eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › wykonanie powłok antykorozyjnych na powierzchniach zewnętrznych mostu przez rzekę Odrę wraz z konserwacją podpór i łożysk mostu w ciągu Trasy Zamkowej w Szczecinie (jezdnia północna). JNI mostu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-25

POZYCJA 10238

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: wykonanie powłok antykorozyjnych na powierzchniach zewnętrznych mostu przez rzekę Odrę wraz z konserwacją podpór i łożysk mostu w ciągu Trasy Zamkowej w Szczecinie (jezdnia północna). JNI mostu: 01025307 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, do kontaktów: Małgorzata Stachurska-Poręba, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444, fax 091 4393003, e-mail: zditm@zditm.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zditm.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie powłok antykorozyjnych na powierzchniach zewnętrznych mostu przez rzekę Odrę wraz z konserwacją podpór i łożysk mostu w ciągu Trasy Zamkowej w Szczecinie (jezdnia północna). JNI mostu: 01025307. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie powłok antykorozyjnych na powierzchniach zewnętrznych mostu przez rzekę Odrę wraz z konserwacją podpór i łożysk mostu w ciągu Trasy Zamkowej w Szczecinie (jezdnia północna). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoba, o której mowa w ppkt 7), posiada wymagane uprawnienia tj uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie), 10) Wykaz posiadanego sprzętu, stanowiący załącznik nr 5 do siwz. 11) Polisa a w przypadku je braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12) Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; b) pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz c) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej, katalogów nakładów rzeczowych (robocizna, materiały, praca sprzętu, środki transportu) i wskaźników cenotwórczych, stawki roboczogodziny, kosztów zakupu, kosztów pośrednich, zysku; d) harmonogram realizacji prac obejmujących zakres zamówienia; e) oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 do niniejszej siwz, potwierdzające że: - wykonawca w trakcie realizacji zamówienia wykorzysta materiały odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawach Prawo budowlane i o wyrobach budowlanych - podczas realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku powstania odpadów - zobowiązuje się udokumentować zagospodarowanie odpadów w sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. 62 poz. 628) i ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 132 poz. 622) oraz uchwałą nr VI/106/03 Rady Miasta Szczecina z dnia 27.05.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecina (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego nr 60 poz. 1098). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Warunki ogólne wykonawstwa dla wykonawcy: a) opracowanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu - oznakowanie na czas prowadzenia prac antykorozyjnych w rejonie ul: Jana z Kolna oraz estakad EF i CD wraz z przywróceniem oznakowania pierwotnego. Wykonawca uzgodni projekt organizacji ruchu z Policją, ZDiTM i ogłosi w Prasie o terminach prowadzenia robót; b) opracowanie i wdrożenie projektu oznakowania przęsła mostu nad torem wodnym wraz z przywróceniem oznakowania pierwotnego; c) opracowanie Programu Zapewnienia Jakości dla należytego wykonania zakresu kontraktu; d) wykonawstwo robót zgodnie z projektem technologii robót, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót antykorozyjnych, przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, normami; e) stosowane materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawach Prawo budowlane i o wyrobach budowlanych; f) zabezpieczenie robót pod względem: BHP, p - poż. i ochrony środowiska (oplandekowanie); g) wywóz zużytego ścierniwa na wysypisko; h) zapewnienie \asekuracji wodnej\ podczas prac na zewnątrz mostu na bloku II; i) pokrycie wszelkich kosztów badań laboratoryjnych; j) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej; k) opracowanie \Operatu kolaudacyjnego\ - dokumentów odbiorowych; l) w przypadku powstania odpadów podczas realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązuje się udokumentować zagospodarowanie odpadów w sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. nr 62 poz. 628 ze zm) i ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132 poz. 622 ze zm) oraz uchwałą nr VI/106/03 Rady Miasta Szczecina z dnia 27.05.2003r. w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecina (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego nr 60 poz. 1098). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 20.000,- zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) w terminie do dnia 26.02.2007 r. do godziny 8:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz warunki zawarte w niniejszym ogłoszeniu, tj.: 1) Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują minimum 1 osobą - kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) Wykonawcy, którzy wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonali minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie powłok antykorozyjnych na powierzchniach stalowych obiektu mostowego, o powierzchni wymalowanej nie mniej niż 5.000 m². 3) Wykonawcy, którzy wykażą, iż posiadają następujący sprzęt w ilości co najmniej: - zestaw do piaskowania (w tym sprężarka powietrzna o wydajności minimum 5 m³/min.) - 2 szt.; - urządzenie do hydrodynamicznego malowania o wydajności 100-800 m²/godz. - 2 szt. 4) Wykonawcy, którzy wykażą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 500.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przewiduje ryczałtową formę wynagrodzenia wykonawcy. 2. Wykonawca oblicza cenę oferty na podstawie kosztorysu ofertowego sporządzanego metodą szczegółową, polegającą na obliczeniu ceny jako sumy iloczynów: ilość ustalonych jednostek przedmiarowych, jednostkowych nakładów rzeczowych (robocizny, materiałów, pracy sprzętu i środków transportu) i ich cen oraz doliczonych odpowiednio wskaźników cenotwórczych, kosztów pośrednich, kosztów zakupu, stawki roboczogodziny, zysku, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. 3. Kosztorys ofertowy musi zawierać wszystkie roboty związane z zabezpieczeniem antykorozyjnym mostu z zewnątrz, określone projektem technologii robót, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót oraz postanowieniami umowy. 4. Przekazana przez zamawiającego w ramach siwz przedmiar robót wykonawca powinien traktować jako materiał informacyjny, z którego może ale nie ma obowiązku skorzystać. 5. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty związane z: a) opracowaniem i wdrożeniem projektu organizacji ruchu - oznakowanie na czas prowadzenia prac antykorozyjnych w rejonie ul: Jana z Kolna oraz estakad EF i CD wraz z przywróceniem oznakowania pierwotnego. Wykonawca uzgodni projekt organizacji ruchu z Policją, ZDiTM i ogłosi w Prasie o terminach prowadzenia robót; b) opracowaniem i wdrożeniem projektu oznakowania przęsła mostu nad torem wodnym wraz z przywróceniem oznakowania pierwotnego; c) opracowaniem Programu Zapewnienia Jakości dla należytego wykonania zakresu kontraktu; d) zabezpieczeniem robót pod względem: BHP, p - poż. i ochrony środowiska (oplandekowanie); e) wywozem zużytego ścierniwa na wysypisko; f) zapewnieniem \asekuracji wodnej\ podczas prac na zewnątrz mostu na bloku II; g) pokryciem wszelkich kosztów badań laboratoryjnych; h) opracowaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej; i) opracowaniem \Operatu kolaudacyjnego\ - dokumentów odbiorowych; j) inne koszty związane z realizacją zamówienia. 6. Cena powinna zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę. 7. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN. 8. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. 9. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. 10. Błąd rachunkowy w obliczeniu ceny, którego nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych spowoduje odrzucenie oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Tylko w przypadku pobrania siwz w wersji papierowej, cena j.w. Warunki i sposób płatności: - kasa zamawiajacego (parter, pok. nr 19); - przelew na rachunek bankowy nr 46 1240 3813 1111 0000 4384 4403 w Banku PEKAO I/O Szczecin; - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 09:00, Sekretariat Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, piętro III.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.