eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa dróg powiatowych nr 1535D i 1930D w miejscowości Nadolice Wielkie w gminie Czernica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Wrocław: Przebudowa dróg powiatowych nr 1535D i 1930D w miejscowości Nadolice Wielkie w gminie Czernica
Numer ogłoszenia: 102698 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45490 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr 1535D i 1930D w miejscowości Nadolice Wielkie w gminie Czernica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową dróg powiatowych nr 1535D i 1930D w miejscowości Nadolice Wielkie w Gm. Czernica. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Drogi powiatowa nr 1535 i 1930D w miejscowości Nadolice Wielkie, Gm. Czernica 3. Rodzaj i zakres prac. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1535D w miejscowości Nadolice Małe i Nadolice Wielkie, obejmujące dalszą część przebudowy drogi powiatowej nr 1535D w m. Nadolice Wielkie w gm. Czernica, zgodnie z opracowanym projektem, który przewiduje wykonanie robót w pasie drogowym polegających na: - budowie chodnika w krawężnikach, - przebudowie jezdni, tj. wzmocnienie konstrukcji z wykorzystaniem istniejących warstw konstrukcyjnych, wykonanie miejscowych poszerzeń, z korektą profilu podłużnego i spadków poprzecznych, ulepszenie poboczy oraz wykonanie bram wjazdowych strefy uspokojenia ruchu, - przebudowie i budowie zatok autobusowych, - przebudowie zjazdów, - przebudowie dróg bocznych w obrębie skrzyżowań, - przebudowie rowów i przepustów, - montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wiat przystankowych, - wykonaniu nowego oznakowania pionowego i poziomego, - budowie kanalizacji deszczowej. Zakres robót obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1535D o długości 1834m, od skrzyżowania z drogą gminną - ul. Rowerową (włącznie ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1930D. Szczegółowy opis zamówienia, Specyfikacje Techniczne, lokalizacja zadania oraz niezbędne dokumenty do realizacji przedmiotowego zadania znajdują się w załączonych do wniosku plikach pdf. Zadanie pn. Przebudowa dróg powiatowych nr 1535D i 1930D w miejscowości Nadolice Wielkie w gminie Czernica realizowane jest w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019 4. PROJEKTOWANE ROZWIĄZANIA W ramach zaprojektowanych rozwiązań przewiduje się: 1) przebudowę jezdni drogi powiatowej nr 1535D Przebudowywana droga ma szerokość 6 m i zostanie ona poszerzona w miejscach tzw. bram wjazdowych. Na podstawie odwiertów geologicznych od O-16 i O-28 oraz istniejącej konstrukcji zaprojektowano wykonanie podbudowy jezdni metodą MCE. Niweletę zaprojektowano z rzędnymi średnio ok. +8cm w stosunku do rzędnych istniejącej nawierzchni (miejscowo max. do +18cm z uwagi na wymagane spadki podłużne). Należy wykonać następującą konstrukcję nawierzchni jezdni (od góry): - warstwa ścieralna z mastyksu grysowego modyfikowanego gumą SMA-G 8S gr.4cm,- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 16W gr.8cm, - podbudowa z mieszanki MCE (mieszanka mineralno - cementowo - emulsyjna) na bazie destruktu z frezowania istniejącej nawierzchni gr.20cm. Na poszerzeniach przewiduje się następującą konstrukcję jezdni: - warstwa ścieralna - mastyks grysowy modyfikowany gumą SMA-G 8S gr. 4cm, - warstwa wiążąca -beton asfaltowy BA 16W gr. 8, - podbudowa z mieszanki MCE (mieszanka mineralno - cementowo - emulsyjna) na bazie destruktu z frezowania istniejącej nawierzchni gr.20cm - warstwa podbudowy pomocniczej - mieszanka niezwiązana 0/31.5 gr.15cm, - warstwa odsączająca - grunt niewysadzinowy (pospółka k>8m/dobę) gr.20cm. Technologia wykonania robót obejmuje: a) wykonanie wykopów wzdłuż istniejącej krawędzi jezdni w celu wykonania poprawnie warstw konstrukcyjnych jezdni i posadowienia krawężnika ze ściekiem oraz poszerzeń. b) wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy pomocniczej na poszerzeniach, c) sfrezowanie istniejących warstw bitumicznych nawierzchni (na szerokości 1 pasa) z odwiezieniem destruktu z frezowania do węzła (założono lokalizację węzła w odległości do 5km od miejsca robót), d) rozbiórka części istn. podbudowy z kruszywa z odwiezieniem materiału z rozbiórki do węzła, e) wyprodukowanie mieszanki MCE w węźle z ewentualnym doziarnieniem wg receptury, f) transport do miejsca wbudowania i wykonanie podbudowy z mieszanki MCE, g) wykonanie badań kontrolnych, h) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, i) wykonanie warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego modyfikowanego gumą, j) wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego. 2) przebudowę i budowę zatok autobusowych Należy wykonać zatoki o szerokości 3,00m, długości krawędzi zatrzymania 20,00m i następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna - kostka betonowa kwadrat 16x16cm (szara) gr.16cm, - podsypka cem.