To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Giżycko: ROBOTA BUDOWLANA REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 3 NA TERENIE JW. 2568 W WĘGORZEWIE W ZAKRESIE MALOWANIA POMIESZCZEŃ, WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, NAPRAWA POSADZEK, WYMIANA URZĄDZEŃ SANITARNYCH ORAZ OSPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 102467 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72805 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTA BUDOWLANA REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 3 NA TERENIE JW. 2568 W WĘGORZEWIE W ZAKRESIE MALOWANIA POMIESZCZEŃ, WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, NAPRAWA POSADZEK, WYMIANA URZĄDZEŃ SANITARNYCH ORAZ OSPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PKOB- 1220 - budynki administracyjne 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku koszarowego w zakresie: malowania pomieszczeń ,wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa posadzek , wymiana urządzeń sanitarnych oraz osprzętu elektrycznego, w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym na terenie Jednostki Wojskowej nr 2568 w Węgorzewie ul. Bema 7. 2. Opis budynku nr 3 - koszarowy Budynek podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane techniczne budynku nr 3: - kubatura budynku13439,7m3 - powierzchnia użytkowa 1783,20 m3 3.Zakres robót do wykonania: 3.1 Wykucie koryta żelbetowego. 3.2 Postawienie ścinek działowych gr 12 cm z bloczków betonu komórkowego. 3.3 Wykonanie tynków wewnętrznych. 3.4 Wymiana drzwi wahadłowych na aluminiowe wraz z witryną. 3.5 Wymiana stolarki okiennej na PCV w pomieszczeniach piwnicznych. 3.6 Licowanie ścian płytkami glazurowymi. 3.7 Naprawa podłóg parkietowych wraz ze szlifowaniem i lakierowaniem. 3.8 Układanie posadzki płytkami terakotowymi. 3.9 Wykonanie Izolacji cieplnej i przeciw wilgociowej. 3.10 Wykonanie posadzki betonowe. 3.11 Posadzki z wykładzin sztucznych z PCV gr 2 mm. 3.12 Wykonanie gładzi gipsowych. 3.13 Malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi ścian i sufitów. 3.14 Dwukrotnie malowanie stolarki drzwiowej farba olejną. 3.15 Malowanie grzejników radiatorowych. 3.16 Malowanie rur farbą olejną. 3.17 Malowanie cokolików farbą olejną. 3.18 Malowanie balustrady farba olejna. 3.19 Wykonanie tynku żywicznego na korytarzach i klatkach schodowych. 3.20 Skucie tynków zewnętrznych. 3.21 Częściowa naprawa dachu z wymiana obróbek blacharskich. 3.22 Wymiana rynien i rur spustowych fi 120 mm. 3.23 Napraw murku oporowego. 3.24 Wywóz gruzu. 4. Zakres robót sanitarnych do wykonania: 4.1 Wykonanie bruzd na ścianach. 4.2 Wymiana rurociągu z rur stalowych fi 15 mm. 4.3 Montaż elektrycznych podgrzewaczy wody 100 l. 4.4 Montaż kabin natryskowych. 4.5 Montaż brodzików. 4.6 Montaż umywalek. 4.7 Montaż baterii natryskowych i umywalkowych. 4.8 Częściowa wymiana instalacji kanalizacyjnej PCV fi 50 mm. 4.9 Dodatki za wykonanie podejść. 5.Zakres robót elektrycznych do wykonania: 5.1 Mechaniczne wykonanie otworów fi do 10 mm. 5.2 Ułożenie krótkich odcinków instalacji elektrycznej. 5.3 Założenie puszek instalacyjnych. 5.4 Wymiana gniazd instalacyjnych. 5.5 Wymiana opraw oświetleniowych na 2x18 W- rastrowe. 5.6 Wymiana opraw oświetleniowych na 2x36W- rastrowe. 5.7 Wymiana uchwytów odgromowych. 6.Warunki realizacji zadania: 6.1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 07.04. do 17.04.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Pan/Pani Franciszkiem Zaleskim tel.874295259 lub 874295263 z Pan/Pani Januszem Rusinek. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 6.2 Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane). 6.3 Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 6.4 Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). 6.5 Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 6.6 Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 6.7 Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p. ......., tel. .., który będzie współpracował z Inspektorem BHP: Pan Stefan SZPOT tel. nr (87) 429-52-78. 6.8 Wykonawca przy podpisaniu umowy przekaże Inspektorowi BHP, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 6.9 W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p. poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 6.10 Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6.11 Utylizacja papy w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roman Szkudelski ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
Roman Szkudelski ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
- Zakład Remontowo Budowlany Roman Szkudelski, Spytkowo 51 c, Giżycko, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 381991,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 367000,00
Oferta z najniższą ceną: 367000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 555691,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Orzysz
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Usługa w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń do wykrywania gazu zainstalowanych w budynkach na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 24 WOG z podziałem na 2 zadania
- Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko-solarką
- Usługa przeglądu technicznego, konserwacji i naprawy bram wjazdowych, szlabanów oraz bram przemysłowych na obszarze administrowanym przez 24 WOG Giżycko
- UBEZPIECZENIE POWIATU GIŻYCKIEGO NA OKRES 01.04.2025 - 31.03.2028 R.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.