eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskROBOTY BUDOWLANE - REMONT TARASU W SEGMENCIE C POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Gdańsk: ROBOTY BUDOWLANE - REMONT TARASU W SEGMENCIE C POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 102661 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88407 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - REMONT TARASU W SEGMENCIE C POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Remont tarasu w segmencie C nad Restauracją Filharmonia Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku. I. Przedmiotem robót jest wykonanie remontu powierzchni płytek klinkierowych (25x25 cm ) tarasu, a przede wszystkim : 1. rozebranie okładzin zewnętrznych posadzkowych (klinkieru 25x25 cm ) z powierzchni posadzki tarasu, stopni schodowych, powierzchni bocznych przy zejściach schodowych, 2. remont i naprawa uszkodzonych warstw podkładowych, 3. wykonanie remontu izolacji poziomej i pionowej tarasu, 4. ułożenie nowych płytek klinkierowych odpowiadającej estetycznie, kolorystycznie, wizualnie i technicznie dotychczas położonym z zachowaniem odpowiednich spadków, 5. uszczelnienie mocowań balustrad i cokołów oraz miejsc odprowadzenia wody. 6. Uszczelnienie koryt odwadniających taras Materiał : Płytki posadzkowe - klinkier, wymiar ca 25 x 25 cm (do uzgodnienia z zamawiającym), antypoślizgowe nie mniej niż R => lub więcej 10, nasiąkliwość grupa E => ( mniej niż 3 % ), mrozoodporne, klasa ścieralności =>V PEI 5, kolor - równoważne obecnie użytkowanym, zbliżone do obecnie użytkowanych do uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA! Oferent do złożonej oferty winien załączyć proponowany rodzaj okładziny klinkieru w postaci 1 szt. płytki oraz 1 szt. płytki stopnicy z noskiem II. Informacje o placu budowy. 1.Prace będą wykonywane na tarasie segment C w budynku Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku. Zamawiający nie przewiduje wykonywania żadnych prac wysokościowych. Transport materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia winien odbywać się na zewnątrz budynku, transportem pionowym, w miejscu uzgodnionym z pracownikami administracji PFB . Izolacja pozioma i pionowa powinna być wykonana bez przerw z uwzględnieniem użycia preparatu uszczelniającego np. Superflex 10, w sposób ciągły, przechodzić w izolację pionową -miejsca przebić izolacji przez przewody, rury lub inne elementy konstrukcyjne powinny być uszczelnione w sposób wykluczający przecieki wody do wnętrza budynku w tym rejonie. Z zachowaniem zasad stosowania dylatacji brzegowych i strefowych z zachowaniem fugi min 5 mm. Niedopuszczalne jest łączenie w obrębie izolacji pionowych i poziomych wyrobów oddziałujących na siebie w sposób destrukcyjny. Wszystkie prace wykonywane będą bez użycia ciężkiego sprzętu, z wykorzystaniem podstawowych narzędzi murarskich. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy dostawę i magazynowanie sprzętu i materiałów budowlanych. Wykonawca zabezpieczy miejsce robót przez szkodami na skutek warunków atmosferycznych mając na uwadze, że taras znajduje się nad użytkowaną częścią budynku Filharmonii. 2. W zakresie znajduje się również: a) usuwanie wszelkich kolizji i wykonanie prac, które nie są ujęte w projektach, a można je było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją b) wywózka i utylizacja gruzu c) dostarczenie zamawiającemu na wykonane roboty świadectw wraz z niezbędnymi atestami i aprobatami na użyte materiały budowlane. d) zabezpieczenie istniejących elementów (ścian elewacji, konstrukcji itp.) przed zabrudzeniem, uszkodzeniem itp. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. III. Termin wykonania do 25 października 2015 roku IV. Okres gwarancji nie mniejszy niż 36 miesięcy. V. Wymagania stawiane Wykonawcy: A) Wymagania przedmiotowe: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań zapisanych w umowie. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru. 4. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych. 6. Wykonania niezbędnych prób szczelności, badań i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. 7.Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie wykonywanych czynności i przedmiotu zamówienia B) Wymagania organizacyjne: 1. Wykonawca zapewni nadzór techniczny, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działań wszystkich etapów technologicznych, zabezpiecza placu budowy, oznakuje i zabezpieczy teren budowy, usuwać będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia budowy . C) Wymagania dotyczące gwarancji : 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres nie mniejszy niż 36 - miesięcy, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń. 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 3.Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego. Cena złożonej oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji zamówienia, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Materiały użyte musza posiadać aktualne świadectwa, atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty dopuszczające do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, które zostaną na bieżąco przekazywane inspektorowi nadzoru Zamawiającego D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy: - Wykonawca załączy do oferty wykaz odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia min. 3 robotom w okresie ostatnich 5 lat, gdzie wartość robót była większa niż 50.000,0 zł netto wraz z kopią protokołu odbioru i podaniem adresu Zamawiającego jeśli okres działalności jest krótszy to - w tym okresie co najmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia o wartości większej niż 50.000,0 zł netto - Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane WABAR Bartosz Wasiluk, ul. J. Dąbrowskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78312,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44654,32

  • Oferta z najniższą ceną: 44654,32 / Oferta z najwyższą ceną: 87700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.