Ogłoszenie z dnia 2011-05-06
Bytom: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2011 - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 102576 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2011 - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym. Prognozowana liczba godzin usług w okresie od dnia: 04.12.2011 r do dnia: 31.12.2011 r. - specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez pielęgniarki lub/i opiekunki środowiskowe do: 527 godzin, - specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez psychologa i specjalistę w zakresie rehabilitacji medycznej do: 275 godzin. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości godzin przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę okoliczności uzasadniających przyznanie świadczenia. Termin odbywania świadczenia: dni robocze, dni świąteczne i wolne od pracy w okresie obowiązywania umowy. Sposób realizacji świadczenia: 1. W miejscu zamieszkania lub czasowego pobytu osoby, której przyznano pomoc w uzgodnionych indywidualnie z Klientem godzinach. Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu indywidualny-szczegółowy harmonogram świadczonej usługi na rzecz konkretnej osoby. Zakres świadczonych usług oraz wymiar godzin będzie każdorazowo przekazywany Wykonawcy na piśmie na podstawie zlecenia wydanego przez Zamawiającego. 2. Zgodnie z zaleceniem lekarskim lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. UWAGA: Do czasu pracy osoby wykonującej usługi nie wlicza się czasu dojścia do środowiska. Wymagania wobec osób świadczących przedmiot zamówienia: 1. Osoby świadczące usługi powinny posiadać kwalifikacje wymagane Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 06.07.2006 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. 2. Osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, opiekunki środowiskowej, psychologa i specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej muszą posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek: a) szpitalu psychiatrycznym, b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, d) ośrodku terapeutyczno - edukacyjno - wychowawczym, e) zakładzie rehabilitacji, f) innej jednostce niż wymienione powyżej, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 3. Osoby świadczące usługi w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza polegających na kształtowaniu umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowaniu do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: - samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, - dbałość o higienę i wygląd, - utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, - wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, - korzystanie z usług różnych instytucji muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, kształtowania nawyków celowej aktywności, prowadzenia treningów zachowań społecznych przewidywanych w zakresie specjalistycznych usług. 4. Wykonawca w razie konieczności zapewni świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, asystenta osoby niepełnosprawnej, pielęgniarki, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. Osoby te winny posiadać co najmniej półroczny staż pracy w jednostkach, które zostały określone przy opisie kwalifikacji psychologa, pielęgniarki, opiekunki środowiskowej i specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej. 5. W sytuacji zmiany przepisów prawa Wykonawca zapewni (na pisemny wniosek Zamawiającego) świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez osoby posiadające kwalifikacje określone w odrębnych przepisach. Wymagania dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia, przechowywania, udostępniania dokumentacji z przebiegu wykonywania przedmiotu zamówienia oraz do przedkładania do kontroli innych potrzebnych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym oryginałów dokumentów przedkładanych w formie kserokopii). 2. Wykonawca wyznaczy ze swej strony osobę do stałego kontaktu z Zamawiającym odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej oraz współpracy z pracownikami socjalnymi oraz innymi upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób korzystających ze wsparcia w formie usług stanowiących przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.C. "BARBÓRKA" SYLWIA I ARKADIUSZ KACZMARZYK
jakie przetargi wygrała firma
S.C. "BARBÓRKA" SYLWIA I ARKADIUSZ KACZMARZYK
- BARBÓRKA S.C. Sylwia i Arkadiusz Kaczmarzyk, ul. Powstańców 22, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12671,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12671,60
Oferta z najniższą ceną: 12671,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12671,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 16 grudnia 2010 roku, zgodnie z przepisami cyt. ustawy w wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o Sygn. Akt DA.341-21/10, zawarto umowę z Wykonawcą: S.C. BARBÓRKA Sylwia i Arkadiusz Kaczmarzyk z siedzibą w Siemianowicach Śląskich przy ul. Powstańców 22. Z uwagi na to, iż Zamawiający zawarł w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających dla zamówienia podstawowego polegających na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, Zamawiający uznał, iż wystąpiły przesłanki do zastosowania trybu niekonkurencyjnego jakim jest zamówienie z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa siatki zgrzewanej zaczepowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 20 w Bytomiu
- "Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa rurociągu tłocznego w kierunku rzeki Wisły, modernizacja pompowni P4" wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień (...)"
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 33 w Bytomiu
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI CZ. I
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Usługi sąsiedzkie realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- Asystent seniora - część X
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część VIII
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.