- piaskowa (1:4) gr.5cm, - podbudowa - beton cementowy C16/C20 gr.22cm, - warstwa odsączająca -grunt niewysadzinowy (pospółka k>8m/dobę) gr.20cm, 3) przebudowę istn. zjazdów Przebudowa zjazdów polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, z betonu asfaltowego i wykonaniu nowej konstrukcji, tj.: - nawierzchnia - kostka betonowa czerwona typ dwuteownik gr.8cm, - podsypka - miał kamienny 0/4 gr.4cm, - podbudowa - mieszanka niezwiązana 0/31.5 gr.15cm, - warstwa odsączająca -grunt niewysadzinowy (pospółka >8m/dobę) gr.20cm. Nawierzchnię należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej C12/15, a od strony pobocza krawężnikiem najazdowym 15x22cm na ławie betonowej C12/15 (wysokość krawężnika w świetle 1÷2cm). W miejscach rowu przewiduje się demontaż części przelotowych istn. przepustów oraz ścianek czołowych. Części przelotowe przepustów dopuszcza się pozostawić bez ich rozbiórki, gdy znajdują się poza obrysem projektowanej jezdni lub rowu. W innym przypadku należy je odkopać i rozebrać, a wykop zasypać gruntem niespoistym i zagęścić do wymaganego wskaźnika zagęszczenia. Ścianki czołowe z betonu, cegły, bloczków betonowych należy: - rozebrać w całości, gdy znajdują się w obrysie projektowanej jezdni, a wykop zasypać gruntem niespoistym i zagęścić do wymaganego wskaźnika zagęszczenia, - rozebrać w części tak, by umożliwić wykonanie pełnej konstrukcji zjazdów, chodników lub trawnika, gdy znajdują się w ich projektowanym obrysie. W ciągu projektowanych rowów, pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur PEHD o400÷600mm wraz z wykonaniem wlotu i wylotu w postaci ścianek czołowych, betonowych gr.25cm z betonu cementowego C25/30. 4) budowę chodników Chodniki zlokalizowane przy krawędzi jezdni będą miały szerokość 2,00m i konstrukcję z dopuszczeniem postoju samochodów o ciężarze do 2,5t., tj.: - kostka betonowa typ dwuteownik szara gr.8cm, - podsypka z miału kamiennego 0/4 gr.4cm, - podbudowa - mieszanka niezwiązana 0/31.5 gr.15cm, - ulepszone podłoże - grunt niewysadzinowy (pospółka) gr.10cm Nawierzchnię chodników należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej C12/15 od strony posesji natomiast od strony krawędzi jezdni należy ograniczyć krawężnikiem betonowym15x22cm na ławie betonowej C12/15. Chodniki odsunięte od jezdni mają mieć szerokość 1,50m i konstrukcję jak wyżej, ale bez warstwy podbudowy. Nawierzchnię chodników należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej C12/15. Odległość obrzeża od krawędzi skarpy -min.0,5m. Spadek poprzeczny chodnika - 2% w kierunku jezdni. 5) przebudowę dróg gminnych w obrębie skrzyżowań Nawierzchnię dróg bocznych należy wykonać z następujących warstw: - kostka betonowa typ dwuteownik szara gr.8cm, - podsypka z miału kamiennego 0/4 gr.4cm, - podbudowa - mieszanka niezwiązana 0/31.5 gr.25cm - warstwa odsączająca - grunt niewysadzinowy (pospółka >8m/dobę) gr.20cm. Nawierzchnię jezdni należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej C12/15 zwykłej. 6) przebudowę rowów i przepustów Należy wykonać: - przebudowę istniejących rowów przydrożnych, - oczyszczenia i pogłębienie istniejących rowów melioracyjnych, - zasypanie części istniejących rowów przydrożnych pod budowę chodników, - przebudowę istniejących przepustów, tj.: - w km 2+427,50 przepust skrzynkowy żelbetowy o wymiarach 0,60x1,50m i długości 11,20m. Przepust w km 2+869,70 skrzynkowy żelbetowy z rurą średnicy 1000mm ze względu na dobry stan należy pozostawić bez zmian. Na obiektach inżynierskich należy zamontować balustrady typowe o wysokości 1,10m z kształtowników stalowych. 7) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu i wiat przystankowych oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego Wzdłuż chodników na wytypowanych odcinkach należy zamontować barierki zabezpieczające ruch pieszych. Należy zastosować barierki typowe o wysokości 1,10m z rur stalowych. Należy zdemontować wiaty stalowe i zamontować w ich miejsce wiaty z profili stalowych ze ściankami bocznymi z cofniętym słupkiem. Takie rozwiązanie, z uwagi na ograniczoną ilość miejsca, zapewnia minimalną szerokość chodnika-peronu przestankowego. Wiaty mają być wykonane z profili ocynkowanych, malowanych proszkowo, ze ścianami ze szkła hartowanego i dachem z poliwęglanu komorowego. Długość wiaty w zależności od przyjętego modelu: od 3,5÷4,0m. 8) oznakowanie pionowe i poziome Projektowane oznakowanie pionowe i poziome zostało ujęte w projekcie docelowej organizacji ruchu. 9) budowę kanalizacji deszczowej Projektowana kanalizacja ma za zadanie rozwiązać problem odprowadzenia wód opadowych z powierzchni przebudowywanych dróg, planowanych chodników oraz poboczy. Obliczono wielkości przewidywanego spływu wód opadowych metodą stałych natężeń deszczu oraz dobrano średnice projektowanych kanałów deszczowych. Projektowane kanały obliczono na prawdopodobieństwo wystąpienia p=20% czyli raz na 5 lat w zależności od ważności kolektora. Do odprowadzenia wód deszczowych należy wykonać kanalizację z rur polietylenowych PEHD klasy SN8 średnic od fi250 do fi600. Składa się ona z 6 odcinków, różniących się od siebie charakterystyką miejsca zrzutu odprowadzanych wód opadowych z projektowanych obszarów pasa drogowego. Należy wykonać kanalizację o łącznej długości 1527,9m o następujących średnicach i długościach: - fi600 - 62,1 m, - fi500 - 73,7 m, - fi400 - 272,6 m, - fi300 - 614,5 m, - fi250 - 505,0 m. Całość zadania należy realizować zgodnie z usytuowaniem na planie sytuacyjno-wysokościowym (rys. nr 2 dokumentacji projektowej dołączonej w odrębnych plikach pdf. PW-ODWODNIENIE) . Pozostałe szczegóły lokalizacji (trasa, spadki, rozwiązanie kolizji z uzbrojeniem istniejącym i projektowanym, zagłębienie) pokazano na rysunkach profilu podłużnego (rys. nr 3 dokumentacji projektowej dołączonej w odrębnych plikach pdf. PW-ODWODNIENIE)). W trakcie montażu należy przestrzegać warunków określonych przez producenta zgodnie z jego instrukcją. Połączenia rur przewodowych należy wykonać za pomocą łączników dwukielichowych (mufa) z uszczelkami. W trakcie układania kanałów w przypadku wystąpienia wody gruntowej wykopy powinny być odwodnione poprzez odpompowanie wody bezpośrednio z dna wykopu dla odcinka 50m. Zakres odwodniania wykopów należy ustalić w trakcie realizacji z Inspektorem nadzoru. Uzbrojenie kanału stanowią studnie kanalizacyjne i osadniki piasku. Studnie zaprojektowano w miejscach zmiany kierunku trasy, spadku kanału oraz na odcinkach prostych w odstępach uzasadnionych sytuacją terenową. Włazy we wszystkich studniach zlokalizowanych w jezdni należy umiejscowić tak, aby znajdowały się one w osi jednego z pasów ruchu. W związku z rozpoczęciem budowy chodnika w roku 2015 przez firmę Eurovia Polska S.A. na odcinku od ul. Rowerowej do dz. nr 106 w m. Nadolice Wielkie, kosztorys ofertowy jest pomniejszony o wykonany już odcinek chodnika w terenie. Inwestycja ma rozpoczęty dziennik budowy. 5. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy oraz zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, ewentualnie wystąpić o warunki przyłączenia dla placu budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, ponosić koszty zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, ogrzewania i inne dla potrzeb placu budowy. 4) Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach. 6) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku remontowanej drogi. 7) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci na piśmie o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzoru nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury. 8) Wykonawca zapewni czynny udział w odbiorach przez służby zewnętrzne. 9) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury. 10) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekaże je Zamawiającemu. 11) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 12) Wykonawca winien informować Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) oraz o terminie odbioru robót zanikających i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac oraz uzyskać potwierdzenie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dzienniku budowy ich prawidłowego wykonania. