eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie prac dostosowawczych na terenie budynku przy ul Zachodniej 60

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Łódź: Wykonanie prac dostosowawczych na terenie budynku przy ul Zachodniej 60
Numer ogłoszenia: 102557 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa "Śródmieście" , ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6336633, faks 042 6332500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpw.bip.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac dostosowawczych na terenie budynku przy ul Zachodniej 60.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - projekt i budowa zewnętrznego dźwigu osobowego - zakup i montaż wykładzin podłogowych typu PCV - wykonanie robót malarskich i ogólnobudowlanyc - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu szatni i miejsc na wózki dziecięce - remont gabinetów polegający na wymianie umywalek, baterii uruchamianej bez kontaktu z dłonią i glazury - wymiana okładzin ściennych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Oświadczenia i dokumenty jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp -załącznik 8 b) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, § aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, § aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, § koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt b) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy do składania ofert) oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy do składania ofert. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem skarbowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania e) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz 2 robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 9 f) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie załącznik 8. g) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - długość okresu gwarancji (w miesiącach) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpw.bip.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście, przy ul. Próchnika 11, II piętro pok 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Miejskiej Przychodni Wieloprofilowej Śródmieście, przy ul. Próchnika 11, II piętro- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w budynku przy ul Zachodniej 60 wg projektu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. długość okresu gwarancji (w miesiącach) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt i budowa zewnętrznego dźwigu osobowego dla budynku Poradni Łódź ul.Zachodnia 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie Dokumentacji Projektowo - Budowlanej obejmującej swoim zakresem wszystkie niezbędne opracowania dla realizacji zadania 2. Złożenie kompletnej Dokumentacji Projektowo - Budowlanej w imieniu zamawiającego do odpowiednich organów administracji państwowej celem uzyskania wymaganego pozwolenia na rozpoczęcie robót; Realizacja projektu musi opierać się ściśle na wytycznych zawartych w wydanej DECYZJI Nr. PPZ.I.187/09 z dnia 15.04.2009r. 3. Budowa zewnętrznego szybu dźwigowego dla budynku 3 kondygnacyjnego na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji projektowej - uwzględniającej najkorzystniejszy rodzaj wykonania konstrukcji szybu biorąc pod uwagę koszt i czas realizacji zadania oraz funkcjonalność / dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych, warunki zabudowy / 4. Dostawa i montaż kompletnych urządzeń dźwigowych dla celu jakiemu mają służyć /przyjęto kabinę dla 6-8 osób, udźwig ok. 600 kg, gabaryty umożliwiające korzystanie z urządzenia osobom na wózkach inwalidzkich/ 5. Wykonanie wszelkich prac wykończeniowych wewnątrz i na zewnątrz budynku związanych z realizacją zadania 6. Zgłoszenie zakończenia realizacji zadania w imieniu zamawiającego do odpowiednich organów adm. Państwowej, uzyskanie stosownych zezwoleń i przekazanie zamawiającemu kompletnego urządzenia do eksploatacji wraz z dokumentacją powykonawczą i gwarancyjną ;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.31.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. długość okresu gwarancji (w miesiącach) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - zakup i montaż wykładzin podłogowych typu PCV wykonanie robót malarskich i ogólnobudowlanych - remont pomieszczeń polegający na wykonaniu szatni i miejsc na wózki dziecięce - remont gabinetów polegający na wymianie umywalek, baterii uruchamianej bez kontaktu z dłonią i glazury - wymiana okładzin ściennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zerwanie starych cokołów z drewna w odcinkach prostych 2. Zerwanie starych posadzek z tworzyw sztucznych 3. Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju 4. Rozebranie cokołów terrakotowych 5. Rozebranie posadzek z płyt paździerzowych 6. Wymiana desek podłogowych 7. Ułożenie na podłogach płyt OSB grubości 25 mm 8. Naprawa posadzek cementowych z zatarciem na gładko 9. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych posadzek i cokołów 10. Ułożenie nowych wykładzin typu PCV posiadających atest na stosowanie w obiektach służby zdrowia w rulonach bez warstwy izolacyjnej, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym 11. Zgrzewanie wykładzin rulonowych typu PCV dla uzyskania kołnierza wyłożonego na ścianie zamiast cokołu o wysokości 10 cm. Połączenie posadzki ze ścianami bezszczelinowe. 2. Przygotowanie podłoży ścian i sufitów do malowania, naprawy występujących uszkodzeń tynków, demontaż występujących starych okładzin z paneli oraz sufitów podwieszanych wymianę stolarki drzwiowej oraz malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi + olejnymi, adaptacje pomieszczeń na szatnie oraz wózki dziecięce i inwalidzkie. 3. Adaptacje istniejącej instalacji wod-kan. dla potrzeb montażu baterii wody zimnej i ciepłej uruchamianych bez kontaktu z dłonią użytkownika, po uprzednim zamontowaniu dostosowanych elektrycznych podgrzewaczy wody o pojemności 5 - 10 litrów. Wykonanie zwiększonych powierzchniowo fartuchów z płytek ściennych glazurowanych wokół umywalek /wymiana okładzin ściennych/, wymiana umywalek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.00-5, 45.44.21.80-2, 45.45.00.00-6, 45.33.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. długość okresu gwarancji (w miesiącach) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.