Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Warszawa: MODERNIZACJA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO M.ST. WARSZAWY
DZIELNICE WAWER, REMBERTÓW, WESOŁA
Numer ogłoszenia: 102665 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu m. st. Warszawy , ul. Młynarska 43/45/15, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8270277 w. 120, faks 22 8275331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO M.ST. WARSZAWY DZIELNICE WAWER, REMBERTÓW, WESOŁA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu monitoringu wizyjnego m.st. Warszawy - Dzielnice Wawer, Rembertów, Wesoła. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 5. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej. W celu zgłoszenia wzięcia udziału w wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego w celu ustalenia terminu jej przeprowadzenia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.50 - Instalacje radiowe 32.41.80.00 - Sieć radiowa 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi dowieść, iż zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Pzp w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie, obejmujące swym zakresem: - budowę lub modernizację systemu radiowego, polegającego na dostawie lub wymianie systemu radiowego LMDS, pracującego w paśmie 26 lub 28 GHz, składającego się z minimum 1 stacji bazowej 4 sektorowej oraz 15 terminali, - budowę lub modernizację systemu radiowego, polegającego na dostawie lub wymianie min. 2 linii radiowych w technologii Punkt-Punkt, pracujących w licencjonowanym paśmie pracy powyżej 10 GHz, - wdrożenie lub upgrade systemu zarządzania dla systemów radiowych LMDS oraz linii radiowych Punkt-Punkt. Spełnienie wymagań musi być potwierdzone dokumentem w postaci referencji, w którym podana jest wartość projektu, przedmiot zamówienia, data wykonania i nazwa podmiotu, na rzecz którego zadanie zostało wykonane, oraz potwierdzenie, czy zadanie zostało wykonane należycie oraz terminowo. Dokument w postaci referencji stanowią integralną część oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia powyższego Wykonawca wykaże, iż na czas wykonywania zadania dysponuje: Min. 1 osoba, specjalista ds. systemów radiowych typu punkt-wielopunkt oferowanego rozwiązania, posiadającą: - min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie instalacji i konserwacji sprzętu i urządzeń radiowych typu punkt-wielopunkt pracujących w licencjonowanym paśmie 26 lub 28 GHZ - imienny certyfikaty technologii mikrofalowej punkt-wielopunkt wydany przez producenta oferowanego sprzętu nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Min. 1 osoba, specjalista ds. systemów radiowych typu punkt-punkt oferowanego rozwiązania, posiadającą: - min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie instalacji i konserwacji sprzętu i urządzeń radiowych typu punkt-punkt pracujących w licencjonowanym paśmie pracy powyżej 10 GHz - imienny certyfikaty technologii mikrofalowej punkt-punkt wydany przez producenta oferowanego sprzętu nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Min. 1 osoba, specjalista ds. planowania radiowego w technologii punkt-punkt oraz punkt-wielopunkt oferowanego rozwiązania, posiadającą: - min. 3-letnie doświadczenie w zakresie planowania radiowego systemu LMDS oraz linii radiowych w licencjonowanych pasmach pracy powyżej 10 GHz - imienny certyfikaty dot. planowania radiowego oferowanych rozwiązań punkt-wielopunkt oraz punkt-punkt Min. 3 osobami - instalatorów systemów radiowych, każdy z nich musi posiadać: - min. 2 letnie doświadczenie w instalowaniu systemów LMDS oraz Linii Radiowych - ważne certyfikaty ukończenia szkolenia do pracy na wysokości i w polu mikrofalowym - ważne badania lekarskie. Integralną częścią oferty jest złożenie dokumentów oraz certyfikatów potwierdzających spełnienie wymagań dotyczące osób. Wykonawca nie może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobami zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niż członek konsorcjum lub zgłoszony podwykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji - 15
- 3 - Jednolity system zarządzania t/n - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu
01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45
Pokój 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup zarządzalnych przełączników sieciowych dla Urzędu Miejskiego Trzcianki
więcej: Instalacje radiowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.