Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Lesznowola: Budowa ul. Projektowanej, Małej, Środkowej i Skrajnej w Łazach II.
Numer ogłoszenia: 102460 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Projektowanej, Małej, Środkowej i Skrajnej w Łazach II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie: - kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 200 mm - 23,00 m, - kanałów z rur betonowych kielichowych o średnicy 200 mm uszczelnionych zaprawą cementową - 211,00 m, - rurociągów z rur stalowych kołnierzowych o średnicy nominalnej 80 - 125 mm - 150,00 m, - nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na warstwie piasku grubości 3 cm - 5 094,00 m2, - nawierzchni z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm na warstwie piasku grubości 3 cm (na progach) - 125,00 m2, - chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm szarej, układanej na podsypce z piasku grubości 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 648,00 m2, - nawierzchni z kostki betonowej kolorowej o grubości 8 cm, układane na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (na wjazdach) - 192,00 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo - jezdnego, chodnika lub parkingu o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 1 300 000,00 zł (słownie zł: jeden milion trzysta tysięcy złotych 0/100). W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót, które posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: budowy dróg i budowy sieci kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownictwa robót i zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo należy dołączyć do oferty. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia - na załączniku nr 2. Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 2, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: budowy dróg i budowy sieci kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa robót uprawnienia budowlane w zakresie: budowy dróg i budowy sieci kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo - jezdnego, chodnika lub parkingu o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 1 300 000,00 zł (słownie zł: jeden milion trzysta tysięcy złotych 0/100). Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii lub referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). 6. Zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 110, Cena: 67,10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LESZNOWOLA
więcej: przetargi LESZNOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mienia gmina Cegłów
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 432 Czerwona Wieś - Krzywiń - Jerka polegająca na budowie ścieżki rowerowej - etap III
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity
- Budowa i rozbudowa infrastruktury turystycznej w Rudawskim Parku Krajobrazowym i jego sąsiedztwie obejmującym gminę Kamienna Góra i gminę Marciszów
- Budowa drogi gminnej nr 107042L w Bełżycach od km 0+338 do km 1+024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.