eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBarterowa wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Ringier Axel Springer Polska Sp.z o.o. wydawcą tygdnika Newsweek Polska (znak sprawyBZ/DPzp-6/11)



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Warszawa: Barterowa wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Ringier Axel Springer Polska Sp.z o.o. wydawcą tygdnika Newsweek Polska (znak sprawy: BZ/DPzp-6/11)
Numer ogłoszenia: 102483 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Obsługi Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Barterowa wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A. a Ringier Axel Springer Polska Sp.z o.o. wydawcą tygdnika Newsweek Polska (znak sprawy: BZ/DPzp-6/11).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania reklam Polskiego Radia na łamach tygodnika Newsweek w ramach limitu wartości świadczeń określonych w umowie, pod warunkiem, że wybrana powierzchnia nie będzie wcześniej zarezerwowana na potrzeby innej kampanii finansowanej w sposób gotówkowy. Szczegółowe warunki wielkości i terminu publikacji będą każdorazowo ustalane przez obie strony umowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ringier Axel Springer Polska Sp. z.o.o., ul. Domaniewska 52, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152766,00

  • Oferta z najniższą ceną: 152766,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152766,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) i lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w sytuacji, gdy dana usługa (lub dostawa albo robota budowlana) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może być świadczona (wykonana) tylko przez jednego wykonawcę, jak również w przypadku, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy barterowej wymiany usług reklamowych w roku 2011 pomiędzy Polskim Radiem SA a Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. właścicielem tygodnika Newsweek Polska, któremu przysługuje prawo ochrony własności przemysłowej ex lege. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych polega na tym, iż na łamach Newsweeka zamieszczane będą reklamy promujące przedsięwzięcia organizowane bądź współorganizowane przez Polskie Radio, np. Piknik Naukowy, Festiwal Dwa Teatry oraz poszczególne Programy, zaś na antenach Polskiego Radia - spoty reklamujące Newsweeka. Tematyka, którą podejmuje Newsweek Polska to wydarzenia z kraju i ze świata, analizy, komentarze, kulisy biznesu, nowości techniczne i odkrycia naukowe, obyczaje, społeczeństwo, doniesienia ze świata kultury. Tygodnik charakteryzuje się funkcjonalną grafiką, oraz posiada rozwiniętą grafikę użytkową. Jest tygodnikiem opinii, zaś treści w nim zawarte mają lżejszy charakter. Typowymi czytelnikami Newsweeka są kobiety i mężczyźni od 20 do 49 roku życia, mieszkający w miastach, z wykształceniem średnim lub wyższym. Newsweek ma ponad 1 200 000 czytelników, jest także w czołówce najczęściej cytowanych mediów w Polsce. Decyzja Zamawiającego wynika z faktu, iż zakres zainteresowań czytelników Newsweekai słuchaczy Polskiego Radia jest zbieżny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów i Programów Polskiego Radia pokazuje więc dużą zbieżność pomiędzy czytelnikami Newsweeka a słuchaczami Polskiego Radia. Przytoczone wyżej argumenty wyczerpują dyspozycję zawartą w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) i b) ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.