eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług audytorskich, finansowych oraz księgowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Warszawa: Świadczenie usług audytorskich, finansowych oraz księgowych
Numer ogłoszenia: 102569 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 273 71 50, faks 22 273 89 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług audytorskich, finansowych oraz księgowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług audytorskich, finansowych oraz księgowych obejmujących: 1) część A Zadania - wykonanie kontroli na miejscu Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich, w tym: a) wykonanie usług max. 29 kontroli Głównych Punktów Informacyjnych na miejscu działania danego Głównego Punktu Informacyjnego, b) wykonanie usług max. 48 kontroli Lokalnych Punktów Informacyjnych na miejscu działania danego Lokalnego Punktu Informacyjnego, c) wykonanie 2 usług kontroli na miejscu w Centrum Projektów Europejskich, d) wykonanie 2 usług kontroli na miejscu w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, e) przygotowanie i wygłoszenie prezentacji, zgodnie z tematyką podaną w części II , pkt A ppkt 2 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia; 2) część B Zadania - badanie sprawozdań z realizacji zadania polegającego na prowadzeniu punktów informacyjnych Funduszy Europejskich przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Centrum Projektów Europejskich, w tym: a) badanie części finansowej nie więcej niż 12 sprawozdań z wykorzystania dotacji celowej przekazywanej na realizację zadania polegającego na prowadzeniu punktów informacyjnych Funduszy Europejskich, b) doradztwo finansowo-księgowe dla dotacjobiorców w wymiarze nie większym niż 12 godzin zegarowych łącznie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: W zakresie Części A zamówienia: 3 usługi polegające na kontroli/audycie zewnętrznym projektów o wartości każdego kontrolowanego/audytowanego projektu nie mniejszej niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) brutto. W zakresie Części B zamówienia: 2 usługi polegające na kontroli dokumentacji finansowej/audycie finansowym projektów, o wartości każdego kontrolowanego/audytowanego projektu nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: W zakresie części A zamówienia 1) dysponuje lub będzie dysponował 4 osobami, z których każda spełnia łącznie poniższe warunki: a) uczestniczyła w realizacji ośmiu kontroli/audytów zewnętrznych projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej, a wartość każdego kontrolowanego/audytowanego projektu była nie mniejsza niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto b) uczestniczyła w kontroli dziesięciu postępowań o zamówienie publiczne, z których każde było przeprowadzone w jednym z trybów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (np. w trybie przetargu nieograniczonego) 2) dysponuje lub będzie dysponował 4 osobami, z których każda spełnia łącznie poniższe warunki: a) posiada uprawnienia biegłego rewidenta lub uprawnienia doradcy podatkowego lub w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert posiada 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu księgowego b) uczestniczyła w realizacji ośmiu kontroli/audytów zgodności prowadzenia rachunkowości z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. nr 76, poz. 694 z późn. zm.); W zakresie części B zamówienia 3) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą, która spełnia łącznie poniższe warunki: a) posiada uprawnienia biegłego rewidenta b) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia w badaniu sprawozdań finansowych z realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych lub Funduszu Spójności, 4) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą, która posiada uprawnienia biegłego rewidenta lub uprawnienia doradcy podatkowego lub w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert posiada 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu księgowego Funkcje określone w pkt 2), 3), 4) można łączyć. Funkcji określonej w pkt. 1) nie można łączyć z pozostałymi funkcjami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi uznaje się usługi: W zakresie Części A zamówienia: 3 usługi polegające na kontroli/audycie zewnętrznym projektów o wartości każdego kontrolowanego/audytowanego projektu nie mniejszej niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) brutto. W zakresie Części B zamówienia: 2 usługi polegające na kontroli dokumentacji finansowej/audycie finansowym projektów, o wartości każdego kontrolowanego/audytowanego projektu nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na: a) zmianie składu osobowego zespołu kontrolującego/sprawdzającego dokumentację finansowo-księgową pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi na to zgodę, a osoby proponowane w zastępstwie wyłączanego ze składu członka zespołu lub nowe osoby dołączane do zespołu spełnią warunki określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) przedłużeniu terminu realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może przedłużyć termin informując Wykonawcę na 30 dni przed dniem 31 grudnia 2015 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Dyrektora Generalnego Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju - pok. 2001A, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju - pok. 0001, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.