Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Wieluń: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Wieluń
Numer ogłoszenia: 102551 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860209, 8438840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-zopow.um.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Wieluń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rzeczowych: - dowóz uczniów do Gimnazjum Nr 3 w Wieluniu przy ulicy Traugutta oraz Szkoły Podstawowej w Kurowie na trasie Wieluń - Kurów - Srebrnica - Wieluń - dowóz uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Wieluniu przy ulicy 18 Stycznia oraz Szkoły Podstawowej w Sieńcu na trasie Wieluń - Jodłowiec - Wieluń, - dowóz uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Wieluniu przy ulicy 18 Stycznia oraz Szkoły Podstawowej w Masłowicach na trasie Wieluń - Masłowice - Starzenice - Wieluń - dowóz uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Wieluniu przy ulicy 18 Stycznia na trasie na trasie Wieluń - Kadłub - Wieluń - odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Sieńcu na trasie Sieniec - Jodłowiec - Sieniec - Wieluń, - odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Kurowie na trasie Kurów - Srebrnica - Mokrosy - Piaski - Kurów, - dowóz wynikający z potrzeb doraźnych zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadający uprawnienia w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, 4. spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi przewozowej, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50 000zł - dysponują co najmniej czterema pojazdami autobusowymi sprawnymi technicznie. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.oświadczenie Wykonawcy, zał. nr 2, 2. wykaz usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego usługę, termin realizacji usługi, wartość zrealizowanych zamówień - załącznik nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. 3. kserokopię, potwierdzone za zgodność z oryginałem, zezwolenia na przewóz osób zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o warunkach wykonywania krajowego drogowego przewozu osób ( Dz. U. Nr 141, poz. 942 z 1997 r.), 4. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1, 8. zaakceptowany poprzez zaparafowanie wzór umowy - zał. nr 4, 9. informację o pracownikach zdolnych do wykonania zamówienia,wraz z podaniem kwalifikacji i uprawnień kadry technicznej biorącej udział w realizacji zamówienia, wykaz sprzętu będącego w dyspozycji oferenta - zał. nr 3 - sprzęt i personel,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-zopow.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo- Wychowawczych 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Placówek Oświatowo- Wychowawczych 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 2, pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Eksploracja zasypiska wnętrza kościoła pobernardyńskiego w Wieluniu oraz zabezpieczenie obiektu przed destrukcyjnym działaniem wody deszczowej
- "Rozbudowa monitoringu etap IV - kamery LPR do rozpoznawania tablic rejestracyjnych cz. 2"
- Opracowanie dokumentacji przebudowy dróg: Zad 1-nr 117219E w Widoradzu, Zad 2-ul.Różanej w Wieluniu, Zad 3-ul.Kościelna w Gaszynie, Zad 4-ul.Klonowa i ul. Grabowa w Dąbrowie, Zad 5-ul.Cicha w Gaszynie
- Przebudowa wentylacji mechanicznej w Pracowni Leków Cytostatycznych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. III
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.