Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Kraków: Dostawa środków czystości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer ogłoszenia: 102519 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ar.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.2.Zakres zamówienia obejmuje dostawy środków czystości między innymi takich jak: gąbki, kosze na odpady, krem do rąk, miednice plastikowe, mleczko do czyszczenia kuchenek, lodówek, umywalek, wanien, zlewozmywaków, miotły do zamiatania, mydła toaletowe, odplamiacze do tkanin, papier toaletowy, płyny do czyszczenia dywanów, podłóg, płyny do mycia szyb, naczyń, środki do dezynfekcji WC, płyny wybielające do tkanin, proszki do prania, pieluchy, ręczniki makulaturowe i toaletowe, szczoteczki do rąk, ścierki do mycia naczyń, ścierki do podłóg, środki do odświeżania powietrza, wiadra plastikowe, worki do odkurzacza, worki na śmieci, MOP-y oraz końcówki do mapa, zmiotki z szufelką..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.41.00 - Ręczniki 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.81.24.00 - Zmiotki 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności aby wykazali, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy środków czystości, każda o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów uznany zostanie jako nie spełnienie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, zamawiający żąda załączenia do oferty: a)oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (z którego wynika, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty: a)wykazu zrealizowanych zamówień w zakresie dostaw środków czystości w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazwy odbiorców. W wykazie - sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji - należy wymienić co najmniej dwie zrealizowane dostawy środków czystości, każda o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty, b)dokumentów potwierdzających, że dostawy przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 604 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie,Dział Zamówień Publicznych, Al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków pok. nr 37.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie,Dział Zamówień Publicznych, Al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków pok. nr 37.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników i prześcieradeł jednorazowych.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Zakup i dostawa chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, w podziale na 2 części.
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.