Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Poznań: Przebudowę drogi powiatowej nr 2390P ul. Łęczycka w Wirach na odcinku od ul. Zespołowej do
ul. Laskowskiej wraz z usunięciem kolizji kabli: telekomunikacyjnego i elektroenergetycznego oraz remont odcinków: od parkingu przy kościele do ul. Zespołowej oraz od ul. Laskowskiej do ul. Dworcowej (Przetarg 5/R/2013)
Numer ogłoszenia: 102428 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę drogi powiatowej nr 2390P ul. Łęczycka w Wirach na odcinku od ul. Zespołowej do ul. Laskowskiej wraz z usunięciem kolizji kabli: telekomunikacyjnego i elektroenergetycznego oraz remont odcinków: od parkingu przy kościele do ul. Zespołowej oraz od ul. Laskowskiej do ul. Dworcowej (Przetarg 5/R/2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 2390P ul. Łęczycka w Wirach na odcinku od ul. Zespołowej do ul. Laskowskiej wraz z usunięciem kolizji kabli: telekomunikacyjnego i elektroenergetycznego oraz remont odcinków: od parkingu przy kościele do ul. Zespołowej oraz od ul. Laskowskiej do ul. Dworcowej, realizowana w ramach programu wieloletniego pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie: Przebudowy ulicy Łęczyckiej w Wirach na odcinku od ul. Zespołowej do ul. Laskowskiej. Zakres robót objętych zamówieniem : - długość odcinka 701,75mb - roboty rozbiórkowe (frezowanie i cięcie nawierzchni, rozbiórka nawierzchni bitumicznej i podbudowy, rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych, chodników, zatoki autobusowej, studzienek ściekowych, przestawienie wiaty przystankowej i znaków drogowych) - naprawa krawędzi lewej jezdni (poszerzenie jezdni o 0,80m), - wykonanie chodników, miejsc postojowych, zatoki autobusowej, przystanek autobusowy, zjazdy z betonowej kostki brukowej, - opaska miejsc postojowych z płytek betonowych, - wykonanie studzienek ściekowych i ułożenie przykanalika z rur PCV, wymiana włazów studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej na nowe włazy żeliwne klasy D-400 w ramie betonowej, - ułożenie nawierzchni bitumicznej jezdni (dwie warstwy z betonu asfaltowego, wzmocnienie geosiatką), - oznakowanie poziome grubowarstwowe i pionowe, - plantowanie, humusowanie i obsianie trawą skarp i poboczy. Remont jezdni ul. Łęczyckiej na odcinku od parkingu przy kościele do ul. Zespołowej oraz od ul. Laskowskiej do ul. Dworcowej. Zakres robót objętych zamówieniem: - długość odcinka 626,93mb - roboty rozbiórkowe (frezowanie i cięcie nawierzchni, rozbiórka znaków drogowych) - regulacja wysokościowa wpustów deszczowych, wymiana włazów studni kanalizacji sanitarnej na nowe włazy żeliwne klasy D-400 w ramie betonowej, - ułożenie nawierzchni bitumicznej jezdni (dwie warstwy z betonu asfaltowego, wzmocnienie geosiatką w miejscach pęknięć nawierzchni), - oznakowanie poziome grubowarstwowe i pionowe, - plantowanie, humusowanie i obsianie trawą poboczy. Usunięcie kolizji kabla elektroenergetycznego 0,4 kV. Zakres robót objętych zamówieniem: - demontaż linii kablowej typu YAKY 4x120mm2 relacji MST 132 - 123mb - układanie kabla YAKY 4x120mm2 - 126mb - układanie rury osłonowej - 16 mb, - wykonanie połączeń z istniejącą linią kablową za pomocą mufy przelotowej - 2 szt. Usunięcie kolizji kabla telekomunikacyjnego dalekosiężnego typu TKDFtA (własność RWŁ Poznań) Zakres robót objętych zamówieniem: od ul. Południowej do ul. Laskowskiej - demontaż kolidującego kabla telekomunikacyjnego dalekosiężnego - 410 mb, - budowa studni kablowych rozdzielczych SKR2 - 3 szt, - budowa studni kablowych przelotowych SKR1 - 8 szt, - budowa kablowej kanalizacji telekomunikacyjnej dwuotworowej z rur PCV - 386 mb, - montaż złączy przelotowych w powłokach termokurczliwych - 2 złącza, Usunięcie kolizji kabli: elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego należy wykonać przed przystąpieniem do wykonania robót drogowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Formy w jakich wykonawca będzie mógł wnieść wadium zostaną określone w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1,2mln złotych każda odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przy czym za roboty odpowiadające swoim rodzajem zostaną uznane te, które obejmują swoim zakresem roboty związane z budową / przebudową/ modernizacją dróg o nawierzchni asfaltowej. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: a) układarka mas bitumicznych - 1 szt., b) walec stalowy gładki - 1 szt., c) walec ogumiony- 1szt. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się aby Wykonawcy dysponowali odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że do realizacji zamówienia będą posiadali przynajmniej: a)minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 5-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, w tym nadzór nad minimum dwoma inwestycjami drogowymi o wartości nie mniejszej niż 1,2mln sprawowany w ciągu ostatnich pięciu lat. b) budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych c) budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, - co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót instalacji telekomunikacyjnych oraz musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych klauzula minimum ZASTRZEŻONE. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji specjalistów wymienionych w pkt. b i c przez jedną osobę. Wymagane w tym punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu. Wymagany okres 5 i 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 60/ 36 miesięcy pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać). Dane te powinny jasno wynikać z treści ujawnianej w załączniku do wniosku Wykonawcy, dlatego wymaga się podania dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia robót, którymi kierował dany specjalista.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, Wykonawca wraz z wnioskiem składa oświadczenie , że należy lub nie należy do grupy kapitałowej oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej ( jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
W przypadku liczby wykonawców większej niż 5, zaproszeni do składania ofert zostaną Wykonawcy, którzy otrzymali największą ilość punktów. Wykonawca, w celu uzyskania dodatkowej liczby punktów otrzyma premię w postaci dwóch punktów za każdą samodzielną realizację robót wymaganych w warunku posiadanego doświadczenia, oraz w postaci jednego punktu za dysponowanie własnym sprzętem wymaganym w warunku potencjału technicznego.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ustalone terminy mogą ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi być potwierdzony w przez inspektora nadzoru, d) wystąpienie okoliczności (np. konieczność wykonania robót, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W wyżej przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony mogą ustalić nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania robót nieprzewidzianych w zestawieniu planowanych prac .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie będzie dostępna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8, V piętro, pokój 508.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
- Modernizacja pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych - Sala 1A oraz Sala 501A w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 184 odc. Nowa Wieś - Bobulczyn
- Świadczenie usług stolarskich i drobnych prac elektrycznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok - etap I: Przebudowa, termomodernizacja, remont przedszkola.
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.