Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-23
Wrocław: Zakup z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim (podległym Centrum Serwisu Informatycznego we Wrocławiu) fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
Numer ogłoszenia: 10263 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606000, faks 071 3606497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim (podległym Centrum Serwisu Informatycznego we Wrocławiu) fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim (podległym Centrum Serwisu Informatycznego we Wrocławiu) fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (liczba zadań - 3). Zadanie nr 1: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim. Zadanie nr 2: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim. Zadanie nr 3: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do faksów wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia dotyczy następujących lokalizacji: Dla zadania nr 1, nr 2, nr 3: -Oddz. ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, -Oddz. ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1, -Oddz. ZUS w Legnicy przy ul. Grabskiego 26, -Oddz. ZUS w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1b..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację Przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Pretficza 11, pok.421..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Wrocław, ul. Pretficza 11, pok.421..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Formularz SIWZ można uzyskać na stronie internetowej ZUS (http://www.zus.pl/zampub); osobiście w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru); za zaliczeniem pocztowym (po przesłaniu wniosku na nr faxu: 71 36-06-497). Formularz SIWZ jest bezpłatny. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 02 lutego 2015r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: - Beata Skóra, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 404, tel. (71) 36-06-(442 lub 496), - Lesław Pluta, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 421, tel. (71) 36-06-421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim. Do drukarek i faksów dopuszcza się zakup fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim. Do drukarek i faksów dopuszcza się zakup fabrycznie nowych, oryginalnych lub up równoważnych materiałów eksploatacyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do faksów wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do faksów wraz z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim. Do drukarek i faksów dopuszcza się zakup fabrycznie nowych, oryginalnych lub równowaznych materiałów eksploatacyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.