To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-10
Radzyń Podlaski: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 102603 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77845 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 4132267, faks 83 4132200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim zgodnie z zakresem i w ilościach wskazanych w treści SIWZ. Procedura zawiera 21 zadań. Zadanie nr 1 - Strzykawki, igły, przyrządy zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SIWZ Zadanie nr 2 - Kaniule zgodnie z załącznikiem nr 4.2 do SIWZ Zadanie nr 3 - Cewniki, dreny, zgłębniki zgodnie z załącznikiem nr 4.3 do SIWZ Zadanie nr 4 - Zestawy do odsysania, zestawy do cewnikowania Układy oddechowe, maski tlenowe zgodnie z załącznikiem nr 4.4 do SIWZ Zadanie nr 5 - Układy oddechowe, maski tlenowe zgodnie z załącznikiem nr 4.5 do SIWZ Zadanie nr 6 - Zestawy do kaniulacji, układy oddechowe, maski tlenowe zgodnie z załącznikiem nr 4.6 do SIWZ Zadanie nr 7 - Filtry antybakteryjne zgodnie z załącznikiem nr 4.7 do SIWZ Zadanie nr 8 - Rurki intubacyjne, tracheostomijne zgodnie z załącznikiem nr 4.8 do SIWZ Zadanie nr 9 - Ogólny sprzęt jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem nr 4.9 do SIWZ Zadanie nr 10-Stabilizatory do sond i rurek zgodnie z załącznikiem nr 4.10 do SIWZ Zadanie nr 11 - Wkłady do strzykawek zgodnie z załącznikiem nr 4.11 do SIWZ Zadanie nr 12 - Papiery rejestracyjne, żele zgodnie z załącznikiem nr 4.12 do SIWZ Zadanie nr 13 - Łączniki dostępu zgodnie z załącznikiem nr 4.13 do SIWZ Zadanie nr 14 - Zestawy do drenażu pęcherza zgodnie z załącznikiem nr 4.14 do SIWZ Zadanie nr 15 - Sprzęt jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem nr 4.15 do SIWZ Zadanie nr 16 - Folie zgodnie z załącznikiem nr 4.16 do SIWZ Zadanie nr 17 - Jednorazowe nakłuwacze zgodnie z załącznikiem nr 4.17 do SIWZ Zadanie nr 18 - Ostrza do strzygarek zgodnie z załącznikiem nr 4.18 do SIWZ Zadanie nr 19 - Klipsy zgodnie z załącznikiem nr 4.19 do SIWZ Zadanie nr 20 - Elektrody zgodnie z załącznikiem nr 4.20 do SIWZ Zadanie nr 21 - Szczoteczki chirurgiczne zgodnie z załącznikiem nr 4.21 do SIWZ Wszystkie zaoferowane wyroby medyczne muszą spełniać warunki określone w formularzach asortymentowo - cenowych, tj. w załącznikach nr 4.1 -4.21 do niniejszej Specyfikacji. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać znak CE, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896, ze zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Strzykawki, igły, przyrządy zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k., ul. Pod Borem 18,, 41-808 Zabrze, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91953,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106902,53
Oferta z najniższą ceną: 106902,53 / Oferta z najwyższą ceną: 106902,53
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Kaniule zgodnie z załącznikiem nr 4.2 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14207,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12822,84
Oferta z najniższą ceną: 12822,84 / Oferta z najwyższą ceną: 12822,84
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Cewniki, dreny, zgłębniki zgodnie z załącznikiem nr 4.3 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30526,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26640,76
Oferta z najniższą ceną: 26640,76 / Oferta z najwyższą ceną: 26640,76
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Zestawy do odsysania, zestawy do cewnikowania Układy oddechowe, maski tlenowe zgodnie z załącznikiem nr 4.4 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6924,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7121,52
Oferta z najniższą ceną: 7121,52 / Oferta z najwyższą ceną: 7121,52
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Układy oddechowe, maski tlenowe zgodnie z załącznikiem nr 4.5 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biameditek Sp. z o. o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21831,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15597,36
Oferta z najniższą ceną: 15597,36 / Oferta z najwyższą ceną: 27388,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - Zestawy do kaniulacji, układy oddechowe, maski tlenowe zgodnie z załącznikiem nr 4.6 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o. o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12725,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13233,13
Oferta z najniższą ceną: 13233,13 / Oferta z najwyższą ceną: 13233,13
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - Filtry antybakteryjne zgodnie z załącznikiem nr 4.7 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o .o. Sp. k., ul Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72005,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13057,20
Oferta z najniższą ceną: 13057,20 / Oferta z najwyższą ceną: 13689,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 - Rurki intubacyjne, tracheostomijne zgodnie z załącznikiem nr 4.8 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul Marii Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11866,71
Oferta z najniższą ceną: 11866,71 / Oferta z najwyższą ceną: 11866,71
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10-Stabilizatory do sond i rurek zgodnie z załącznikiem nr 4.10 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1773,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1643,43
Oferta z najniższą ceną: 1630,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1643,43
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11 - Wkłady do strzykawek zgodnie z załącznikiem nr 4.11 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alteris S.A., ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16716,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14860,80
Oferta z najniższą ceną: 14860,80 / Oferta z najwyższą ceną: 46656,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 12 - Papiery rejestracyjne, żele zgodnie z załącznikiem nr 4.12 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6152,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6506,89
Oferta z najniższą ceną: 6506,89 / Oferta z najwyższą ceną: 7097,54
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 13 - Łączniki dostępu zgodnie z załącznikiem nr 4.13 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o. o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3953,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3871,80
Oferta z najniższą ceną: 3871,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12582,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie nr 14 - Zestawy do drenażu pęcherza zgodnie z załącznikiem nr 4.14 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o. o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 601,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 618,19
Oferta z najniższą ceną: 618,19 / Oferta z najwyższą ceną: 618,19
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zadanie nr 15 - Sprzęt jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem nr 4.15 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul Marii Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4013,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4795,74
Oferta z najniższą ceną: 4795,74 / Oferta z najwyższą ceną: 4826,63
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Zadanie nr 16 - Folie zgodnie z załącznikiem nr 4.16 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Neomed Barbara Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2126,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21664,80
Oferta z najniższą ceną: 21664,80 / Oferta z najwyższą ceną: 21664,80
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Zadanie nr 17 - Jednorazowe nakłuwacze zgodnie z załącznikiem nr 4.17 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aero-Medika Sp .z o. o., ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4320,00
Oferta z najniższą ceną: 1512,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Zadanie nr 18 - Ostrza do strzygarek zgodnie z załącznikiem nr 4.18 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o. o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20074,50
Oferta z najniższą ceną: 20074,50 / Oferta z najwyższą ceną: 20074,50
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Zadanie nr 19 - Klipsy zgodnie z załącznikiem nr 4.19 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o. o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61283,52
Oferta z najniższą ceną: 61283,52 / Oferta z najwyższą ceną: 61283,52
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Zadanie nr 21 - Szczoteczki chirurgiczne zgodnie z załącznikiem nr 4.21 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul Marii Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 540,72
Oferta z najniższą ceną: 455,76 / Oferta z najwyższą ceną: 861,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.