Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
Toruń: Roboty zduńskie
Numer ogłoszenia: 102678 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, fax 056 6577504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty zduńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 204 istniejących i postawienia 30 nowych pieców kaflowych w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonach ADM I, ADM II, ADM III, ADM IV.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 119.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: część 1: 3000,00 zł; część 2: 1800,00 zł; część 3: 1000,00 zł; część 4: 4000,00 zł; część 5: 2200,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali, w okresie 12 następujących po sobie miesięcy, przypadających w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, prace odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), o łącznej wartości nie mniejszej niż suma zaproponowanych przez wykonawcę cen ofertowych za wszystkie części zamówienia, o które ubiega się wykonawca. - Wniosą wymagane wadium. - Dysponują minimum 1 osobą przeznaczoną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada uprawnienia mistrzowskie lub czeladnicze w zawodzie zduna. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: - Udzielą 5 lat gwarancji na prace stanowiące przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisem w formularzu ofertowym. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania wykonawca obowiązany jest załączyć stosowne dokumenty i oświadczenia. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Zamawiającego. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla oferentów do których stosowane są przepisy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych 8. Oświadczenie oferenta wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 11. 11. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie, w okresie 12 następujących po sobie miesięcy, prac (ze wskazanych w wykazie - pkt 10) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty zduńskie), o łącznej wartości nie mniejszej niż suma zaproponowanych przez wykonawcę cen ofertowych za wszystkie części zamówienia, o które ubiega się wykonawca. Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości należycie wykonanych prac, których odbiór nastąpił w okresie 12 następujących po sobie miesięcy. 12. Wypełnione \wyceny ofertowe\ sporządzone na podstawie otrzymanych od Zamawiającego wzorów, dla części zamówienia o które ubiega się wykonawca. 13. Oświadczenie oferenta o akceptacji warunków umowy i zobowiązaniu się oferenta do jej podpisania w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 14. Dokument/y potwierdzające posiadanie uprawnień mistrzowskich lub czeladniczych w zawodzie zduna, przez minimum jedną osobę przeznaczoną do wykonywania przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 08:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 16(kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty zduńskie - ADM I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 64 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM I.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 119.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty zduńskie ADM II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 35 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 119.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty zduńskie ADM III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 22 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM III.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 119.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty zduńskie ADM IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia 83 istniejących pieców kaflowych w rejonie ADM IV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 119.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty zduńskie - postawienie nowych pieców.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie postawienia 30 nowych pieców kaflowych w rejonie ADM I, II, III, IV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 119.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ulhówek
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Pielgrzymka
- Świadczenie usług w zakresie serwisu oprogramowania AGFA IMPAX 6 i systemu AGFA CR, DR.
- Remont budynku przy ul. Mickiewicza 24/26 w Toruniu
- Wykonywanie ochrony mienia i budynków Muzeum Okręgowego w Toruniu
- Dostawa nowego ciągnika siodłowego z naczepą przystosowanego do nauki i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii C+E prawa jazdy
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie hydroizolacji posadzki i ścian w budynku edukacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego p.n. : Modernizacja Służewskiego Domu Kultury przy ul. J. S. Bacha 15"
- "Przebudowa wraz z rozbudową czworaku w zespole podworskim w Partęczynach"
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: Wznoszenie pieców »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.