To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Pyrzyce: Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach (Ratusz) Plac Ratuszowy 1 i terenu wokół budynku Urzędu Miejskiego.
Numer ogłoszenia: 102738 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63024 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 70 320, faks 91 39 70 314.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach (Ratusz) Plac Ratuszowy 1 i terenu wokół budynku Urzędu Miejskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 830,47 m2, sali konferencyjnej i USC o łącznej powierzchni 251,28 m2, 2) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych o łącznej powierzchni 53,71 m2, 3) sprzątanie i pastowanie holi, korytarzy i schodów o łącznej powierzchni 538,02 m2, 4) sprzątanie pomieszczeń piwnicznych o łącznej powierzchni 320,60 m2 raz na kwartał), 5) sprzątanie terenu parkingu wewnętrznego i ciągu dla pieszych z trzech stron budynku Urzędu Miejskiego w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak aniżeli raz na kwartał, 6) mycie okien 103 szt. Jeden raz na kwartał, 7) pranie tapicerki meblowej (tj. krzeseł), wykładzin dywanowych (165,82 m2), pranie i prasowanie firan, zasłon oraz obrusów - w miarę potrzeb nie rzadziej niż raz na pół roku, 8) mycie naczyń po ślubach, spotkaniach, szkoleniach organizowanych w budynku Urzędu Miejskiego oraz naradach i posiedzeniach sesyjnych lub komisji Rady Miejskiej, 9) bieżące zabezpieczenie sanitariatów w niezbędne środki czystości, gdzie średnie (przybliżone) miesięczne zużycie niżej wymienionych środków i ,papieru wynosi: -papier toaletowy rolka mała -700 rolek -ręcznik papierowy ZZ składany -10 kartonów -mydło w płynie 5l -10 szt. -kostka do wc koszyczek -35 szt. -worki do śmieci 60l -100 rolek -worki do śmieci 35l -130 rolek 3. Sprzątanie winno odbywać się: 1) w pomieszczeniach biurowych o łącznej powierzchni 700,97 m2, pomieszczeniach sanitarnych o łącznej powierzchni 53,71 m2, salach konferencyjnych i USC o łącznej powierzchni 251,28 m2, holach, korytarzach i schodach o łącznej powierzchni 538,02 m2 w godzinach popołudniowych tj. od godziny 15:00 - 20:00 2) w pomieszczeniach do sprzątania dziennego o łącznej powierzchni 129,50m2 oraz w pomieszczeniach sanitarnych o łącznej powierzchni 53,71m2, bieżące sprzątanie i utrzymanie czystości w czasie godzin urzędowania tj. w poniedziałek od godz.8:00 do 16:00 w pozostałe dni od 7:00 do 15:00, w tym przygotowanie spotkań (kawa, herbata oraz mycie naczyń po spotkaniach) oraz sprzątanie terenu wokół budynku Urzędu Miejskiego to jest teren parkingu wewnętrznego i ciągu dla pieszych z trzech stron budynku, 3) ponadto obsługa spotkań, narad, posiedzeń sesyjnych i komisji Rady Miejskiej, oraz imprez okolicznościowych po godzinach pracy, a w szczególnych przypadkach w soboty, niedziele i święta, w tym przygotowanie (kawy, herbaty oraz mycie naczyń po spotkaniach), 4) podlewanie roślin dekoracyjnych- w miarę potrzeby. 4.Nadzór nad budynkiem i mieniem w nim zgromadzonym w czasie wykonywania usługi jest w zakresie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że: -od godziny 15:00 do czasu zakończenia pracy przez instytucje wynajmujące pomieszczenia biurowe na parterze wejście do budynku musi być otwarte dla interesantów do godz. 18:00 lub do czasu zakończenia spotkań odbywających się w budynku Urzędu Miejskiego, jeżeli trwają dłużej. 5. Po zakończeniu usługi Wykonawca sprawdzi obiekt i dokona zamknięcia drzwi wejściowych. 6. Usługa wykonywana będzie przy użyciu sprzętu oraz środków czystości Wykonawcy. Wszystkie użyte środki chemiczne muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania na terenie UE. 7.Wszelkie widoczne nieprawidłowości o stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku, Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u wyznaczonego pracownika Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Spółka z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 212986,80
Oferta z najniższą ceną: 146035,44 / Oferta z najwyższą ceną: 711991,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły "
- Częściowa modernizacja ogrodzenia na cmentarzu komunalnym w Pyrzycach dz. nr 33 obręb 7 m. Pyrzyce wraz z usunięciem drzew i wyrównaniem terenu.
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.