Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Łódź: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości w budynkach będących własnością Skarbu Państwa, Gminy, współwłasnych z udziałem Gminy/Skarbu Państwa powyżej 50% oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości na terenie administrowanym przez RON I i RON II - AZK Łódź-Górna
Numer ogłoszenia: 102769 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości w budynkach będących własnością Skarbu Państwa, Gminy, współwłasnych z udziałem Gminy/Skarbu Państwa powyżej 50% oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości na terenie administrowanym przez RON I i RON II - AZK Łódź-Górna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W okresie od dnia 1 maja do 30 czerwca 2014 r. w ramach wynagrodzenia za utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni wewnętrznych Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące czynności: - biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, wc-ogólne - codzienne sprzątanie (7 dni w tygodniu ) wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn - mycie jeden raz w tygodniu; - drzwi wejściowe do budynków - mycie jeden raz w miesiącu; - pralnie i suszarnie - sprzątanie jeden raz w m-cu; - korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce składowania odpadów komunalnych na nieruchomości - według potrzeb (częstotliwość i ilość trudna do określenia - uzależniona od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali); - bieżąca wymiana przepalonych żarówek wraz z uzupełnieniem brakujących żarówek w nieruchomościach - dotyczy pomieszczeń wspólnych nieruchomości; - zamieszczanie ogłoszeń i informacji dla lokatorów w miejscach do tego wyznaczonych wraz z porządkowaniem tych miejsc - wg potrzeb; - usuwanie na bieżąco plakatów i ogłoszeń z elewacji, drzwi wejściowych, prześwitów bramowych słupów i innych miejsc do tego nieprzeznaczonych; - okolicznościowe wywieszanie flag we wszystkich nieruchomościach zabudowanych z bieżącym nadzorem - (monitoringiem Wykonawcy) - zgodnie z wykazem świąt i rocznic stanowiącym zał. nr 3 do Zaproszenia w których zachodzi obowiązek wywieszania flag oraz na każde dodatkowe żądanie Zamawiającego, a w przypadku brakujących lub niewłaściwych flag (np. z tytułu kradzieży lub uszkodzenia przez osoby trzecie), natychmiastowe ich uzupełnienia lub wymiana - koszt flag obciąża Wykonawcę. Flagę narodową miejską i papieską podnosi się nie wcześniej niż w dniu poprzedzającym święta i Rocznice, a opuszcza się nie później niż w dniu bezpośrednio następującym po dniu, w którym przypada święto lub rocznica. - roznoszenie korespondencji Zamawiającego dla najemców lokali - wg potrzeb; (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego) Czynności wymienione Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi, materiałów (koszt flag, żarówek, środków czystości obciąża Wykonawcę) oraz przy pomocy własnych pracowników i własnego transportu. W ramach wynagrodzenia za utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym terenów zewnętrznych niezabudowanych przynależnych do nieruchomości Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące czynności: - obszar: chodników, podwórzy, pergoli, prześwitów bramowych, studzienek ściekowych, opasek budynków, dojść do budynków mieszkalnych i gospodarczych zbiorowego użytku (komórek lokatorskich, pralni), garaży oraz miejsc ustawienia pojemników na odpady komunalne i schodów pawilonów - codzienne sprzątanie (7 dni w tygodniu), - w przypadku ustawienia na powierzonym terenie pojemników na psie odchody umieszczania w nich toreb foliowych oraz opróżniania tych pojemników - wg potrzeb (częstotliwość opróżniania i ilość pojemników nie jest możliwa do określenia - koszt zakupu toreb foliowych obciąża Wykonawcę); - nadzorowanie właściwego opróżniania pojemników na odpady komunalne, utrzymywanie porządku w obrębie ustawienia pojemników, usuwanie resztek śmieci powstałych podczas opróżniania tych pojemników oraz ich ustawiania w miejsca wyznaczone, w tym także bieżące informowanie Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach na odpady komunalne i ich przepełnieniu oraz nadzoru nad terminowym wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych w tych miejscach. - oczyszczanie i dezynfekcja rynsztoków nieskanalizowanych i ich otoczenia - 2 razy w miesiącu - w okresie od m-ca V do m-ca VI. Czynności wymienione Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi i materiałów (koszt dostawy piasku do usuwania gołoledzi i koszt toreb foliowych na psie odchody, środków do dezynfekcja rynsztoków obciąża Wykonawcę) oraz przy pomocy własnych pracowników i własnego transportu. W ramach wynagrodzenia za utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące czynności: a/ w okresie wegetacji od m-ca V do m-ca VI: - sprzątanie śmieci - codzienne (7 dni w tygodniu); - przycinanie krzewów i żywopłotów- wg potrzeb; - okopywanie i okrywanie istniejących rabat kwiatowych- 1 raz w roku; - pielenie czyszczenie istniejących rabat kwiatowych, krzewów - wg potrzeb; - uzupełnianie brakujących nasadzeń drzew, krzewów, żywopłotów - wg potrzeb (ilość nie jest możliwa do określenia przez Zamawiającego, uzależniona jest od dokonanych zniszczeń)-koszt zakupu sadzonek obciąża Wykonawcę; - pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu; - grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny do uzyskania czystości na terenach zielonych - sukcesywnie i niezwłocznie (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego). Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także nie mogą być pozostawione na terenie administrowanym przez Zamawiającego. - miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosiewanie trawy (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego, uzależniona od dokonanych zniszczeń przez przechodniów) - koszt zakupu nasiona trawy obciąża Wykonawcę; Czynności wymienione Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi i materiałów (nasiona trawy) oraz przy pomocy własnych pracowników i własnego transportu (koszt utylizacji odpadów zielonych w kompostowni obciąża Wykonawcę). W ramach wynagrodzenia za utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym nieruchomości Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np. uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające bezpieczeństwu ludzi). Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności objętych zamówieniem z opisaną powyżej częstotliwością, która winna gwarantować: a) odpowiedni stan sanitarno - porządkowy nieruchomości; b) odpowiedni stan bezpieczeństwa pożarowego nieruchomości (opróżnianie strychów, korytarzy i piwnic z przedmiotów stwarzających zagrożenie); c) odpowiedni stan porządkowy terenów niezabudowanych przynależnych do nieruchomości; d) odpowiedni stan porządkowy terenów zielonych przynależnych do nieruchomości. Wykonawca w pełnej wysokości odpowiada wobec Zamawiającego oraz w pełnej wysokości wobec osób trzecich za wszelkie szkody powstałe w związku z nieterminowym lub nienależytym wykonaniem zleconych umową czynności. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć od odpowiedzialności cywilnej zarówno za szkody spowodowane czynem niedozwolonym jak za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem czynności objętych niniejszą umową. W przypadku wygaśnięcia terminu zawartej polisy ubezpieczeniowej Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dostarczenia Zamawiającemu kserokopii wznowionej bądź nowej polisy ubezpieczeniowej na warunkach przedstawionych w Zaproszeniu. Wykonawca nie może powierzyć osobom trzecim wykonywania prac objętych zawartą umową bez pisemnej zgody Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego - RON I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARES" Punkt Usługowy s.c. Bożena i Adam Kostrzewscy
jakie przetargi wygrała firma
"ARES" Punkt Usługowy s.c. Bożena i Adam Kostrzewscy
- ARES Punkt Usługowy Zakład Pracy Chronionej S.C. Bożena i Adam Kostrzewscy, ul. Magnesowa 7, 93-482 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13827,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14351,58
Oferta z najniższą ceną: 14351,58 / Oferta z najwyższą ceną: 14351,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego - RON II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARES" Punkt Usługowy s.c. Bożena i Adam Kostrzewscy
jakie przetargi wygrała firma
"ARES" Punkt Usługowy s.c. Bożena i Adam Kostrzewscy
- ARES Punkt Usługowy Zakład Pracy Chronionej S.C. Bożena i Adam Kostrzewscy, ul. Magnesowa 7, ul. Magnesowa 7, 93-482 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18571,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19105,79
Oferta z najniższą ceną: 19105,79 / Oferta z najwyższą ceną: 19105,79
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęto ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Wypowiedzenie dotychczasowej umowy na sprzątanie nastąpiło z powodu okoliczności, za które dotychczasowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność - stwierdzenia uchybień - niewykonywania umowy, ze skutkiem natychmiastowym. Dotychczasowy Wykonawca nie realizował swojego zobowiązania do zapłaty grzywien, mandatów i innych kar pieniężnych nałożonych przez jednostki upoważnione do kontroli stanu sanitarno-porządkowego posesji i terenów przynależnych, a wynikających z uwag i zastrzeżeń jednostek, kontrolujących prawidłowość wykonywania prac objętych umową. Usługi sprzątania, stanowią jedno z podstawowych działań służących utrzymaniu czystości i porządku na terenie komunalnego zasobu lokalowego gminy Łódź i zasobu obcego, który Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna objęła w administrowanie. Ze względu na to tak istotne znaczenie dla usług sprzątania, konieczne jest zapewnienie ciągłości usług do czasu wyboru wykonawcy w nowo przeprowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym - przetarg nieograniczony. Wobec powyższego zaistniały przesłanki uzasadniające zastosowanie przedmiotowego trybu udzielenia zamówienia publicznego. Wybrano firmę cechującą się znajomością wymagań i specyfikacji terenów objętych zamówieniem; posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego. Umowę zawarto do czasu planowanego rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.