Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychy: modernizacja elewacji (z ociepleniem) budynku Przedszkola nr 5 przy ul. Orzeszkowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Tychy, do kontaktów: mgr Jan Cofała, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344, e-mail: poczta@umtychy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umtychy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja elewacji (z ociepleniem) budynku Przedszkola nr 5 przy ul. Orzeszkowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tychy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień 45200000-9, 45210000-2, 45212000-6 Wykonanie robót w oparciu o dokumentację projektową pn. \Modernizacja elewacji poprzez likwidację płyt acekolowych, ocieplenie ścian budynku i wymianę stolarki okiennej\ Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Roboty demontażowe, w tym m.in.: - rozebranie pokrycia elewacji z płyt azbestowo- cementowych - 772,95m2, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych - 90,6m2, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, - rozebranie łacenia ścian zewnętrznych - 772,95m2, - demontaż izolacji cieplnych płyt styropianowych - 772,95 m2. 2. Roboty ziemne, w tym m.in.: - wykopy o ścianach pionowych - 80,61 m3, - zasypanie wykopów liniowych - 73,89 m3. 3. Rusztowania zewnętrzne, w tym m.in.: - rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10 m - 1267,84 m2, - wykonanie i rozebranie ogrodzenia z płyt drewnianych na słupkach drewnianych - 213 m2, 4. Roboty ociepleniowe, w tym m.in.: - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - przyklejenie płyt z polistyrenu ekstradowanego gr. 5 cm do ścian - 135,35 szt., - jw. - przymocowanie płyt polistyrenu ekstradowanego za pomocą dybli plastikowych do ścian z betonu - 135,35 szt., - tynki zewnętrzne zwykłe kat.II na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych - 772,95m2, - tynki zewnętrzne zwykłe kat.II na ościeżach o szer. do 15 cm - 420,8m2, - montaż okien uchylnych (O7) jednodzielnych pięciokomorowych z PVC białego bez obróbki obsadzenia o wym. 0,80x0,55 m z automatycznym nawiewnikiem powietrza Ventair II, dźwignią uchylającą z poziomu posadzki, blokadą antywłamaniową - 0,88m2, - montaż okien uchylnych (O6) jednodzielnych pięciokomorowych z PVC białego bez obróbki obsadzenia o wym. 1,15x0,55 m z automatycznym nawiewnikiem powietrza Ventair II, dźwignią uchylającą z poziomu posadzki, blokadą antywłamaniową - 23,40m2, - montaż okien uchylnych (O3) jednodzielnych pięciokomorowych z PVC białego bez obróbki obsadzenia o wym. 1,15x0,80 m z automatycznym nawiewnikiem powietrza Ventair II, dźwignią uchylającą z poziomu posadzki, blokadą antywłamaniową - 2,76m2, - montaż okien uchylno-rozwieralnych (O4) jednodzielnych z pięciokomorowego PVC białego bez obróbki obsadzenia o wym. 1,15x1,10 m z automatycznym nawiewnikiem powietrza Ventair II, dźwignią uchylającą, blokadą antywłamaniową - 3,79m2, - montaż okien uchylno-rozwieralnych (O5) jednodzielnych z PVC białego pięciokomorowego bez obróbki obsadzenia o wym. 1,15x1,20 m z automatycznym nawiewnikiem powietrza Ventair II, dźwignią uchylającą z poziomu posadzki, blokadą antywłamaniową - 2,76m2, - montaż okien uchylno-rozwieralnych (O2) jednodzielnych z pięciokomorowego PVC białego bez obróbki obsadzenia o wym. 1,15x1,60 m z blokadą antywłamaniową, zamkiem w klamce - 20,24m2, - montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych (O1) dwudzielnych z białego, pięciokomorowego PVC bez obróbki obsadzenia o wym. 1,15x2,20 m z automatycznym nawiewnikiem powietrza Ventair II, dźwignią uchylającą, blokadą antywłamaniową, zamkiem w klamce - 93,61m2, - montaż ścianki z PCV z przegrodą termiczną z obróbką osadzenia - ścianka S z PCV z drzwiami i naświetlem o wym. 2,26x2,66m - 6,01m2, - drzwi stalowe DS. ocieplane dwuwarstwowe o wym. 0,90x2,00 malowane proszkowo - 5,4m2, - szklenie ram gotowymi szybami za szkła specjalnego P4 pow. szyb od 0,6-3,0m2 - 123,43m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi (samogasnącymi) PS-E FS 15 grub.8 cm - przyklejenie płyt do ścian - 839,73m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi (samogasnącymi) PS-E FS 15 grub.5 cm - przyklejenie płyt do podcieni - 87,94m2, - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi (samogasnącymi) PS-E FS 15 grub.3 cm - przyklejenie płyt do ościeży - 115,99m2, - wyprawa elewacyjna cienkowarstwo. z tynku akrylowego gr. 2mm wykonana ręcznie-927,67 m2. 