Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Sopot: Remont izolacji pionowej ścian zewnętrznych budynku CKU
Numer ogłoszenia: 102510 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Tadeusza Kościuszki 22/24, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 0-58 551-00-11, fax 0-58 551-00-11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont izolacji pionowej ścian zewnętrznych budynku CKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont izolacji pionowej ścian zewnętrznych budynku CKU. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót, kosztorysie nakładczym i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wszystkie wymagania art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych oraz spełniający warunki szczegółowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a)dysponują kadrą techniczną z właściwymi uprawnieniami: 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi. b)wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (czyli polegające na remoncie lub wykonaniu izolacji ścian zewnętrznych budynku) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (przy czym wartość wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 65 000 zł. brutto). Ocena spełnianych warunków szczegółowych według zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2 do SIWZ). b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym. d)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a)Wykaz wykonanych robót budowlanych (zał. nr 3 do SIWZ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dn.15.05.08 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (np. referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b)Dokument potwierdzający, że osoba kierująca robotami budowlanymi posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie tej osoby o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: a)Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących całkowitą cenę zamówienia (zawierający również zestawienie materiałów) zgodny z przedmiarem robót (zał. nr 6 do SIWZ),. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego: a)Umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku działalności gospodarczej przedsiębiorców w formie spółki cywilnej - umowa spółki. b)Dokument pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c)Dokumenty i oświadczenia każdego z wykonawców występujących wspólnie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia, czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia są spełnione, dokumenty te będą oceniane łącznie. Uwaga: Każdy z Wykonawców jest obowiązany złożyć wyżej wymienione dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kościuszki 22-24, 81-704 Sopot w sekretariacie głównym CKU (pokój nr 105 na I p.) w dni robocze w godzinach: 8.00 - 15.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Kościuszki 22-24, 81-704 Sopot w sekretariacie głównym CKU (pokój nr 105 na I p.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę piwa na potrzeby Opery Leśnej przy ul. Moniuszki 12 w Sopocie na okres 6 miesięcy w roku 2025
- REMONT SCENY GŁÓWNEJ WRAZ Z ORKIESTRONEM OPERY LEŚNEJ W SOPOCIE ORAZ ROZBIÓRKA CZĘŚCI NAZIEMNEJ ISTNIEJĄCEGO MURU OPOROWEGO I SCHODÓW TERENOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ NOWEGO MURU OPOROWEGO
- Budowa całodobowego ośrodka wsparcia dla dorosłych osób z niepełnosprawnościami, w szczególności osób ze spektrum autyzmu w Kwiekach, dofinansowana ze środków PFRON
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.