Ogłoszenie z dnia 2015-07-09
Wrocław: ZAKUP SPRZĘTU POŻARNICZEGO - PRZEDMIOTÓW ODZIEŻY SPECJALNEJ
I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA WOJSKOWYCH STRAŻY POŻARNYCH
Numer ogłoszenia: 102505 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU POŻARNICZEGO - PRZEDMIOTÓW ODZIEŻY SPECJALNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA WOJSKOWYCH STRAŻY POŻARNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy dostawy. 1. ubrania strażaka trudnopalne - 36 kpl. 2. ubrania koszarowe 4-częściowe: bluza koszarowa - 75 szt. spodnie koszarowe - 75 szt. kamizelka ocieplana - 75 szt. czapka dżokejka - 75 szt. 3. koszula letnia - 80 szt. 4. koszula zimowa - 70 szt. 5. buty strażackie gumowe z atestem - 26 par 6. buty strażackie skórzane - 71 par 7. obuwie koszarowe - 54 par 8. kominiarki - 39 szt. 9. sztormiaki - 16 szt. 10. rękawice specjalne bojowe z kołnierzem - 61 par 11. pasy strażackie - 12 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.31.00.00 - Bielizna osobista .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROTEKO Sp. z o. o., ul. Hutnicza 1/1, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138211,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169174,20
Oferta z najniższą ceną: 169174,20 / Oferta z najwyższą ceną: 206935,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 70 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zapytanie o cenę to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający kieruje pytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert. Przedmiotem zamówienia są dostawy, których wartość jest mniejsza niż 134 000 euro. Sprzęt jest powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Wyroby służą zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego, ochronie zdrowia i życia oraz mienia. Sprzęt powinien być wysokiej jakości oraz spełniać obowiązujące normy. Można dokładnie opisać sprzęt bez możliwości zarzucenia przez firmy wskazanie producenta. Pod pojęciem dostawy powszechnie dostępne należy rozumieć, że sprzęt jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych takiego samego lub podobnego świadczenia bez możliwości indywidualizowania przedmiotu świadczenia na potrzeby zamawiającego. Natomiast ustalone standardy jakościowe, to typy lub gatunki sprzętu znormalizowane, odpowiadające przeciętnym standardom, nie zaś specyficznym wymaganiom zamawiającego. Przedmioty, których dotyczy to postępowanie, są ogólnie dostępne oraz posiadają standardowe parametry. Generalnie dotyczy to całego sprzętu wyszczególnionego w WTU wydanych przez MSWiA, a następnie certyfikowanych w CNBOP. Zamówienie sprzętu ppoż. w trybie zapytania o cenę daje możliwość określenia jego typu, gwarantującą zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów oferowanych przez różnych wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu określenie podstawowych ich parametrów lub zakresu. Tą metodą zamówienia można kupić sprzęt pożarniczy i ratowniczy spełniający wysokie standardy jakościowe od renomowanego producenta. Natomiast na drodze przetargu nieograniczonego można dostać sprzęt wątpliwej jakości, która w przypadku sprzętu strażackiego (ratującego życie ludzkie lub mienie) ma niebagatelne znaczenie. Kierując zapytania do renomowanych producentów i dystrybutorów można uniknąć ofert od dostawców taniego sprzętu niewiadomego pochodzenia, z którym są potem kłopoty. Często dotyczy to braku możliwości egzekwowania warunków gwarancji, parametrów jakościowych oraz w przypadku odzieży wymiany 20 % zamawianego towaru (bez dodatkowych opłat).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla pracowników Nadleśnictwa Pińczów w 2025 r."
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego
- Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia osobistego strażaka WSP (II części)
więcej: Odzież przeciwdeszczowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.