eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hańsk PierwszyWykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Hańsk, w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Słońce dla Hańska - montaż instalacji solarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Hańsk Pierwszy: Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Hańsk, w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Słońce dla Hańska - montaż instalacji solarnych
Numer ogłoszenia: 102800 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hańsk , ul. Osiedlowa 4, 22-235 Hańsk Pierwszy, woj. lubelskie, tel. 82 5714028, faks 82 5714461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Hańsk, w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Słońce dla Hańska - montaż instalacji solarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu 292 instalacji solarnych w tym: 289 instalacji solarnych w budynkach prywatnych i 3 instalacji na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Hańsk realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Słońce dla Hańska - montaż instalacji solarnych. Realizacja zamówienia będzie obejmowała: 1.Wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu 289 instalacji solarnych dla budynków prywatnych wg wykazu stanowiącego załącznik Nr 1A do PFU. 2.Wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu 3 instalacji solarnych dla budynków użyteczności publicznej wg wykazu stanowiącego załącznik Nr 1B do PFU. 3.Uzyskanie zezwoleń na realizację instalacji solarnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego. 4.Zainstalowanie wg opracowanych projektów 289 szt. instalacji solarnych w budynkach prywatnych oraz 3 szt. instalacji solarnych w budynkach użyteczności publicznej. 5.Próby, regulacja instalacji. 6.Rozruch technologiczny instalacji solarnych. 7.Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji solarnych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom. 8.Przeglądy serwisowe i gwarancyjne. 9.Wykonanie specjalnego serwisu (portalu) internetowego, który będzie pełnił funkcje edukacyjne, promocyjne oraz oferował usługi on-line oraz wyposażenie min. trzech wybranych instalacji solarnych w sterowniki umożliwiające wizualizację pracy instalacji solarnej w czasie rzeczywistym poprzez sieć Internet..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie min. 1 roboty budowlanej w zakresie montażu kolektorów słonecznych o wartości min. 1 mln zł brutto. Ocena na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót i dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamóweinia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ma potwierdzać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1 mln złotych brutto na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - czas reakcji serwisowej - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w zakresie ilości projektowanych i montowanych zestawów kolektorów w stosunku od ilości przewidzianej w tym: 1.zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów zestawów (rezygnacji z ich wykonania) w przypadku pisemnej rezygnacji ostatecznych beneficjentów projektu (mieszkańców gminy Hańsk) z projektowania lub montażu kolektorów na ich nieruchomościach lub innych okoliczności uniemożliwiających montaż kolektora w planowanej lokalizacji; 2.dokonania zamiany rodzaju zestawu projektowanego lub montowanego na poszczególnych nieruchomościach na wniosek ostatecznego beneficjenta programu (mieszkańców gminy Hańsk) lub zamawiającego lub wykonawcy w uzasadnionych okolicznościach np. na skutek zwiększenia lub zmniejszenia się liczby mieszkańców budynku w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia lub w przypadku uzasadnienia tego wymogami technicznymi i wydajnością zestawu w danej lokalizacji lub brakiem możliwości zainstalowania projektowanego zestawu ze względów technicznych lub złożeniami wykonywanego przez wykonawcę projektu itp. 3.Zmiana może dotyczyć zarówno ilości kolektorów montowanych w zestawie, (co będzie miało wpływ na zmianę wynagrodzenia wykonawcy) jak i sposobu jego montażu, (co nie będzie miało wpływu na zmianę wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy również w przypadkach: zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b)uwzględnienia wytycznych i zaleceń instytucji, która przyznała środki na realizację umowy, c)konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, d)konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, e)zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych zgodnie z przyjętą technologią lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, f)wystąpienie niezawinionych przez strony okoliczności, których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy uniemożliwiających terminową realizację zamówienia; g)działania czynnika zewnętrznego niezależnego od strony skutkującego koniecznością przedłużenia czasu realizacji umowy - przez co strony rozumieją w szczególności udokumentowane zmiany decyzji właścicieli nieruchomości co do udziału w projekcie lub umiejscowienia kolektorów podczas realizacji robót w takiej skali, że wpływają one na terminowość prowadzonych prac projektowych lub wykonywania robót budowlanych. 3.zmiana wynagrodzenia w przypadku: a)zmiany ustawowej stawki podatku VAT (dotyczy jedynie faktur wystawionych po zmianie stawki VAT), b)zmiany zakresu rzeczowego wskazanego w pkt 4 lit a - c projektu umowyw zakresie prac i czynności nieobjętych wynagrodzeniem wskazanym w § 8 umowy c)rezygnacji z wykonywania części umowy na zasadach określonych w umowie lub przepisach odrębnych w szczególności przepisach kodeksu cywilnego, 4.zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku: a)zmian korzystnych dla zamawiającego, obiektywnie nieprzewidzianych na etapie prowadzonego postępowania; b)zmian wymuszonych uzasadnioną prawnie lub technicznie zmianą technologii wykonywania robót budowlanych. c)zmian wynikających z uwzględnienia wytycznych i zaleceń instytucji, która przyznała środki na realizację umowy d)rezygnacji z wykonywania części umowy na zasadach określonych w umowie lub przepisach odrębnych w szczególności przepisach kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ughansk.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Hańsk, Ul. Osiedlowa 4, 22-225 Hańsk Pierwszy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Hańsk, Ul. Osiedlowa 4, 22-225 Hańsk Pierwszy, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Projektowa VI: Środowisko i czysta energia Działanie 6.2. Energia przyjazna środowisku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.