Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Bartniczka: Remont kapitalny równiarki drogowej
Numer ogłoszenia: 10235 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartniczka, Ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4936560, fax 056 4936484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bartniczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny równiarki drogowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kapitalny równiarki drogowej DZ-122 A-6 obejmującej :silnik , skrzynię biegów, tylny most, przedni most, układ kierowniczy, pług środkowy, pług przedni, układ zasilania elektrycznego, układ hydrauliczny, układ hydrauliczny hamulców, kabinę, ramę, układ przeniesienia napędu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.22.10 - Równiarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.22.10.00 - Równiarki drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może uczestniczyć oferent : posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujacy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegający wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie zgodna z formułą : spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane : oferta, formularz cenowy,odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do złożenia oferty, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bartniczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartniczka ul. Brodnicka 8 87-321 Bartniczka pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bartniczka ul. Brodnicka 8 87-321 Bartniczka pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.