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 13) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikające z konieczności zapobieżenia awarii. 14) Wykonawca zobowiązuje się przed rozpoczęciem robót sporządzić - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 15) Wykonawca zobowiązuje się przed przystąpieniem do robót sporządzić Program Zapewnienia Jakości oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu. 16) Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 17) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 18) Wykonawca zobowiazuje się zapewnić, na czas trwania robót, kierownictwo: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działajacych w granicach umocowania okreslonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnić nowego kandydata z Zamawiajacym. 19) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usuniecia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia calego terenu budowy i robót czystego oraz nadającego się do użytkowania. 20) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcie działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 21) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 22) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z budowy na drogę. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy, odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 24) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 25) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 26) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. 27) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 28) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiajacego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 29) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 30) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska jego zatwierdzenie i wdroży projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). 31) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy oraz utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 32) Wykonawca w cenie oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego 33) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety. 34) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt inwentaryzacji powykonawczej (w wersji elektronicznej) przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa - DXF, SHAPE, b) grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 35) Wykonawca zobowiązuje się używać materiałów i urządzeń odpowiadających wymogom dokumentacji przetargowej i projektowej, a ponadto: a) oznakowanych CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczonych w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowanych, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014r. poz. 883 z poźn. zm.), znakiem budowlanym, albo d) wprowadzonych do obrotu legalnie w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, nieobjętych zakresem przedmiotowym norm zharmonizowanych lub wytycznych do europejskich aprobat technicznych Europejskiej Organizacji do spraw Aprobat Technicznych (EOTA), jeżeli ich właściwości użytkowe umożliwiają spełnienie wymagań podstawowych przez obiekty budowlane zaprojektowane i budowane w sposób określony w odrębnych przepisach, w tym przepisach przed techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, e) zaakceptowanych przez Zamawiającego. 36) Wykonawca winien uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 37) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego i końcowego przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorach. 38) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót. W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły odbioru od właścicieli urządzeń obcych znajdujących się na obiekcie oraz oświadczenia właścicieli działek, z których korzystano podczas realizacji zadania. 7. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera: Dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej SIWZ, jako oddzielne pliki. 8. Informacja o przewidzianych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o., Wysoka ul. Lipowa 5a, 52-200 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7318292,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4174739,49

  • Oferta z najniższą ceną: 4174739,49 / Oferta z najwyższą ceną: 5205205,12

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.