Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Olsztyn: Sprzęt ratownictwa wodnego - zestaw do działań na krze lodowej oraz zabezpieczania medycznego prac podwodnych
Numer ogłoszenia: 102571 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229200, fax 089 5229208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt ratownictwa wodnego - zestaw do działań na krze lodowej oraz zabezpieczania medycznego prac podwodnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ratownictwa wodnego - zestaw do działań na krze lodowej oraz zabezpieczania medycznego prac podwodnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.22.00 - Sprzęt ochronny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. udzielą na w/w sprzęt co najmniej 1 roku gwarancji - zgodnie z gwarancją producenta. 5. udzielą terminu płatności 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia. 6. złożą wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ (Rozdział IV) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty z podaniem ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 3. oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., 4. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniom z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o prawo zamówień publicznych, 5. umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 6. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacja techniczna w rubryce propozycje Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie ul. Niepodległości 16 10-045 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie ul. Niepodległości 16 10-045 Olsztyn Sekretariat pok. 200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zgniatarki/kompaktora do odpadów komunalnych dostosowana do pojemnika 1100 L oraz prasokontenera na resztkowe/zmieszane odpady komunalne na potrzeby UWM w Olsztynie
- Dostawa książek i albumów o regionie
- Dostawa i montaż nowych mebli do sali wykładowej przy ul. Prawocheńskiego 15 Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Świadczenie usługi hotelarsko- restauracyjnej"
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej (3 zadania częściowe) II postępowanie
- Dostawa samochodu do Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.