Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Grodzisk Mazowiecki: Sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów hemodializy.
Numer ogłoszenia: 102511 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. Jana Pawła II, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, fax 022 7559110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt jednorazowego użytku do zabiegów hemodializy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodializy w stacji dializ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niżej podanych kwotach na każdy pakiet: Pakiet I - 7200,00 zł. Pakiet II - 500,00 zł. Pakiet III - 2800,00 zł. Pakiet IV - 1900,00 zł. Pakiet V - 600,00 zł. Pakiet VI - 900,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: -wykazał się wykonaniem minimum 3 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości minimum ceny brutto składanej oferty, -nie zalegał z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, -nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, -był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa lub za produkt), -prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia -spełnił wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - nie był karany w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do Instrukcji dla Wykonawcy. W przypadku oferty wspólnej do złożenia ww. dokumentu zobowiązany jest pełnomocnik. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie w/w zaświadczenia składają każdy oddzielnie. 5.Aktualna informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie w/w dokumenty składają każdy oddzielnie / odpowiednio do statusu podmiotu/. 6.Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wykonawcy wspólnie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub polisę (polisy) opiewające na dowolnego Wykonawcę lub Wykonawców potwierdzające spełnienie warunku ubezpieczenia. 7.Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie / jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/, - na formularzu stanowiącym zał. Nr 5 do Instrukcji dla Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden dokument. 8.Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Zachodni, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Zachodni, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dializatory poliamidowe sterylizowane parą wodną.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dializatory poliamidowe sterylizowane parą wodną.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kapsuły do czyszczenia i dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapsuły do czyszczenia i dezynfekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw linii krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw linii krwi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki do zabiegów hemodializy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do zabiegów hemodializy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koreczki do cewników do dializ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koreczki do cewników do dializ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły do dializ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do dializ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Dostawa paliwa gazowego do budynków będących własnością Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim i przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, w okresie 01.01.2025 do 31.12.2025"
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo-sprzętowej w Kozerkach w 2025 roku.
- Dostawa paliwa - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Adamowiźnie i ZSP nr 1 w Grodzisku Mazowieckim
- Schronienie dla osób bezdomnych skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.