Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Iława: szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich działanie 1.3 projekt Razem po aktywność, szkolenia dla osób bezrobotnych z terenu powiatu iławskiego zarejestrowanych do 24 m-cy, powyżej 25 roku życia Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie, do kontaktów: Alicja Jóźwiak, ul. Andersa 2A, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6495502, fax 089 6495502, e-mail: olil@up.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.pup.ilawa.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:szkolenia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich działanie 1.3 projekt Razem po aktywność, szkolenia dla osób bezrobotnych z terenu powiatu iławskiego zarejestrowanych do 24 m-cy, powyżej 25 roku życia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 80. Główne miejsce świadczenia usług: miasto Iława. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: sześć szkoleń dla osób bezrobotnych: 1. Spawanie CO2 MAG-135 - 15 osób, 2. Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - 20 osób, 3. Glazurnik-posadzkarz - 15 osób, 4. Spawanie TIG-141 - 15 osób, 5. Nowoczesny sprzedawca - 15 osób, 6. Profesjonalny sekretariat z językiem angielskim - 15 osób 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym zał. nr 5 o spełnieniu wymagań z art. 22 ust.1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust.2 pkt.1 ustawy. 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych we właściwym miejscowo Wojewódzkim Urzędzie Pracy, na podstawie art. 20 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.). 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedstawić następujące dokumenty: a) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO i poniżej 211.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym zał. nr 5 o spełnieniu wymagań z art. 22 ust.1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust.2 pkt.1 ustawy. 2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych we właściwym miejscowo Wojewódzkim Urzędzie Pracy, na podstawie art. 20 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.). 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedstawić następujące dokumenty: a) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych powyżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. odpowiednio do wyszczeg. szkoleń; program szkolenia : 25%,20%,25%,25%,20%,30% 25 2. odpowiednio do wyszczeg. szkoleń; koszt szkolenia: 30%,40%,30%,30%,35%,20% 30 3. opdowiednio do wyszczeg. szkoleń; warunki lokalowe i sprzęt:25%,25%,25%,25%,25%,20% 25 4. odpowiednio do wyszczegól. szkoleń; kwalif. kadry dydaktycznej: 20%,15%,20%,20%,20%,30% 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.ilawa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2007, godzina 10:30, Powiatowy Urząd Pracy w Iławie, ul. Gen. Andersa 2A, pok. 19.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich działanie 1.3 projekt o nazwie Razem po aktywność 2) Informacje dodatkowe: data wysłania 23 styczeń 2007 rok 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Spawanie CO2 MAG-135 - grupa 15 osób. 1) Krótki opis: szkolenie to dotyczy osób bezrobotnych z terenu powiatu iławskiego zarejestrowanych do 24 miesięcy, powyżej 25 roku życia, posiadających co najmniej podstawowe lub gimnazjalne wykształcenie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO i poniżej 211.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. program szkolenia 25% 0 2. koszt szkolenia 30% 0 3. warunki lokalowe i sprzęt 25% 0 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej 20% 0 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - grupa 20 osób. 1) Krótki opis: szkolenie to dotyczy osób bezrobotnych z terenu powiatu iławskiego zarejestrowanych do 24 miesięcy, powyżej 25 roku życia, posiadających wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO i poniżej 211.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. program szkolenia 20% 0 2. koszt szkolenia 40% 0 3. warunki lokalowe i sprzęt 25% 0 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej 15% 0 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Glazurnik - posadzkarz - grupa 15 osób. 1) Krótki opis: szkolenie to dotyczy osób bezrobotnych z terenu powiatu iławskiego zarejestrowanych do 24 miesięcy, powyżej 25 roku życia, posiadających wykształcenie co najmniej podstawowe lub gimnazjalne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO i poniżej 211.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. program szkolenia 25% 0 2. koszt szkolenia 30% 0 3. warunki lokalowe i sprzęt 25% 0 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej 20% 0 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Spawanie TIG - 141 - grupa 15 osób. 1) Krótki opis: szkolenie to dotyczy osób bezrobotnych z terenu powiatu iławskiego zarejestrowanych do 24 miesięcy, powyżej 25 roku życia, posiadających wykształcenie co najmniej podstawowe lub gimnazjalne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO i poniżej 211.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. program szkolenia 25% 0 2. koszt szkolenia 30% 0 3. warunki lokalowe i sprzęt 25% 0 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej 20% 0 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Nowoczesny sprzedawca - grupa 15 osób. 1) Krótki opis: szkolenie to dotyczy osób bezrobotnych z terenu powiatu iławskiego zarejestrowanych do 24 miesięcy, powyżej 25 roku życia, posiadających wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO i poniżej 211.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. program szkolenia 20% 0 2. koszt szkolenia 35% 0 3. warunki lokalowe i sprzęt 25% 0 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej 20% 0 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Profesjonalny sekretariat z językiem angielskim - 15 osób. 1) Krótki opis: szkolenie to dotyczy osób bezrobotnych z terenu powiatu iławskiego zarejestrowanych do 24 miesięcy, powyżej 25 roku życia, posiadających wykształcenie co najmniej średnie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO i poniżej 211.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. program szkolenia 30% 0 2. koszt szkolenia 20% 0 3. warunki lokalowe i sprzęt 20% 0 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej 30% 0 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i przepustów w ciągu dróg powiatowych
- Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Iława
- Usługa przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kałduny
- Frezowanie pni po wycince drzew
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Aktywny Senior +
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.