5. Zabezpieczenie konstrukcji żelbetowej tarasu, w tym m.in.: - ręczna replofilacja powierzchni poziomych konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową, wielkość ubytków 30 mm - 108,59m2, - ręczna replofilacja powierzchni poziomych konstrukcji żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową, dodatek za dalsze 30 mm - 65,22m2, 6. Roboty porządkowe, w tym m.in.: - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji acekolowych - 7,5t, - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych - 23,10 m3, - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji drewnianych - 4,54 m3, - koszt składowania i utylizacji gruzu na wysypisku - 39,27t., Roboty budowlane wynikłe z przekazanego przedmiaru, w tym roboty malarskie, dekarskie, zadaszenie wejścia oraz remont tarasu niezabudowanego na parterze piętrze oraz tarasu nad holem wejściowym.Poprowadzenie istniejących zwodów pionowych instalacji odgromowej w rurach PVC w styropianie oraz montaż złączy kontrolnych w styropianie. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - zał.nr 2 do SIWZ, Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami - uregulowane sprawy formalnoprawne dotyczące gospodarki odpadami niebezpiecznymi (m. in. acekol) zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2001 r. Nr.62, poz. 628 z póżn. zm.). Decyzja musi być wystawiona na Wykonawcę. - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): - Uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem członkostwa w OIIB- oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót w zakresie dociepleń i wymiany stolarki okiennej na kwotę minimum 500 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): - Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnie polisa musi być wystawiona, na co najmniej jednego z członków konsorcjum. - Informacja z banku - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 400 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, - załącznik nr 3 do SIWZ - parafowany na każdej zapisanej stronie wzór umowy, - dowód wniesienia wadium, - kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót, według podstaw wyceny podanych przez Zamawiającego, - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 17400,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy czterysta zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - zał.nr 2 do SIWZ, Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami - uregulowane sprawy formalnoprawne dotyczące gospodarki odpadami niebezpiecznymi (m. in. acekol) zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2001 r. Nr.62, poz. 628 z póżn. zm.). Decyzja musi być wystawiona na Wykonawcę. - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): - Uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem członkostwa w OIIB- oświadczenie o dysponowaniu osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót w zakresie dociepleń i wymiany stolarki okiennej na kwotę minimum 500 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): - Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnie polisa musi być wystawiona, na co najmniej jednego z członków konsorcjum. - Informacja z banku - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 400 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, - załącznik nr 3 do SIWZ - parafowany na każdej zapisanej stronie wzór umowy, - dowód wniesienia wadium, - kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót, według podstaw wyceny podanych przez Zamawiającego, - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w/ warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. II 1.6 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia i dokumenty zostały podane w pkt. II 1.6 niniejszego ogłoszenia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych kierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 r.
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni"
- Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji w budynkach placówek oświatowych będących własnością Gminy Tychy (...)
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w ul. Starokościelnej i Spacerowej
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Fundusz sołecki - Bronów - Odmulenie stawu w sołectwie Bronów i zagospodarowanie terenu wokół niego"
- Fundusz sołecki - Wierzchowisko - odmulenie stawu
- Modernizacja toalety miejskiej przy ul. Tumskiej w Gnieźnie
- "Fundusz sołecki - Pilichowice - Renowacja stawu w Pilichowicach wraz z zagospodarowaniem terenu wokół niego"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Częstkowie
- Zakup i montaż świetlicy kontenerowej dla sołectwa Marcinków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.