eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy - Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Krynica-Zdrój: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy - Zdroju
Numer ogłoszenia: 102483 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88704 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 471-54-42, faks 18 471-54-42.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy - Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy - Zdroju. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych według 8 części: Część nr 1 - Świeże owoce i warzywa Część nr 2 - Pieczywo i wyroby piekarskie Część nr 3 - Mrożone owoce i warzywa Część nr 4 - Ryby mrożone Część nr 5 - Jaja Część nr 6 - Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery Część nr 7 - Wędliny, mięso wołowe, wieprzowe i drobiowe Część nr 8 - Mleko i produkty mleczarskie 3. Dopuszcza się możliwość składania ofert, tak na całość zamówienia jak i ofert częściowych na poszczególne części od 1 do 8. Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo - cenowy). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego po uprzednim telefonicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez pracownika Zamawiającego. 5. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 577, z późn. zm.). 6. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu artykułów żywnościowych dobrej jakości, tj.: świeżych, w pierwszym gatunku, czystych, bez objawów nadpsucia, pleśni, bez obcych zapachów, o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu żywności z uwzględnieniem rodzaju dostarczanych artykułów. Opakowania muszą być nieuszkodzone i czyste. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty odpowiednim transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itd. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przy dostawie okazać decyzję właściwego Inspektora Sanitarnego dopuszczającą środki transportu do przewozu określonych artykułów żywnościowych. 10. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe w początkowym terminie przydatności do spożycia. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe produktów (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe w transporcie produktów, a także zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy we własnym zakresie i na własny koszt. 12. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zmniejszenia zamówienia dostaw artykułów żywnościowych do 30 % w zakresie każdego z wyspecyfikowanych produktów w zakresie każdej z 8 części zamówienia. Zmniejszenie zamówienia może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby uczniów korzystających z dożywiania, w okresie zamówienia. 13. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dni nauki szkolnej, Zamawiający w okresie od 29.06.2012 do 31.08.2012 r. przewiduje przerwę w dostawach na okres wakacji. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części od 1 do 8 wraz z zakresem godzinowym dostaw poszczególnych artykułów żywnościowych zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ (formularzu asortymentowo - cenowym).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.14.25.00 - Jaja 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.00.00 - Mięso 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.10.00 - Ryby mrożone .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świeże owoce i warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo - Handlowo - Usługowo - Produkcyjne BLIT Tadeusz Blicharz, ul. Dojazdowa 3, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20219,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17667,50

  • Oferta z najniższą ceną: 17667,50 / Oferta z najwyższą ceną: 17667,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pieczywo i wyroby piekarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia - Cukiernia s.c. Krzysztof i Norbert Oleksy, ul. Piłsudskiego 50, 33-380 Krynica - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6706,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7749,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7749,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7749,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Mrożone owoce i warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma KORA Andrzej Koszyk, ul. Magazynowa 6, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4751,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3823,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3823,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4175,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Ryby mrożone

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma KORA Andrzej Koszyk, Magazynowa 6, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2238,40

  • Oferta z najniższą ceną: 2238,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. ASORT Ferdynand Kiełbasa, ul. Nadbrzeżna 2, 33-380 Krynica - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 857,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. ASORT Ferdynand Kiełbasa, ul. Nadbrzeżna 2, 33-380 Krynica- Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32531,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34823,67

  • Oferta z najniższą ceną: 34823,67 / Oferta z najwyższą ceną: 34823,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Wędliny, mięso wołowe, wieprzowe i drobiowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy MUSZYNIANKA, ul. Kościuszki 58, 33-380 Krynica - Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34857,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36401,51

  • Oferta z najniższą ceną: 36401,51 / Oferta z najwyższą ceną: 36401,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Mleko i produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12476,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13702,96

  • Oferta z najniższą ceną: 13702,96 / Oferta z najwyższą ceną: 13702,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.