eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaUsługa polegająca na wykonywaniu prac wchodzących w zakres obsługi codziennej pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Bielsko-Biała: Usługa polegająca na wykonywaniu prac wchodzących w zakres obsługi codziennej pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 102457 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85107 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonywaniu prac wchodzących w zakres obsługi codziennej pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest usługa polegająca na wykonywaniu niżej wymienionych prac wchodzących w zakres obsługi codziennej pojazdów: 1. Prace wykonywane na hali OC codziennie w autobusach, które przejeżdżają jednocześnie przez dwie linie obsługi w godzinach od 2000 do godz. 400: 1.1. odkurzanie podłogi autobusu łącznie z kabiną kierowcy, 1.2. przetarcie na mokro i wytarcie na sucho parapetów, podszybia szyb czołowych i tylnych, gaśnic, obudów mechanizmów drzwiowych i tablic informacyjnych, foteli pasażerskich, ram okiennych, deski rozdzielczej, 1.3. przetarcie na mokro i wytarcie na sucho poręczy, uchwytów, kasowników oraz koła kierownicy, 1.4. opróżnianie śmietniczek, 1.5. usunięcie napisów i naklejek wykonanych przez pasażerów na elementach wyposażenia wewnętrznego oraz poszycia wewnętrznego i zewnętrznego autobusów, 1.6. w okresie zimowym odladzanie i odśnieżanie stopni, 1.7. w razie potrzeby (na polecenie pracownika Zamawiającego) umycie zabrudzonej podłogi i wytarcie na sucho. Uwaga 1! Średni czas poświęcony na sprzątanie codzienne każdego autobusu nie może być dłuższy niż 5 minut. Zatem Wykonawca zobowiązany będzie dysponować taką ilością osób, aby nie przekroczyć średniego czasu sprzątania autobusów z zastrzeżeniem ust. 4 pkt 4.1. Uwaga 2! W przypadkach szczególnych (brak możliwości przejazdu przez linię OC) mistrz zmianowy może podjąć decyzję o wykonywaniu czynności opisanych w ust. 1 na placu postojowym. W takich przypadkach zamiast odkurzania podłóg autobusów wykonuje się ich zamiatanie. Uwaga 3! Do sprzątania przeznaczonych jest w dni robocze ok. 110 autobusów, w soboty i dni świąteczne ok. 55 autobusów. 2. Sprzątanie hali obsług po zakończeniu przeglądów codziennych autobusów, tj. nie później niż do godz. 600, obejmuje: 2.1. codzienne mycie posadzki całej hali, przy użyciu maszyny szorującej, czyszczenie okładzin kafelkowych w kanałach obsługowych, czyszczenie urządzeń myjni, 2.2. dwa razy w miesiącu - mycie kafelków na ścianach wewnętrznych hali oraz bram wjazdowych, 2.3. co 6 miesięcy, mycie okien z zewnątrz i wewnątrz. Termin mycia ustala Zamawiający. 3. Prace wykonywane okresowo: 3.1. mycie i sprzątanie okresowe autobusów z użyciem środków chemicznych wykonywane głównie w soboty i niedziele w godzinach od 700 do 1900, oraz w uzgodnieniu z Działem Technicznym MZK również w dni robocze do godz. 1900: 3.1.1. przejazd autobusem ze stanowiska postojowego na myjkę szczotkową i ustawienie autobusu w osi bramy myjki, 3.1.2. umycie autobusu z zewnątrz po uprzednim przygotowaniu autobusu (zamknięcie okien, włazów, drzwi oraz złożenie lusterek lub ich demontaż), 3.1.3. umycie obręczy i piast kół przy pomocy myjki wysokociśnieniowej, 3.1.4. umycie bitumicznych zanieczyszczeń z powierzchni karoserii, 3.1.5. odkurzanie wnętrza autobusu, 3.1.6. umycie ścian i sufitu wewnątrz autobusu i wytarcie do sucha, 3.1.7. umycie i wytarcie do sucha szyb wewnątrz autobusu, 3.1.8. umycie poręczy i uchwytów, osłon siłowników drzwiowych oraz tablic informacyjnych, 3.1.9. wyczyszczenie siedzeń pasażerskich i fotela kierowcy, przy użyciu urządzenia piorąco-odsysającego, lub odkurzacza (po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego), 3.1.10. umycie kabiny kierowcy, 3.1.11. umycie ram okiennych i drzwi, 3.1.12. usunięcie napisów i naklejek wykonanych przez pasażerów na elementach wyposażenia wewnętrznego oraz poszycia wewnętrznego i zewnętrznego autobusu, 3.1.13. wyczyszczenie elementów kołowrotu i opończy w autobusach przegubowych, 3.1.14. umycie podłogi i stopni oraz wytarcie jej na sucho, 3.1.15. przeprowadzenie dezynfekcji wnętrza pojazdu przy użyciu preparatów biobójczych zgodnie z przedstawioną (przez Wykonawcę) instrukcją postępowania z materiałem potencjalnie zakaźnym, 3.1.16. przejazd autobusem na stanowisko postojowe. Uwaga 4! Mycie okresowe 20 autobusów Mercedes-Benz o nr wew. 137-156 należy wykonywać w nocy w