetych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustwy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) posiadać kierownika budowy legitymującego się uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 2) wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego lub dwóch zadań powierzchniowych utrwaleń na drogach o łącznej wartości min. 80.000,0 zł 3) Dysponować co najmniej: - skrapiarką samochodową 5000 l lub kombajnem do wyk. powierzchniowych utrwaleń - 1 szt. - rozsypywaczem grysów - 1 szt w przypadku braku kombajnu - walcem ogumionym - 1 szt - samochodami samowyładowczymi min. 8,0 Mg - 2 szt. - szczotką mechaniczną - 1szt. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujący warunek: 1) posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków w oparciu o formułę spełnia -nie spełnia poprzez analizę wymaganych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków wykonawcy winni przedstawić nastepujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone przed wpływem terminu składania ofert, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz osób (sporządzony przed upływem terminu składania ofert), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 4. Wykaz (sporządzony przed upływem terminu składania ofert) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego lub dwóch zadań powierzchniowych utrwaleń na drogach o łącznej wartości min. 80.000,0 zł Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać roboty za ten okres. Roboty, które zostaną wymienione w wykazie muszą być rozpoczęte po 2001 r. i zakończone do końca 2006 r + dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej : a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy , b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie wartości realizowanego zamówienia, d) wskazanie daty wykonania, e) wskazanie miejsca wykonania, f) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt b stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, g) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b 5. Wykaz sprzętu (sporządzony przed upływem terminu składania ofert), niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi potwierdzić dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: - skrapiarką samochodową 5000 l lub kombajnem do wyk. powierzchniowych utrwaleń - 1 szt. - rozsypywaczem grysów - 1 szt w przypadku braku kombajnu, - walcem ogumionym - 1 szt - samochodami samowyładowczymi min. 8,0 Mg - 2 szt. - szczotką mechaniczną - 1szt. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wystawiona przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, Chotynin 53, 98-430 Bolesławiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, Chotynin 53, 98-430 Bolesławiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.