eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzBudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wrzesińskiej w Jasinie, gmina Swarzędz wraz z infrastrukturą towarzyszącą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 10272 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Swarzędz: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wrzesińskiej w Jasinie, gmina Swarzędz wraz z infrastrukturą towarzyszącą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345235-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354227-2016 358925-2016 362211-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek  1, 62020   Swarzędz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211, e-mail zamowienia@swarzedz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swarzedz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wrzesińskiej w Jasinie, gmina Swarzędz wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271-35/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich czynności i prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia, polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego [budynek A] na dz. nr ewid. 169/7 przy ul. Wrzesińskiej w Jasinie. Inwestycja zakłada budowę 2-kondygnacyjnego budynku z poddaszem użytkowym z trzema klatkami schodowymi. Budynek nie podpiwniczony, przekryty dachem mansardowym (ostatnia kondygnacja pod dachem mansardowym). Budynek [A] mieszczący 27 mieszkań jedno, dwu i trzypokojowych. Dwa mieszkania dostosowane zostały dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane na parterze budynków. Budynek zlokalizowany został w zachodniej części działki. Teren wokół budynku zagospodarowany będzie jako teren zielony z drogą dojazdową, miejscami parkingowymi, ciągami pieszymi, śmietnikiem, placem zabaw, miejscem rekreacyjnym dostępnym również dla osób niepełnosprawnych oraz trzepakiem. Powierzchnia użytkowa mieszkań w budynku A - 1341,91 m2. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje techniczne dla poszczególnych branż, kosztorysy przedmiarowe dla poszczególnych branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. Szczegółowy zakres prac obejmuje wykonanie: robót ogólnobudowlanych, w tym: - robót ziemnych; - fundamentów; - ścian fundamentowych; - podłoży i posadzek na parterze; - konstrukcji żelbetowych; - ścian nośnych i działowych; - konstrukcji dachu wraz z jego pokryciem; - stolarki okiennej i drzwiowej; - tynków, oblicowań oraz malowania wewnętrznego; - wykonanie elewacji budynków; instalacji wewnętrznych wod-kan - sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej; instalacji zewnętrznych wod - kan; instalacji sieci cieplnej niskoparametrowej, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; kotłowni gazowej; instalacji co; instalacji elektrycznych i teletechnicznych; oświetlenia zewnętrznego; robót drogowych; małej architektury i zieleni. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian związanych z odprowadzeniem ścieków sanitarnych poprzez wprowadzenie alternatywnych rozwiązań względem przepompowni ścieków sanitarnych oraz z tym związanych robót elektrycznych. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody związane z realizacją Umowy, w szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób oraz ponosi odpowiedzialność za wybrane metody działań i bezpieczeństwo na Terenie Budowy; 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem Inwestycji będącej przedmiotem Umowy, chyba że odpowiedzialnym za powstałe szkody jest Zamawiający lub osoba trzecia, za którą Zamawiający ponosi odpowiedzialność. 3. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego udzielenia odpowiedzi na zgłoszone szkody; 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych elementów Inwestycji, w tym robót oraz za jakość zastosowanych Materiałów, Urządzeń i Wyposażenia; 5. Przeprowadzenie wizji lokalnej przed datą złożenia oferty. 6. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi - jeżeli konieczne. 7. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności warunków lub uzgodnień branżowych, wystąpienie oraz uzyskanie aktualnych. 8. W przypadku konieczności usunięcia drzew lub krzewów nie ujętych w dokumentacji, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, wykona inwentaryzację zieleni kolidującej oraz na podstawie pełnomocnictwa uzyska decyzje zezwalające na usunięcie zieleni kolidującej (jeśli będzie wymagana). 9. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w trakcie trwania robót wywóz pni z dotychczasowej wycinki drzew, które pozostają w okolicy inwestycji. 10. Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłat). 11. Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. 12. Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem). 13. Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 14. Obsługa geodezyjna w trakcie budowy. 15. Zakup i dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 16. Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. 17. wywóz odpadów, gruzu, utylizacji materiałów, urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przepisami dot. BHP obowiązującymi u Zamawiającego oraz w myśl ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami); 18. Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 ze zm.) 19. Bezpłatnego świadczenie serwisu, przeglądów oraz konserwacji wszystkich instalacji i urządzeń w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych - przez cały okres trwania gwarancji. 20. Wykonawca jest zobowiązany do czynności określonych w postanowieniach Umowy, w tym: a) sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego; b) sporządzania planu BIOZ; c) organizacji placu budowy; d) prowadzenia Dokumentacji Budowy oraz do wykonania Dokumentacji Powykonawczej; e) przekazywania Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru informacji dotyczących realizacji Umowy oraz umożliwienia przeprowadzenia kontroli jej wykonywania; f) umożliwienia wstępu na Teren Budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę; g) angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im Robót i innych czynności w ramach wykonania Umowy; h) terminowego usuwania wad ujawnionych w czasie wykonywania Robót lub ujawnionych w czasie odbiorów oraz w czasie obowiązywania gwarancji lub rękojmi. i) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót lub przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211340-4
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45231300-8, 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0, 45223000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7554760.23
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe i Handlowe Agrobex Sp. z o.o.,  ,  ul. Kochanowskiego 7,  60-845,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4462412,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4462412,64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7740016,33
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 35%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.