godz. 2200 - 500 z soboty na niedzielę oraz w godz. 2200 - 400 z niedzieli na poniedziałek. Ta ilość może ulec zwiększeniu w przypadku zakupu nowych autobusów przez Zamawiającego. Uwaga 5! Mycie i sprzątanie okresowe należy tak rozplanować, aby każdy autobus był co najmniej jeden raz w miesiącu gruntownie wymyty. Oznacza to, że w każdą sobotę i niedzielę musi być wymytych co najmniej 20 autobusów. Uwaga 6! Zastosowany produkt biobójczy musi posiadać pozwolenie na obrót zgodnie z art. 54 Ustawy o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002r. Nr 175, poz. 1433 ze zm.) oraz musi znajdować się w Rejestrze Produktów Biobójczych wydanym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Uwaga 7! Czynności opisane w pkt 3.1.15 Wykonawca dodatkowo wykona na każde zlecenie Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia epidemii (choroby zakaźnej) na obszarze działania Zamawiającego. Uwaga 8! O wykonaniu prac opisanych w ust. 1, 2 i 3 Wykonawca powiadamia przedstawiciela Zamawiającego. 3.2. Mycie pod ciśnieniem dwa razy w roku i na każde zlecenie przedstawiciela Zamawiającego silników, skrzyń biegów, chłodnic, komór, schowków w autobusach. 4. Ponadto Wykonawca musi: 4.1. zabezpieczyć w dni robocze minimum 6 osób, a w soboty i dni świąteczne minimum 3 osoby przeszkolone do wykonywania prac opisanych w Części I, ust. 1 i 2 SIWZ, 4.2. zabezpieczyć minimum 4 osoby (w tym minimum 1 osobę posiadającą prawo jazdy kategorii D) przeszkolone do wykonywania prac opisanych w Części I, ust. 3 SIWZ, 4.3. przed podpisaniem umowy przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg Załącznika Nr 2 do Umowy. Do wykazu należy dołączyć kserokopie prawa jazdy kategorii D oraz aktualne badania lekarskie osób, które będą manewrować autobusami na terenie MZK. Badania lekarskie powinny być wykonane w specjalistycznej przychodni pod kątem manewrowania autobusami, 4.4. zapewnić odpowiedni, zgodny z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprzęt do ciśnieniowego mycia oraz sprzątania autobusów: 4.4.1. wysokociśnieniowe urządzenie (1 szt.), spełniające minimalne parametry i wymagania: 1) wydajność tłoczenia - 500-800 l na h, 2) wylotowe ciśnienie wody - regulowane od 30 do 160 bar, 3) zasilanie - 230 V, 4.4.2. zmywarko - szorowarka do mycia posadzek (1 szt.), spełniające min. parametry: 1) wydajność - min. 1000 m2 na h, 2) zasilanie akumulatorowe - 24 V, 3) średnica szczotki - min. 430 mm, 4) obroty szczotki - min. 120 obr. na min, 5) pojemność zbiorników (detergentów i zanieczyszczeń) - min. po 40 l. Dodatkowe wyposażenie zmywarki: 1) szczotka obrotowa z włosia nylonowego, 2) ssawa wraz z prowadnicami, 4.4.3. profesjonalny dwuturbinowy odkurzacz z możliwością odsysania wody (4 szt.), spełniający minimalne parametry: 1) wydatek powietrza - 2 x min. 55l na s, 2) podciśnienie - min. 230 mbar, 3) pojemność zbiornika - min. 70 l, 4) wąż doprowadzający (długość) - min. 12 m, 4.4.4. profesjonalne urządzenie piorąco-odssysające do czyszczenia siedzeń (1 szt.), spełniające minimalne parametry: 1) wydatek powietrza - min. 50 l na s, 2) podciśnienie - min. 200 mbar, 3) pojemność zbiornika - min. 10 l, 4) ciśnienie spryskiwania - max 2,5 bara. UWAGA 8! Szerokość wszystkich urządzeń nie może przekraczać 700 mm. 4.5. zapewnić we własnym zakresie wszystkie środki czystości, materiały oraz sprzęt niezbędny do wykonania prac, o których mowa w ustępie 1, 2 i 3. 5. INFORMACJE DODATKOWE: 5.1. Zamawiający posiada 130 szt. autobusów, w tym: 5.1.1. 40 sztuk autobusów przegubowych, 5.1.2. 79 sztuk autobusów krótkich ~ 12 metrowych, 5.1.3. 11 sztuk autobusów klasy MINI ~ 8 metrowych. 5.2. Ilość autobusów w czasie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od zakupów i kasacji. 5.3. Wykonawca, na co najmniej jeden dzień przed przystąpieniem do umowy zobowiązany jest do przyuczenia swoich pracowników do realizacji zadań określonych w umowie. 5.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za spowodowane szkody w czasie trwania umowy na placach manewrowych, halach obsługowych i myjce, a w szczególności za szkody związane z uszkodzeniem autobusów i myjni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe EZT, ul. Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 696983,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 876386,99

  • Oferta z najniższą ceną: 876386,99 / Oferta z najwyższą ceną: 876386,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.