eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko ŚląskieTermomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum, ul. Dworcowa 8 w Miasteczku Śląskim

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Miasteczko Śląskie: Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum, ul. Dworcowa 8 w Miasteczku Śląskim
Numer ogłoszenia: 102445 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim , ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, faks 032 393 80 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum, ul. Dworcowa 8 w Miasteczku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn. Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum, ul. Dworcowa 8 w Miasteczku Śląskim. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: 2.1. Docieplenie przegród zewnętrznych w metodzie lekko-mokrej 1) roboty przygotowawcze: - roboty demontażowe obróbki blacharskiej, - oczyszczenie z kurzu i pyłu, - odtłuczenie powierzchni ze skuciem luźnego tynku oraz wyrównanie powierzchni ścian lub przemurowanie powierzchni o znacznym ubytku wątku ceglanego; 2) docieplenie ścian - powierzchnia docieplenia 1125,98 m2 : - materiał styropian samogasnący EPS-70/EPS-100 sezonowany minimum 2 mies. o parametrach określonych w PN-EN 13163:2004 o grubości 12 cm, - siatka z włókna szklanego o masie nie mniejszej niż 145 g/m2, o oczkach 3-5/4-7 mm o parametrach określonych w PN-92/P-85010, - łączniki O 8/200 do termoizolacji ze styropianem lub uniwersalne, mocowane w ścianie z cegły pełnej i betonu, - masa mineralna, - kątowniki ochronne, perforowane 25 x 25 x 0,5 mm z siatką, - blacha stalowa ocynkowana o gr. 0,7 mm, - kołki rozporowe - wkręty ocynkowane z koszulką z tworzywa sztucznego, łączniki ocynkowane, gwoździe ocynkowane, - wykonanie wyprawy elewacyjnej; 3) docieplenie cokołów piwnicznych - powierzchnia docieplenia 87,32 m2: - materiał styropian samogasnący EPS-70/EPS-100 sezonowany minimum 2 mies. o parametrach określonych w PN-EN 13163:2004 o grubości 10 cm, - siatka z włókna szklanego o masie nie mniejszej niż 145 g/m2, o oczkach 3-5/4-7 mm o parametrach określonych w PN-92/P-85010, - łączniki O 8/200 do termoizolacji ze styropianem lub uniwersalne, mocowane w ścianie z cegły pełnej i betonu, - masa mineralna, - kątowniki ochronne, perforowane 25 x 25 x 0,5 mm z siatką, - blacha stalowa ocynkowana o gr. 0,7 mm, - kołki rozporowe - wkręty ocynkowane z koszulką z tworzywa sztucznego, łączniki ocynkowane, gwoździe ocynkowane, - wykonanie wyprawy elewacyjnej; 4) odtworzenie obróbek blacharskich; 5) malowanie elewacji. 2.2. Instalacja wewnętrzna c.o. - roboty demontażowe istniejącej instalacji c.o. (grzejniki żeliwne, rurociągi stalowe), - zakup i montaż grzejników c.o. - 104 szt., - zakup i montaż zaworów termostatycznych - 104 szt., - zakup i montaż sieci przewodów (piony, przewody rozprowadzające poziomy i odgałęźniki przygrzejnikowe z rur z tworzyw sztucznych ułożone na safianach budynku), - zakup i montaż pozostałych materiałów koniecznych do budowy instalacji c.o. (kształtki, armatura, izolacje), - roboty elektryczne (centralny elektroniczny regulator pogodowy), - roboty ogólnobudowlane w obrębie instalacji c.o. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część D SIWZ) stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń. 2.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegającą na wykonaniu izolacji termicznej budynków o wartości minimum 500.000,00 zł (brutto) każda. 2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania albo nie spełniania, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie VI SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ZAŁĄCZNIK NR 1 do formularza oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w wymaganej specjalności wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - wzór ZAŁĄCZNIK NR 2 do formularza oferty. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg wzoru ZAŁĄCZNIKA NR 2 do formularza oferty. 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie - wzór ZAŁĄCZNIK NR 3 do formularza oferty. 1.6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 1.7. Kosztorys ofertowy uproszczony..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasteczko-slaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.