Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-09
Głogów: Owoce,warzywa i podobne produkty (CPV) 15300000-1
Różne produkty spożywcze (CPV) 15800000-6
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (CPV) 15400000-2
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych (CPV) 15600000-4
Ryby przetworzone i konserwowane (CPV) 15200000-0
Produkty zwierzęce i podobne (CPV) 03140000-4
Produkty mleczarskie (CPV) 15500000-3
Numer ogłoszenia: 102445 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Lipowa 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373550, faks 076 8358088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Owoce,warzywa i podobne produkty (CPV) 15300000-1 Różne produkty spożywcze (CPV) 15800000-6 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (CPV) 15400000-2 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych (CPV) 15600000-4 Ryby przetworzone i konserwowane (CPV) 15200000-0 Produkty zwierzęce i podobne (CPV) 03140000-4 Produkty mleczarskie (CPV) 15500000-3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce,warzywa i podobne produkty (CPV) 15300000-1 -marmolada wieloowocowa CPV 15332230-5 , całość zamówienia 700 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -dżem truskawkowy niskosłodzony CPV 15332290-3, całość zamówienia 400 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -dżem wiśniowy niskosłodzony CPV 15332290-3, całość zamówienia 400 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -sałatka szwedzka CPV 15331460-9 , całość zamówienia 1800 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -fasola konserwowa CPV 15331131-4, całość zamówienia 300 kg na rok w dostawach sukcesywnych, opakowanie 400 g. -groch łuskany CPV 15331130-7, całość zamówienia 500 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -kapusta kiszona CPV 15331461-6, całość zamówienia 5000 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -koncentrat pomidorowy 30 % CPV 15331427-6, całość zamówienia 1100 kg na rok w dostawach sukcesywnych, opakowanie do 1 kg. -groszek konserwowy CPV 15331460-9, całość zamówienia 1000 kg na rok w dostawach sukcesywnych, opakowanie 400g. -kukurydza konserwowa CPV 15331460-9, całość zamówienia 400 kg na rok opakowanie 400 g. -leczo pieczarkowe CPV 15331000-7 całość zamówienia 900 kg na rok opakowanie do 3 kg. -przecier z ogórków kiszonych CPV 15331461-6, całość zamówienia 200 kg na rok w dostawach sukcesywnych, opakowanie do 2 kg. Różne produkty spożywcze (CPV) 15800000-6 -zupa żurek w proszku CPV 15891400-4, całość zamówienia 250 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -musztarda CPV 15871250-1, całość zamówienia 200 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -chrzan tarty CPV 15870000-1, całość zamówienia 200 kg na rok w dostawach sukcesywnych. Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne (CPV) 15400000-2 -olej roślinny jadalny CPV 15411200-4,całość zamówienia 1000 L na rok w dostawach sukcesywnych, opakowanie 1 litr. -margaryna roślinna o niskiej zawartości tłuszczu do smarowania pieczywa CPV 15412000-1, całość zamówienia 5500 kg na rok w dostawach sukcesywnych, opakowanie kostka 250 g. Produkty przemiału ziarna,skrobi i produktów skrobiowych (CPV) 15600000-4 -kasza jęczmienna CPV 15613100-9, całość zamówienia 2200 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -kasza manna CPV 15623000-1, całość zamówienia 200 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -mąka pszenna typ 500 CPV 15612100-2, całość zamówienia 1700 kg na rok w dostawach sukcesywnych. Ryby przetworzone i konserwowane (CPV) 15200000-0 -konserwy rybne w oleju CPV 15235000-4, całość zamówienia 400 kg na rok w dostawach sukcesywnych, opakowanie 300-330 g. -konserwy rybne w pomidorach CPV 15235000-4, całość zamówienia 600 kg na rok w dostawach sukcesywnych, opakowanie 300-330 g. . -kostka z mintaja ( mrożona 100-150 g ) CPV 15221000-3, całość zamówienia 200 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -burgery rybne w panierce ( mrożone 80-150g ) CPV 15200000-0, całość zamówienia 1000 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -paprykarz szczeciński 300 g CPV 15240000-2, całość zamówienia 1100 kg na rok w dostawach sukcesywnych. Produkty zwierzęce i podobne (CPV) 03140000-4 -jaja konsumpcyjne klasa M (od 53 do 63 g) CPV 03142500-3, całość zamówienia 40000 tys. sztuk na rok w dostawach sukcesywnych (maxymalnie 1080 sztuk tygodniowo) Produkty mleczarskie (CPV) 15500000-3 -mleko w proszku odtłuszczone CPV 15511700-0, całość zamówienia 250 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -ser topiony (opakowanie 100g) CPV 15542200-1, całość zamówienia 400 kg na rok w dostawach sukcesywnych. -ser twaróg chudy kostka 200-1000g CPV 15542100-0, całość zamówienia 1500 kg na rok w dostawach sukcesywnych. Podane orientacyjne ilości w/w produktów maja charakter szacunkowy, co oznacza że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawa do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, ponieważ przedmiot zamówienia jest podzielny. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jeden lub więcej produktów wymienionych w pkt. 3. niniejszej specyfikacji. Jednak oferta musi obejmować całość zamówienia na dany produkt wskazany powyżej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KARNY W GŁOGOWIE
ul. LIPOWA 21
67-200 GŁOGÓW
Tel. 076 -834 -29-01 faks 076 - 835 - 80 -88
zk_glogow@sw.qov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Zakład Karny ul. Lipowa 21 67-200 Głogów Sekretariat do dnia 24.05.2012 godz.13.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup samochodu dla ZGK Serby
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa materiałów medycznych, szewnych materiałów chirurgicznych oraz innych wyrobów medycznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.