eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaPrzedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, pielęgnacji i utrzymania parków, zieleńców i skwerów wraz z placami zabaw na terenie gminy Bielsko-Biała.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Bielsko-Biała: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, pielęgnacji i utrzymania parków, zieleńców i skwerów wraz z placami zabaw na terenie gminy Bielsko-Biała.
Numer ogłoszenia: 102785 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166236 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4971497, faks 33 4971786, 8227539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, pielęgnacji i utrzymania parków, zieleńców i skwerów wraz z placami zabaw na terenie gminy Bielsko-Biała..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, pielęgnacji i utrzymania parków, zieleńców i skwerów wraz z placami zabaw na terenie gminy Bielsko-Biała dla strefy aktywności w Bielsku-Białej przy ul. Babiogórskiej. 1) Usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z alejek spacerowych, trawników, nawierzchni poliuretanowej (w tym codzienne usuwanie żwiru z alejek brukowanych i nawierzchni poliuretanowej);Usuwanie trawy i chwastów z nawierzchni i obrzeży alejek, wycinka samosiewów, dzikich odrostów drzew i krzewów; 2) Pielęgnacja drzew liściastych, w tym usuwanie złamanych lub obumarłych konarów i gałęzi, wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie brakujących palików przy drzewach; 3) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci; 4) Pielęgnacja krzewów liściastych, w tym przycinanie w celu ograniczenia niepożądanego rozrostu; 5) Pielęgnacja trawników w okresie wegetacji (odchwaszczanie, odnawianie, dosiewanie trawy, wertykulacja, nawożenie, rozrzucanie kretowisk, koszenie, wywóz zgrabionej trawy); 6) Jesienne wygrabienie liści; 7) Naprawa uszkodzeń w ławkach; 8) Mycie ławek, koszy na śmieci i stojaka na rowery, mebli miejskich, stolików metalowych wraz z siedziskami; 9) Codzienna kontrola funkcjonowania i stabilności urządzeń rekreacyjnych i sportowych oraz ich stanu nawierzchni, a także zgłaszanie stwierdzonych uszkodzeń przedstawicielowi Wydziału Gospodarki Miejskiej; 10) Wykonywanie drobnych napraw urządzeń rekreacyjnych i sportowych, obejmujących w szczególności: dokręcanie i wzmacnianie połączeń, smarowanie łożysk, malowanie konstrukcji urządzeń z zachowaniem dotychczasowej kolorystyki, czyszczenie urządzeń; 11) W razie wystąpienia uszkodzeń urządzeń rekreacyjnych i sportowych, których Wykonawca nie jest w stanie naprawić bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz zagrażających zdrowiu i życiu ludzi, należy niezwłocznie zabezpieczyć uszkodzone elementy i powiadomić o zaistniałej sytuacji przedstawiciela Wydziału Gospodarki Miejskiej; 12) Informowanie drogą elektroniczną o wystąpieniu usterek urządzeń rekreacyjnych i sportowych przedstawiciela Wydziału Gospodarki Miejskiej; 13) Wywóz wszelkich zanieczyszczeń, śmieci, skoszonej trawy, liści, gałęzi itp. oraz odpadów z koszy parkowych do Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. Bielsko-Biała - Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Dopuszcza się kompostowanie odpadów organicznych we własnym zakresie po uzyskaniu odpowiednich zezwoleń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urządzanie, Konserwacja, Remonty Terenów Zieleni Andrzej Czup, ul. Łagodna 34/32, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14258,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16856,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych jest zgodne z przepisami ponieważ; 1. Zamawiający w treści SIWZ dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu (nr 54609-2015 z dn. 14.02.2015r.) na wykonanie usług w zakresie konserwacji, pielęgnacji i utrzymania parków, zieleńców i skwerów wraz z placami zabaw na terenie miasta Bielsko-Biała, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju prac jakie zostały zlecone wykonawcy w zamówieniu podstawowym. 2. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Umowy w sprawie zamówienia publicznego (podstawowego) zawarto dnia 05.05.2015r. 4. Niniejsze zamówienie polega na wykonaniu usług tego samego rodzaju, jak w zamówieniu podstawowym i obejmuje: 1) Usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z alejek spacerowych, trawników, nawierzchni poliuretanowej (w tym codzienne usuwanie żwiru z alejek brukowanych i nawierzchni poliuretanowej);Usuwanie trawy i chwastów z nawierzchni i obrzeży alejek, wycinka samosiewów, dzikich odrostów drzew i krzewów; 2) Pielęgnacja drzew liściastych, w tym usuwanie złamanych lub obumarłych konarów i gałęzi, wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie brakujących palików przy drzewach; 3) Codzienne opróżnianie koszy na śmieci; 4) Pielęgnacja krzewów liściastych, w tym przycinanie w celu ograniczenia niepożądanego rozrostu; 5) Pielęgnacja trawników w okresie wegetacji (odchwaszczanie, odnawianie, dosiewanie trawy, wertykulacja, nawożenie, rozrzucanie kretowisk, koszenie, wywóz zgrabionej trawy); 6) Jesienne wygrabienie liści; 7) Naprawa uszkodzeń w ławkach; 8) Mycie ławek, koszy na śmieci i stojaka na rowery, mebli miejskich, stolików metalowych wraz z siedziskami; 9) Codzienna kontrola funkcjonowania i stabilności urządzeń rekreacyjnych i sportowych oraz ich stanu nawierzchni, a także zgłaszanie stwierdzonych uszkodzeń przedstawicielowi Wydziału Gospodarki Miejskiej; 10) Wykonywanie drobnych napraw urządzeń rekreacyjnych i sportowych, obejmujących w szczególności: dokręcanie i wzmacnianie połączeń, smarowanie łożysk, malowanie konstrukcji urządzeń z zachowaniem dotychczasowej kolorystyki, czyszczenie urządzeń; 11) W razie wystąpienia uszkodzeń urządzeń rekreacyjnych i sportowych, których Wykonawca nie jest w stanie naprawić bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz zagrażających zdrowiu i życiu ludzi, należy niezwłocznie zabezpieczyć uszkodzone elementy i powiadomić o zaistniałej sytuacji przedstawiciela Wydziału Gospodarki Miejskiej; 12) Informowanie drogą elektroniczną o wystąpieniu usterek urządzeń rekreacyjnych i sportowych przedstawiciela Wydziału Gospodarki Miejskiej; 13) Wywóz wszelkich zanieczyszczeń, śmieci, skoszonej trawy, liści, gałęzi itp. oraz odpadów z koszy parkowych do Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. Bielsko-Biała - Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Dopuszcza się kompostowanie odpadów organicznych we własnym zakresie po uzyskaniu odpowiednich zezwoleń. 5. Przeprowadzono negocjacje z wykonawcą zamówienia podstawowego i wynegocjowano korzystne warunki zrealizowania zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.