eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Budowa Akademickiego Centrum Sportu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Częstochowa: Budowa Akademickiego Centrum Sportu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 102763 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, fax 034 3784202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Akademickiego Centrum Sportu Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu Akademickiego Centrum Sportu, które stanowić będzie obiekt wolnostojący, zlokalizowany na działce położonej przy ul. Dembińskiego w Częstochowie. Obiekt łączy w sobie funkcje sportowe, rekreacyjno-sportowe oraz hotelowe. Układ przestrzenny budynku składa się z trzech brył połączonych ze sobą architektonicznie i funkcjonalnie, tj. części hotelowej, hali sportowej stanowiącej centralną część obiektu i zaplecza. Część hotelowa: dwukondygnacyjna, częściowo podpiwniczona, zawierająca 12 pokoi dla 24 osób, z węzłami sanitarnymi, pomieszczenia administracyjne i pomocnicze. Hala główna: jednokondygnacyjna, o wymiarach 30,00x48,00 m i kubaturze 17500m3. Zaplecze: jedno- i dwu-kondygnacyjny, zawiera salę do gry w tenisa stołowego, siłownię, salę do ćwiczeń korekcyjnych, saunę, szatnie, zespoły sanitarno-szatniowe, pomieszczenia administracyjne i pomocnicze. Całkowita kubatura budynku - 28500m3. Całkowita powierzchnia zabudowy - 2946,00m2. Obiekt wyposażony będzie w następujące instalacje: - wodociągową, - sanitarną. - centralnego ogrzewania, - wentylacyjną oraz miejscową klimatyzacyjną. - elektryczną, oświetleniową, siłową, słaboprądową. - automatycznej sygnalizacji pożaru, - automatycznej sygnalizacji włamania i napadu dodatkowo zamówienie obejmuje dostawę i montaż: - wyposażenia hotelu - wyposażenia hali sporotowej - wyposażenia zaplecza (m.in.: wyposażenie pomieszczeń odnowy biologicznej, kriokomory)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 370.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 360 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie poniższe warunki: 1. przedstawią Ofertę zgodną z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych, której treść odpowiadać będzie treści SIWZ 2. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 4. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi 5. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym krótszym okresie, jako Generalny Wykonawca, co najmniej jeden obiekt budowlany - kubaturowy, o wartości jego wykonania wynoszącej minimum 10 000 000,00 złotych netto oraz co najmniej jeden obiekt budowlany - kubaturowy o charakterze sportowym, o kubaturze min. 12 000 m3 (lub jeden obiekt budowlany - kubaturowy spełniający te warunki łącznie (obiekt o charakterze sportowym, kubaturze min. 12 000 m3, o wartości wykonania minimum 10 000 000,00 złotych netto) 6. dysponują następującym personelem technicznym niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia: 1) Kierownik budowy: uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; min. 5 letnie doświadczenie, 2) Kierownik robót (instalacje sanitarne): uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; min. 5 letnie doświadczenie, 3) Kierownik robót (instalacje elektryczne): uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; min. 5 letnie doświadczenie, 4) Kierownik robót (telekomunikacja): uprawnienia bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej; min. 5 letnie doświadczenie, 5) Kierownik robót (branża drogowa): uprawnienia w specjalności drogowej; min. 3 letnie doświadczenie, 6) Przedstawiciel Wykonawcy z doświadczeniem w zakresie prowadzenia inwestycji w/g warunków FIDIC (praca przy zrealizowaniu min. jednego projektu w/g warunków FIDIC), 7) Osoba dokonująca rozliczeń kosztów inwestycji oraz sporządzająca harmonogramy. Uwaga: funkcje wymienione w ppkt 6 i 7 mogą być dowolnie łączone z innymi funkcjami kierowniczymi. 7. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 5 000 000,00 złotych Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ww. Ustawy Załącznik nr 1 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym krótszym okresie. Roboty powinny być zakończone uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie Załącznik nr 3 8. dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie. Z przedłożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, jako Generalny Wykonawca oraz że dla obiektu zostało uzyskane pozwolenie na użytkowanie 9. parafowany Projekt Umowy Załącznik nr 2.1 10. wykaz części Zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części robót o wartości maksymalnie 30% wartości umowy) Załącznik nr 4 11. wykaz personelu Wykonawcy Załącznik nr 5 12. dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnych uprawnień budowlanych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności) dotyczące osoby mającej pełnić funkcję Kierownika Budowy oraz osób mających pełnić funkcje Kierowników robót. 13. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w kwocie co najmniej 5 000 000,00 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Waszyngtona 4/8 42-200 Częstochowa pokój 407.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza ul. Waszyngtona 4/8 42-200 Częstochowa pokój 507.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.