Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Gorzów Wielkopolski: KOMPLEKSOWE ZAOPATRZENIE LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W GORZOWIE WLKP. ORAZ POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE - II EDYCJA
Numer ogłoszenia: 102436 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Adama Mickiewicza 12B, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7226057, faks 95 7224652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE ZAOPATRZENIE LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W GORZOWIE WLKP. ORAZ POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W ZIELONEJ GÓRZE - II EDYCJA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Dostawa testów analitycznych Części: 8,9,10,13. Dostawa artykułów do chromatografii i aparatury analitycznej Część: 16. Miejsce dostaw: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. ul. Mickiewicza 12B, 66-400 Gorzów Wlkp. Pakiet II - Dostawa odczynników chemicznych/laboratoryjnych ZG Część 2. Dostawa testów analitycznych Część: 7,9,10,11. Miejsce dostaw: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zielonej Górze ul. Jasna 10, 65-470 Zielona Góra..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających w zakresie rozszerzenia dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania powyższych warunków należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania powyższych warunków należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania powyższych warunków należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania powyższych warunków należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk /Oferta/oświadczenie/, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji składany oddzielnie dla każdej z oferowanych części zamówienia, 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji w zakresie przewidzianym dla Wykonawcy dotyczącym cen jednostkowych netto, wartości netto, stawki VAT oraz wartości brutto a także numeru katalogowego i producenta oferowanego produktu odpowiednio dla oferowanej części zamówienia, 3. Zaakceptowany /podpisany przez Wykonawcę/ projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia /np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia/ należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.Z.P. stosunku do treści oferty. 1) Warunki zmiany: a) istotne błędy pisarskie w treści umowy, np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie; b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę na pisemny wniosek Wykonawcy; c) jeżeli z winy Zamawiającego albo w związku z zaistnieniem siły wyższej, klęski żywiołowej, innych przyczyn niezależnych od Stron umowy wystąpią jakiekolwiek opóźnienia realizacji zawartej umowy, termin realizacji umowy może zostać przesunięty za zgodą obu Stron o czas opóźnienia; d) brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części dostaw; e) wprowadzenia zamienników w szczególności w przypadku zakończenia, wstrzymania produkcji, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia; f) zastąpienia przedmiotu zamówienia w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia; g) obniżenia ceny; h) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. 2) W uzasadnionej sytuacji: a) jeżeli dostawa w miejscu wskazanym w umowie jest utrudniona lub niemożliwa, Strony niezwłocznie informują pisemnie o fakcie i zgodnie ustalają jednorazową zmianę miejsca dostawy; b) jeżeli dostawa w wyznaczonym terminie jest utrudniona lub niemożliwa, Strony niezwłocznie informują pisemnie o fakcie i zgodnie ustalają jednorazową zmianę terminu dostawy; c) gdy z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie dotrzymać terminu umownego załatwienia reklamacji, Strony niezwłocznie informują pisemnie o fakcie i zgodnie ustalają jednorazową zmianę terminu załatwienia reklamacji. Zmiany takie nie są zmianą postanowień umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Mickiewicza 12 B, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój 233, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Mickiewicza 12 B, 66-400 Gorzów Wlkp., Kancelaria Główna I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- "Wymiana pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz instalacji odgromowej w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kamieniu Wielkim"
- Dostawa mebli na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania holu na pomieszczenia biurowe części parteru istniejącego budynku Starostwa Powiatowego.
- Świadcz. usł. polegającej na przygotowaniu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PIDz na potrzeby jednostek Policji woj. lubusk. POWTÓRZENIE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
- Dostawy odczynników laboratoryjnych
- 60.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa materiałów laboratoryjnych do projektu ReNutriWater w ramach Programu INTERREG BALTIC SEA REGION
- Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.