To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-10
Czarny Dunajec: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu /Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Czarny Dunajec/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 102665 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77137 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu, ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2613540, faks 018 2613530.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu /Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Czarny Dunajec/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu /Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Czarny Dunajec/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część nr 1 obejmuje: Dostawy do oddziałów przedszkolnych mebli, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych oraz wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi Przedmiot zamówienia dla części nr 1, został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ (Szczegółowy opis zamówienia część nr 1) Część nr 2 obejmuje: Dostawy do oddziałów przedszkolnych sprzętu ITC-RTV i AGD. Przedmiot zamówienia dla części nr 2, został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ (Szczegółowy opis zamówienia część nr 2).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.19.50.00 - Tablice 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny, Projekt pn. /Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Czarny Dunajec/.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawy do oddziałów przedszkolnych mebli, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych oraz wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp.zo.o. S.K, ul. Graniczna 46, 93-428 Lódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109300,00
Oferta z najniższą ceną: 109300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130811,73
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawy do oddziałów przedszkolnych sprzętu ITC-RTV i AGD.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRTech s.c. Radosław Jędrzejczyk, Bartłomiej Stramka, ul. Waksmundzka 90, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125745,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122024,52
Oferta z najniższą ceną: 122024,52 / Oferta z najwyższą ceną: 155286,27
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Wykonanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kozienicach na rok 2025.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.