To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102757 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Morawica: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z karencją w spłacie rat, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 5.633.016,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521564-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Morawica, krajowy numer identyfikacyjny
55068600000, ul.
Spacerowa
7,
26-026
Morawica, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 114 691, faks
, e-mail
gmina@morawica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.morawica.eobip.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.morawica.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z karencją w spłacie rat, na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 5.633.016,00 zł
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 5.633.016,00 zł w walucie polskiej z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Kredyt będzie przelany na rachunek podstawowy Urzędu Miasta i Gminy Morawica w terminie do 31.12.2017 r. i wykorzystywany na podstawie pisemnej dyspozycji uruchomienia kredytu złożonej przez Zamawiającego. Okres kredytowania do 31.12.2020 r. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 31.03.2019 r. Spłata kredytu następować będzie w ratach. Terminy i kwoty spłat rat kredytu : - do 31.03.2019 r kwota spłaty: 850.000,00 zł, - do 30.06.2019 r kwota spłaty: 850.000,00 zł, - do 30.09.2019 r kwota spłaty: 850.000,00 zł, - do 31.12.2019 r kwota spłaty: 850.000,00 zł, - do 31.03.2020 r kwota spłaty: 558.254,00 zł, - do 30.06.2020 r kwota spłaty: 558.254,00 zł, - do 30.09.2020 r kwota spłaty: 558.254,00 zł, - do 31.12.2020 r kwota spłaty: 558.254,00 zł, Oprocentowanie kredytu w wysokości: zmienna stopa procentowa WIBOR dla 1 M liczona jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy plus niezmienna stała marża banku . Koszt marży oraz koszt oprocentowania stanowić będą całkowity koszt umowy kredytu. .Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego miesiąca), za który zostały naliczone. Pierwsza płatność nastąpi w miesiącu, w którym zostanie uruchomiony kredyt. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 %. Wykonawca nie będzie pobierał : - opłat i prowizji od salda niewykorzystanej kwoty kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, - odsetek od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. Kredyt nie musi być wykorzystany w pełnej kwocie , z tego tytułu Zamawiający nie poniesie żadnych opłat. Wykonawca kredytujący dopuści możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego. W przypadku gdy termin zapłaty odsetek lub spłaty rat kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie. Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. Dzień zawarcia umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, który uruchamia kredyt w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. Ostateczny termin wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2017 r. Zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami niż oprocentowanie kredytu Wykonawca przedłoży projekt umowy uwzględniający warunki udzielenia i obsługi kredytu wskazane w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika Gminy na wekslu zabezpieczającym kredyt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 286607,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.